To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Regeneracja zawieszenia

robertdg - 26-05-2011, 10:51

Hugo napisał/a:
No nie wiem czy to jest tuleja wahacza ze sworzniem
Napewno nie, ori tuleje są wymiarowo niestandardowe, gdyż występują na nich 2 średnice zewnętrzne.
ukasz napisał/a:
ale myśle jakoś to odkrecić
Jak nei ruszane, to nawet nie próbuj, rozwleczesz fasolki i sobie bigosu narobisz.
Hugo napisał/a:
Pewnie jak podgrzejesz palnikiem do czerwoności to puszczą
Jeżeli wogóle zdąży, bo prędzej auto spłonie niż rozgrzeją się do czerwoności, pozostałości jak dostają ognia strzelają jak fajerwerki, ale takim bardziej ognistym podmuchem, więc albo naparzasz palnikiem ostro na ślepaka licząc że dobrze obetniesz, a przy tym nie stopisz sobie palnika, albo piłujesz przez dniówke śrube o twardości 10.9 :lol: Powodzenia
ukasz napisał/a:
a z ta caa robocizna to chyba sobie odpuszcze z tydzień aż będe miał sam okazje sie z tym posiłować bo dziś mi mechanik powiedział za to 300 zł
bardzo dobra cena, teraz pozostaje kwestia nieświadomości po Twojej i mechanika stronie, Ty nie wiesz jak to się "fajnie" robi, mechanik podejrzewa, ale też może do końca nie wie na co się pisać.
Krzyzak - 26-05-2011, 13:46

robertdg napisał/a:
rozwleczesz fasolki i sobie bigosu narobisz

a wiadomo, że bigos to z kapusty się robi a nie z fasoli

Hugo - 26-05-2011, 14:11

robertdg nie mądruj się niepotrzebnie tylko lepiej napisz jak pozbyłeś sie zapieczonych śrub mimośrodowych.
robertdg - 26-05-2011, 14:44

Poprostu je uciąłem, rzeżbiłem całą dniówke az wyrzeżbiłem, 10.9 to twarda sztuka.
Psikus - 26-05-2011, 21:33

W moim galancie mechanik upalił je spawarką elektrodową. Sposób, hmm dziwny, ale ważne że skuteczny :mrgreen:
nerus - 26-05-2011, 21:58

Psikus napisał/a:
W moim galancie mechanik upalił je spawarką elektrodową. Sposób, hmm dziwny, ale ważne że skuteczny :mrgreen:

ja wiem czy dziwny,na pewno bezpieczniejszy niż palnik :biggrin:
ja w podobny sposób wiele śrub popuszczałem,a dokładnie grzałem w łeb śruby elektrodą,no a wiadomo rozgrzana śruba wtedy puszczała :mrgreen:

Hugo - 27-05-2011, 05:43

Psikus napisał/a:
spawarką elektrodową
Czyli zwykła spawarką, tzn. tą najpopularniejszą?
robertdg napisał/a:
Poprostu je uciąłem
OK, ale czym? Piłką ręczną?
robertdg - 27-05-2011, 06:30

Brzeszczotem metabo(28.90zł), ale na początku zjarałem 2, 10.9 to twarda sztuka :P
Hugo - 27-05-2011, 11:16

Jasna dupa, już cały latam. Tak na poważnie jak długo Ci to zeszło? Tzn. odcięcie śrub.
KaWu - 27-05-2011, 13:23

Hugo napisał/a:
Jasna dupa, już cały latam. Tak na poważnie jak długo Ci to zeszło? Tzn. odcięcie śrub.


Mi w Carismie z 3h na stronę :) Ale i tak wspomagałem się i docinalem tarczkami z małym dremelem i co chwilę je łamałem.

bravo78.78 - 27-05-2011, 15:00

zwykla spawara:) +elektrody:)ja dalem rade:)pare minut i po sprawie
nerus - 27-05-2011, 15:59

Hugo woli się pomęczyć brzeszczotem ;)
Hugo - 27-05-2011, 18:29

nerus3 napisał/a:
Hugo woli się pomęczyć brzeszczotem
Skąd wiesz? Spróbuję brzeszczotem, a jak będę się niecierpliwił to spawara pójdzie w ruch.
nerus - 27-05-2011, 18:39

Hugo napisał/a:
nerus3 napisał/a:
Hugo woli się pomęczyć brzeszczotem
Skąd wiesz? Spróbuję brzeszczotem, a jak będę się niecierpliwił to spawara pójdzie w ruch.

to tylko domysły :mrgreen:

robertdg - 27-05-2011, 19:56

Zapomnijcie o brzeszczotach, żaden standardowy brzeszcot nie pociągnie śruby 10.9, tulejke natniesz do śruby a później będziesz głaskał i głaskał i głaskał, aż się wnerwisz i walniesz to, ja na początku też chciałem palnikiem, ale ślusarz mi powiedział, abym zapomniał zwłaszcza o tej po prawej stronie (wlew paliwa) szczerze sam nie wpadłem na pomysł ze spawarka, jednakże trzeba złapać dobra mase i kontakt elektrody z tuleja. Nie nalezy przy tym zapominać, że spawanie elektroda także wytwarza temperature i możliwość jarania gumy, także robić to na powietrzu albo dobrze wentylowanym pomieszczeniu.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group