To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Filtr paliwa i kiepska jakości ropa a niskie temperatury...

didku - 04-12-2010, 16:18

Kranik jest w 2.2 Filtr Purflux - taka czarna plastikowa srubka i wylewa sie - oczywiscie trzeba cos podlozyc pod spod(chyba cos kolo do 300ml z paliwem w filtrze). Mysle ze za zatykanie filtra odpowiada przede wszystkim paliwo a nie woda. Polecam Webasto + arktyczny Statoil Diesel Gold (wlasne doswiadczenia z poprzedniego roku :evil: ) ten podgrzewacz to tez byloby wyjscie, niestety w pracy noca nie mam mozliwosci garazowania. Z drugiej strony lepiej zatkac filtr niz wtryski czy pompe commonrail
mitsu00 - 04-12-2010, 16:50

Cytat:

Kranik jest w 2.2 Filtr Purflux - taka czarna plastikowa srubka i wylewa sie - oczywiscie trzeba cos podlozyc pod spod(chyba cos kolo do 300ml z paliwem w filtrze). Mysle ze za zatykanie filtra odpowiada przede wszystkim paliwo a nie woda. Polecam Webasto + arktyczny Statoil Diesel Gold (wlasne doswiadczenia z poprzedniego roku ) ten podgrzewacz to tez byloby wyjscie, niestety w pracy noca nie mam mozliwosci garazowania. Z drugiej strony lepiej zatkac filtr niz wtryski czy pompe commonrail

To Webasto to fajna rzecz, ale trzeba chyba uważać żeby akumulatora nie rozładować, bo system nie laduje akku podczas pracy. Wariant elektryczny DEFA ładuje akku podczas podgrzewania, z 2-giej strony trzeba podłączyć auto do 220V. Wszystkie gadżety mają swoje za i przeciw :evil: Najtańszymrozwiązaniem pozostaje chyba tylko cieply garaż.

sibkods - 04-12-2010, 19:30

Cytat:
Z drugiej strony lepiej zatkac filtr niz wtryski czy pompe commonrail

Najlepiej to nie zatykac nic, inne silniki CR nie maja żadnych problemów z mrozami .

regon - 04-12-2010, 19:34

benzyniak górą :wink:
mitsu00 - 04-12-2010, 19:42

regon napisał/a:
benzyniak górą :wink:

ja tam wole dizelka mimo tego mankamentu przy silnych mrozach. Niedawno zrobilem prawie 1000km ciągnąc 1,5t przyczepę i srednie spalanie w trasie wyszło 10,5l/100km jadac 80-95km/h. Jak dla mnie bajka :wink:

regon - 04-12-2010, 19:47

mitsu00 juz ci pisałem, że nie mam przyczepy :lol:
jach - 05-12-2010, 14:51

rozwodzimy się który silnik 2.0 czy 2.2 na mrozy a ja wam powiem, że będąc w Finlandii-na północy -większość jeździ benzynowymi, no chyba, że ja tylko widziałem, a raczej słyszałem. dodatkowo grzeją je grzałkami na postoju i myślę, że takich jak my problemów nie maja
;)

pzdr.

mitsu00 - 05-12-2010, 14:56

jach napisał/a:
rozwodzimy się który silnik 2.0 czy 2.2 na mrozy a ja wam powiem, że będąc w Finlandii-na północy -większość jeździ benzynowymi, no chyba, że ja tylko widziałem, a raczej słyszałem. dodatkowo grzeją je grzałkami na postoju i myślę, że takich jak my problemów nie maja
;)

pzdr.

Jako że mieszkam w Skandynawii to potwierdzam że prawie co 2-gi sprzedawany samochod w Szwecji na zyczenie klientama montowany elektryczny system ogrzewania wnętrza i silnika DEFA. Miejsca parkingowe maja wtyczki i podpina sięauto bezpośrednio do prądu.

Anonymous - 05-12-2010, 16:51

U mnie powtórka z rozrywki - dzisiaj już zapalił się check engine, silnik na razie się nie dławi, ani nie przeszedł w tryb awaryjny.

To jest jakiś dramat z tym paliwem. Nie mam go gdzie spalić, a w Auto GT odmówili spuszczenia z baku, bo nie mają co z nim zrobić :evil:

rezon - 05-12-2010, 18:49

venglin napisał/a:
Nie mam go gdzie spalić, a w Auto GT odmówili spuszczenia z baku, bo nie mają co z nim zrobić
Kup kanister, niech Ci wleją paliwo do niego i weź później ze sobą. Będziesz miał na wiosnę.
Mariusz4 - 05-12-2010, 19:48

venglin napisał/a:
U mnie powtórka z rozrywki - dzisiaj już zapalił się check engine, silnik na razie się nie dławi, ani nie przeszedł w tryb awaryjny.

To jest jakiś dramat z tym paliwem. Nie mam go gdzie spalić, a w Auto GT odmówili spuszczenia z baku, bo nie mają co z nim zrobić :evil:


masakra z tym twoim paliwem :!: :| gdzie tankowałeś? rozumiem, ze auto garażowane ma 'lepiej', ale mój w ciągu dnia po 8-12 godz stoi na dworze i nigdy nie miałem jakichkolwiek problemów.

pozdrawiam,
Mariusz

Anonymous - 05-12-2010, 20:16

Pisałem na samym początku opisu przygód - Statoil, ul. Grochowska 19, Warszawa. Tankowałem Diesel Gold, w poniedziałek, 29 listopada.
karol_alasz - 05-12-2010, 20:55

kaniak napisał/a:
Czy istnieje możliwość sprawdzenia filtra paliwa samemu i wylanie z niego wody?

Jakby filtr był z drenażem to tak .... Wychodzi na to,że do franc dawali z kranikiem a w wieśwagenach nima...Ale uzasadnienie może byc takie ,że mój traktorek nigdy mnie nie zawiódł 8) Ale ten kranik to jest jakby paliwo było słabej jakości że sie tak eufemistycznie wyrażę czyli po prostu chrzczone wodą -na wytrącone parafiny nie pomoże - tu tylko grzanie i płukanie filtra... Musi byc ten przewód paliwowy słabo zaizolowany termicznie bo nawet jak opatulic filtr czy go z grzałką jakąś dać to parafiny sie wytrąca przed nim i filtr sie zatka...

mitsu00 - 21-12-2010, 18:36

Mariusz4 napisał/a:
venglin napisał/a:
U mnie powtórka z rozrywki - dzisiaj już zapalił się check engine, silnik na razie się nie dławi, ani nie przeszedł w tryb awaryjny.

To jest jakiś dramat z tym paliwem. Nie mam go gdzie spalić, a w Auto GT odmówili spuszczenia z baku, bo nie mają co z nim zrobić :evil:


masakra z tym twoim paliwem :!: :| gdzie tankowałeś? rozumiem, ze auto garażowane ma 'lepiej', ale mój w ciągu dnia po 8-12 godz stoi na dworze i nigdy nie miałem jakichkolwiek problemów.

pozdrawiam,
Mariusz
Powiem tak: wydaje mi się że jednak jakość paliwa nie jest w PL taka dobra (mam tu na myśli Vervy, Ultimate, Goldy czy V-Powery) jak producenci próbują kierowcom to uświadomić. Od miesiąca mieszkam w Szwecji i tankuje zwykłą ropę na Statoil (nie mają tu extra wynalazków jak Diesel Gold czy Diesel Arctic, to samo na Shell). Tydzień temu byliśmy ze znajomymi na nartach w Are na pólnocy gdzie nonstop było -20st w dzień i nocami słupek rtęci dochodził do -35stC. I co? I nic, misiek jeździł i jeździ normalnie, odpalał co prawda ciężko bo stał na zewnątrz przez 4 dni, ale filtr paliwa ma się świetnie i auto śmiga że aż miło :D
karol_alasz - 21-12-2010, 21:22

mitsu00 napisał/a:
Od miesiąca mieszkam w Szwecji i tankuje zwykłą ropę na Statoil (nie mają tu extra wynalazków jak Diesel Gold czy Diesel Arctic, to samo na Shell).

Ale na okres zimowy w calej skandynawii (Swenska,Norska i Finska :wink: ) dystrybuuje sie paliwa tzw zimowe tyle ,ze bez tych wszystkich fanfar i dodatkowych oplat co u nas...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group