To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - dj danio i VR4 2,5V6TT

adaxo - 28-02-2012, 15:55

Well said, szczegolnie ta czesc o oszczednosci po zrobieniu 50 tys daje do myslenia :-)
danino88 - 28-02-2012, 17:10

ale chłodnica oleju nie zaszkodzi :) ja się przekonałem do gazu i musi to jeździć :)oszczędność jest na następne wydatki :)
Xsystoff - 28-02-2012, 18:59

kochajj napisał/a:
... przy mocniejszej jezdzie uzyskanie temperatury 130- 140C oleju to naprawdę żaden problem...

Zaraz zaraz, chcecie powiedziec, ze silnik posiadajacy 2x TT ktore bardzo mocno obciazaja termicznie uklad smarowania nie posiada chlodnicy oleju i zagrzewa olej bezproblemowo do 130-140*C ???? Dobre syntetyki wytrzymuja 120-130*C, powyzej wiadomo co sie dzieje - kaput motoren. Gratulacje dla gazownika za kilkadziesiat km praktycznie na piejacej odcinie bez duzej aftermarketowej chlodnicy :mrgreen:

Nie, no nie uwierze, w 4g63 wolnossacym jest spooora chlodnica oleju seryjnie, a 2.5TT nie ma ? :shock: :shock: :shock: :shock:

swinks_UK - 28-02-2012, 19:29

Nie ma chłodnicy oleju, trzeba sobie ją założyć. :mrgreen:
Na torze temp. oleju spokojnie wali pod 130-140°C. Dlatego ważne by lac dobre oleje. Z chłodnicą oleju już lepiej ostatnio nie pamietam kiedy osiagnąłem wiecej niz 115°C (na chodnicy wody 72°C).
danino88, a jakie ty chcesz mieć "następne" wydatki po oszczędnościach na lpg? Drugi silnik? Bo o podciąganiu silnika zapomnij :mrgreen:

areksz121 - 28-02-2012, 19:37

To może ja wtrącę jeszcze swoje 5 groszy :wink:
Sprawa ma się tak, że moje 6A12 n/a w Galu przejechało na benzynie 324tys...tyle miał jak go kupiłem. Przy około 338tys wleciał gaz (stag) i w 14 miesięcy przybyło na blacie kolejne bezproblemowe 48tys... A ładnych kilkanaście razy już objechałem NL-PL i w tym 2 razy w weekend po 3000km... i jak dojedzie do 500kkm i przy moim użytkowaniu, to drugie serce zbudowane od podstaw będzie bardziej opłacalne niż kupno innego samochodu :mrgreen:

BeNeK - 28-02-2012, 19:39

Zakupić takie coś KLIK trochę wężyków i umiejętności i nie będzie problemu :) 25 rzędów nie za dużo będzie do TT ? 17 rzędowe są po 199zł :P
swinks_UK - 28-02-2012, 19:49

25 nie wejdzie :mrgreen:
Ja mam 13

Anonymous - 28-02-2012, 21:45

Xsystoff napisał/a:
Gratulacje dla gazownika za kilkadziesiat km praktycznie na piejacej odcinie bez duzej aftermarketowej chlodnicy :mrgreen:


oj tam oj tam on lubi hardcore :mrgreen: :P
wiesz jak to jest Ciebie podpuszcza pasat jego evka :P

Torp12 - 28-02-2012, 21:47

swinks_UK napisał/a:

danino88, a jakie ty chcesz mieć "następne" wydatki po oszczędnościach na lpg? Drugi silnik?


Chyba trzeci i czwarty na wszelki;) :evil: :twisted:

Sorki nie moglem sie powstrzymac;)

Danio szerokosci;)

Zielu - 28-02-2012, 23:26

Cytat:
Nie, no nie uwierze, w 4g63 wolnossacym jest spooora chlodnica oleju seryjnie, a 2.5TT nie ma ? :shock: :shock: :shock: :shock:


Mało tego, sporawa chłodnica oleju jest także w 60 konnym Lancerze IV 1.8D.. :lol: Identyczna jak z GTi.

Ponoć niezłe są chłodnice Mocal.

danino88 - 29-02-2012, 00:05

Cytat:
danino88, a jakie ty chcesz mieć "następne" wydatki po oszczędnościach na lpg? Drugi silnik? Bo o podciąganiu silnika zapomnij :mrgreen:


No zawsze coś wychodzi , aktualnie jak to standardowo w vr, czy to to czy tamto :) Czemu mam zapomnieć o podciąganiu silnika?

Cytat:
Danio szerokosci;)


Dzieki ;)

Saqu - 29-02-2012, 07:52

ogólnie to instalacje lpg wyrabiają do 50KM na cylinder, przy 6 garach możesz ogarnąć 300KM, później już są kombinacje....
robertdg - 29-02-2012, 07:57

Bartek napisał/a:
Mimo doświadczeń Maćka, jestem co jakiś czas przez niego przekonywany do zalet gazu (że taniej, że silniki tanie ;) , że nawet wymiana silnika co 10 000 km się opłaca, że wymiana świec co 3000 km się opłaca ;) ) - ale komfort wsiadania do samochodu przed trasą prawie 1000 km z dużym prawdopodobieństwem, że nie wróci się na lawecie jest bezcenny
Ciekawy sarkazm, w gruncie rzeczy to nie maszyna a człowiek się myli, a błędy maszyny wynikają z błedu człowieka, czyż nie tak :?: Aha prawie bym zapomniał, przeciez fabryczne VR-4 ma na blacie jeno 180km/h, czyli zostało przeznaczone do emeryckiego dupowożenia, zatem inżynierowie wiedzą, że coś jest nie tak.
atsar - 29-02-2012, 08:36

robertdg napisał/a:
Aha prawie bym zapomniał, przeciez fabryczne VR-4 ma na blacie jeno 180km/h, czyli zostało przeznaczone do emeryckiego dupowożenia, zatem inżynierowie wiedzą, że coś jest nie tak.

wynika to z ich prawa, a nie z tego ze ograniczyli, bo spieprzyli i juz bylo za pozno.
Nawet w GTR-ach masz 180km/h ograniczenie predkosc maksymalnej, tam juz jednak dali niezly gadzet. GPS ktory rozpoznaje jak autem wjeżdżasz na tor, wtedy zrzucany jest "łańcuch" automatycznie i prędkość wzrasta :)

robertdg - 29-02-2012, 08:46

atsar napisał/a:
wynika to z ich prawa, a nie z tego ze ograniczyli, bo spieprzyli i juz bylo za pozno.
Nawet w GTR-ach masz 180km/h ograniczenie predkosc maksymalnej, tam juz jednak dali niezly gadzet. GPS ktory rozpoznaje jak autem wjeżdżasz na tor, wtedy zrzucany jest "łańcuch" automatycznie i prędkość wzrasta :)
Sarkazm, sarkazmem cytowany


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group