To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant - Ogólne - Ile palą wasze Galanty?

2pac - 13-12-2011, 09:07

polaff, nie znam przepisów nałożonych na producentów samochodów w odniesieniu do liczników prędkości, ale jeżeli na podstawie przypadku opisanego powyżej można by nie płacić mandatów (prędkościomierz tez nie ma legalizacji), to już ktoś wcześniej by się do sądu udał (zwłaszcza w krajach gdzie obowiązuje precedens)

a znak ograniczenie prędkości plus odległość, to jak ograniczenie pod którym jest znak terenu zabudowanego, można się kłócić, że jak wstałem rano to nie pamiętałem gdzie jestem ;) - co zrobić z takimi durnymi znakami

polaff - 13-12-2011, 09:12

2pac napisał/a:
ograniczenie prędkości plus odległość, to jak ograniczenie pod którym jest znak terenu zabudowanego

Nie.

Znaki zakazu obowiązują tylko do skrzyżówania, chyba, że mowa o połączeniu ograniczenia prędkości z tablicą nazwy miejscowości.
Ale skonczmy to OT.

2pac - 13-12-2011, 09:15

ktoś kiedyś opisał jak można nie zapłacić mandatu za przekroczenie prędkości:
1. Prosimy policję o aktualny dokument potwierdzający legalizację suszarki
Na 99,9% mają przy sobie
2. Prosimy policję o aktualny dokument potwierdzający legalizację zasilania suszarki
W tych zasilanych z akumulatora samochodowego, trzeba by mieć legalizację na akumulator, czego policja na101% nie ma
3. Piszemy pismo do Głównego Urzędu Miar, czy zasilanie ma wpływ na wynik pomiaru
Dostalibyśmy potwierdzenie, że ma
4. 2 + 3 i wygrywamy w sądzie

jak by można wyciąć ten fragment o unikaniu płaceniu mandatu do wydzielonego tematu...

[ Dodano: 13-12-2011, 09:16 ]
polaff napisał/a:
2pac napisał/a:
ograniczenie prędkości plus odległość, to jak ograniczenie pod którym jest znak terenu zabudowanego

Nie.

Znaki zakazu obowiązują tylko do skrzyżówania, chyba, że mowa o połączeniu ograniczenia prędkości z tablicą nazwy miejscowości.
Ale skonczmy to OT.


to miałem na myśli

polaff - 13-12-2011, 09:20

no dobra a jak już o suszarkach mowa to czy znany jest Wam temat ISKRA + klima automatyczna?

Wiele o tym slyszałem, ale nie miałem okazji sie o to kłócić z miśkami, zawsze jakoś inaczej mi sie udaje :)

Tomek - 13-12-2011, 15:31

polaff napisał/a:

no dobra a jak już o suszarkach mowa to czy znany jest Wam temat ISKRA + klima automatyczna?


nakreśl temat

polaff - 13-12-2011, 15:34

znam milion wariatów, którzy twierdzą, że jak masz klimę automatyczną to iskra głupieje, kiedyś nawet był o tym jakiś reportaż w politycznej TV zwanej TVN (turbo), ale niestety nie oglądąłem...

Ostatnio temat mi odświeżył bo na CB temat był kilkukrotnie wałkowany i ktos tam sie przechwalał jak to mozna policję nakłonić do odstapienia od postępowania mandatowego...

Anonymous - 13-12-2011, 17:58

polaff, nie chodzi o klimę automatyczną tylko o jakąkolwiek klimę, pod warunkiem że jest włączona i kręcą się wtedy oba wiatraki na chłodnicy.

polecam przeczytań opis do tego filmu na YT,

http://www.youtube.com/watch?v=0Vojihn_-KQ

dodatkowo był kiedyś na YT filmik pokazujący jak iskrą mierzą stojące auto z włączoną klimą i okazało się że stojące auto wg fotoradaru porusza się! :lol:


ooo mam :D

http://motoryzacja.interi...-klamie,1282851

2pac - 13-12-2011, 20:53

to nakręciła konkurencja, która robi suszarki oparte o tradycyjna technologię, a nie laser
Owczar - 14-12-2011, 00:54

Panowie to temat o spalaniu!!!
polaff - 15-12-2011, 19:54

Cytat:
Cytat:
Owczar napisał/a:
to temat o spalaniu

zostaliśmy przywołani do porządku więc zapytam o spalanie.

Gdzie szukać przyczyny stopniowego wzrostu spalania LPG.
Przegląd był robiony 5kkm temu. Wg. zaleceń gazownika przeglądy robię co 15 a nie co 10kkm - tak sobie wymyślił bo jego zdaniem bardzo dużo jeżdżę i w moim przypadku przeglądy co 15kkm są wystarczające.

Na LPG przejechałem już 40kkm i do tej pory średnio wychodził 11-11,5 teraz kilka tankowań wyszło około 12-12,5.

Stylu jazdy nie zmieniłem.

tommyc1 - 16-12-2011, 11:00

2pac napisał/a:
ktoś kiedyś opisał jak można nie zapłacić mandatu za przekroczenie prędkości:
1. Prosimy policję o aktualny dokument potwierdzający legalizację suszarki
Na 99,9% mają przy sobie
2. Prosimy policję o aktualny dokument potwierdzający legalizację zasilania suszarki
W tych zasilanych z akumulatora samochodowego, trzeba by mieć legalizację na akumulator, czego policja na101% nie ma
3. Piszemy pismo do Głównego Urzędu Miar, czy zasilanie ma wpływ na wynik pomiaru
Dostalibyśmy potwierdzenie, że ma
4. 2 + 3 i wygrywamy w sądzie

jak by można wyciąć ten fragment o unikaniu płaceniu mandatu do wydzielonego tematu...

[ Dodano: 13-12-2011, 09:16 ]
polaff napisał/a:
2pac napisał/a:
ograniczenie prędkości plus odległość, to jak ograniczenie pod którym jest znak terenu zabudowanego

Nie.

Znaki zakazu obowiązują tylko do skrzyżówania, chyba, że mowa o połączeniu ograniczenia prędkości z tablicą nazwy miejscowości.
Ale skonczmy to OT.


to miałem na myśli


Zadając takie "mądre" pytania moja koleżanka załatwiła swojej drugiej koleżance-kierowcy maksymalną możliwą ilość punktów i mandat za przekroczenie predkości. Tylko wkurzyła policjanta i nie było już zmiłuj. Tak jest jak ktoś chce byc za cwany...
A ja mam inny sposób. Po pierwsze nie przekraczam prędkości często, po drugie jeśli nawet to nie w sposób drastyczny a po trzecie...nigdy nie spieram sie z policjantem o to czy moje wykroczenie było duże czy małe i nie dorabiam teorii. Po prostu skrucha i przyznanie się do winy. Skutek taki, że przez 18 lat jeżdzenia somochodem mandat za przekroczenie predkości (50zł) zapłaciłem tylko RAZ :) . A zatrzymań było oczywiście dużo więcej. Tak wiec moja propozycja: nie cwaniaczcie i nie udowadniajcie, że policjant jest głupszy od was, bo skutek będzie odwrotny.
A co do spalania, ostatnie moje dwa pomiary w cyklu "mieszanym" (czyli dojazd do pracy pipidówami w dość dużym ruchu) to 9,2 i 9,6l/100km :)

Szwagroz - 16-12-2011, 11:33

moje ostatnie 2 tankowania i wyszło 9,2 lpg/100, w większości dojazd do pracy jakieś 5 km. Z tym ze oczywiście dość szybko opada wskażnik paliwa, taki urok zimna i krótkich dystansów.
KaWu - 16-12-2011, 13:55

polaff napisał/a:
Gdzie szukać przyczyny stopniowego wzrostu spalania LPG.


Szwagroz napisał/a:
moje ostatnie 2 tankowania i wyszło 9,2 lpg/100, w większości dojazd do pracy jakieś 5 km. Z tym ze oczywiście dość szybko opada wskażnik paliwa,


Dokładnie. Może polaff, spalałeś więcej Pb kiedyś a teraz mniej :?:

Możesz mieć np. rozregulowane wtryski lpg itp.

2pac - 19-12-2011, 09:18

mam pytanie do tych co uzyskują niskie spalanie, jak jeździcie - ja jestem przyzwyczajony do takiej jazdy (chodzi mi o prędkości przy jakich wrzucam wyższy bieg, jaki mam bieg przy danej prędkości):
http://www.youtube.com/watch?v=cLVp_24bBgA

ciężko się pozbyć tego nawyku i często przy 60km/h mam 5, tylko tu są znacznie niższe obroty przy tym samym przełożeniu i prędkości... a misiu ciągnie i tak lepiej niż sierrka :P

Tomek - 19-12-2011, 09:21

2pac napisał/a:

ciężko się pozbyć tego nawyku i często przy 60km/h mam 5, tylko tu są znacznie niższe obroty przy tym samym przełożeniu i prędkości... a misiu ciągnie i tak lepiej niż sierrka :P


możesz jechać 60kmh na 5 biegu spalanie będziesz miał b. niskie
pod warunkiem, że nie przyspieszasz, bo żeby przyspieszyć z 60kmh na 5 biegu musisz mocno otworzyć przepusnice



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group