Nasze Miśki - dj danio i VR4 2,5V6TT
adaxo - 28-02-2012, 15:55
Well said, szczegolnie ta czesc o oszczednosci po zrobieniu 50 tys daje do myslenia
danino88 - 28-02-2012, 17:10
ale chłodnica oleju nie zaszkodzi ja się przekonałem do gazu i musi to jeździć :)oszczędność jest na następne wydatki
Xsystoff - 28-02-2012, 18:59
kochajj napisał/a: | ... przy mocniejszej jezdzie uzyskanie temperatury 130- 140C oleju to naprawdę żaden problem... |
Zaraz zaraz, chcecie powiedziec, ze silnik posiadajacy 2x TT ktore bardzo mocno obciazaja termicznie uklad smarowania nie posiada chlodnicy oleju i zagrzewa olej bezproblemowo do 130-140*C ???? Dobre syntetyki wytrzymuja 120-130*C, powyzej wiadomo co sie dzieje - kaput motoren. Gratulacje dla gazownika za kilkadziesiat km praktycznie na piejacej odcinie bez duzej aftermarketowej chlodnicy
Nie, no nie uwierze, w 4g63 wolnossacym jest spooora chlodnica oleju seryjnie, a 2.5TT nie ma ?
swinks_UK - 28-02-2012, 19:29
Nie ma chłodnicy oleju, trzeba sobie ją założyć.
Na torze temp. oleju spokojnie wali pod 130-140°C. Dlatego ważne by lac dobre oleje. Z chłodnicą oleju już lepiej ostatnio nie pamietam kiedy osiagnąłem wiecej niz 115°C (na chodnicy wody 72°C).
danino88, a jakie ty chcesz mieć "następne" wydatki po oszczędnościach na lpg? Drugi silnik? Bo o podciąganiu silnika zapomnij
areksz121 - 28-02-2012, 19:37
To może ja wtrącę jeszcze swoje 5 groszy
Sprawa ma się tak, że moje 6A12 n/a w Galu przejechało na benzynie 324tys...tyle miał jak go kupiłem. Przy około 338tys wleciał gaz (stag) i w 14 miesięcy przybyło na blacie kolejne bezproblemowe 48tys... A ładnych kilkanaście razy już objechałem NL-PL i w tym 2 razy w weekend po 3000km... i jak dojedzie do 500kkm i przy moim użytkowaniu, to drugie serce zbudowane od podstaw będzie bardziej opłacalne niż kupno innego samochodu
BeNeK - 28-02-2012, 19:39
Zakupić takie coś KLIK trochę wężyków i umiejętności i nie będzie problemu 25 rzędów nie za dużo będzie do TT ? 17 rzędowe są po 199zł
swinks_UK - 28-02-2012, 19:49
25 nie wejdzie
Ja mam 13
Anonymous - 28-02-2012, 21:45
Xsystoff napisał/a: | Gratulacje dla gazownika za kilkadziesiat km praktycznie na piejacej odcinie bez duzej aftermarketowej chlodnicy |
oj tam oj tam on lubi hardcore
wiesz jak to jest Ciebie podpuszcza pasat jego evka
Torp12 - 28-02-2012, 21:47
swinks_UK napisał/a: |
danino88, a jakie ty chcesz mieć "następne" wydatki po oszczędnościach na lpg? Drugi silnik? |
Chyba trzeci i czwarty na wszelki;)
Sorki nie moglem sie powstrzymac;)
Danio szerokosci;)
Zielu - 28-02-2012, 23:26
Cytat: | Nie, no nie uwierze, w 4g63 wolnossacym jest spooora chlodnica oleju seryjnie, a 2.5TT nie ma ? |
Mało tego, sporawa chłodnica oleju jest także w 60 konnym Lancerze IV 1.8D.. Identyczna jak z GTi.
Ponoć niezłe są chłodnice Mocal.
danino88 - 29-02-2012, 00:05
Cytat: | danino88, a jakie ty chcesz mieć "następne" wydatki po oszczędnościach na lpg? Drugi silnik? Bo o podciąganiu silnika zapomnij |
No zawsze coś wychodzi , aktualnie jak to standardowo w vr, czy to to czy tamto Czemu mam zapomnieć o podciąganiu silnika?
Cytat: | Danio szerokosci;) |
Dzieki
Saqu - 29-02-2012, 07:52
ogólnie to instalacje lpg wyrabiają do 50KM na cylinder, przy 6 garach możesz ogarnąć 300KM, później już są kombinacje....
robertdg - 29-02-2012, 07:57
Bartek napisał/a: | Mimo doświadczeń Maćka, jestem co jakiś czas przez niego przekonywany do zalet gazu (że taniej, że silniki tanie , że nawet wymiana silnika co 10 000 km się opłaca, że wymiana świec co 3000 km się opłaca ) - ale komfort wsiadania do samochodu przed trasą prawie 1000 km z dużym prawdopodobieństwem, że nie wróci się na lawecie jest bezcenny | Ciekawy sarkazm, w gruncie rzeczy to nie maszyna a człowiek się myli, a błędy maszyny wynikają z błedu człowieka, czyż nie tak Aha prawie bym zapomniał, przeciez fabryczne VR-4 ma na blacie jeno 180km/h, czyli zostało przeznaczone do emeryckiego dupowożenia, zatem inżynierowie wiedzą, że coś jest nie tak.
atsar - 29-02-2012, 08:36
robertdg napisał/a: | Aha prawie bym zapomniał, przeciez fabryczne VR-4 ma na blacie jeno 180km/h, czyli zostało przeznaczone do emeryckiego dupowożenia, zatem inżynierowie wiedzą, że coś jest nie tak. |
wynika to z ich prawa, a nie z tego ze ograniczyli, bo spieprzyli i juz bylo za pozno.
Nawet w GTR-ach masz 180km/h ograniczenie predkosc maksymalnej, tam juz jednak dali niezly gadzet. GPS ktory rozpoznaje jak autem wjeżdżasz na tor, wtedy zrzucany jest "łańcuch" automatycznie i prędkość wzrasta
robertdg - 29-02-2012, 08:46
atsar napisał/a: | wynika to z ich prawa, a nie z tego ze ograniczyli, bo spieprzyli i juz bylo za pozno.
Nawet w GTR-ach masz 180km/h ograniczenie predkosc maksymalnej, tam juz jednak dali niezly gadzet. GPS ktory rozpoznaje jak autem wjeżdżasz na tor, wtedy zrzucany jest "łańcuch" automatycznie i prędkość wzrasta | Sarkazm, sarkazmem cytowany
|
|
|