To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Sigma 24v

szpala85 - 30-07-2014, 22:36

jak zaczeło tłuc to na 100% panewki .. wiem coś o tym :|

montuj silnik z bordowej :wink:
btw. nie wiem czy już cię o to pytałem ... masz może tą zaślepkę na dokładkę zderzaka ..tą co jest pod holegenem ?

mazda10000 - 10-08-2014, 22:41

Ciężki jest ten silnik w Sigmie - próbowałem go wyjąć razem ze skrzynią, ale za wąsko było, może się da ale ja nie umie. W ogóle to nie było lekko - będziecie się śmiać ze mnie, ale zapomniałem odłączyć od tylnej poduszki tego teleskopu i się dziwiłem - czemu ten stelaż się tak gnie, z tatą zużyłem wszystkie kątowniki, jakie były na działce, a tu dalej się gnie ... W każdym razie jutro jest PLAN, żeby wyjąć skrzynkę z czarnej i jak starczy czasu to i silnik, teraz już wiem dokładnie co i jak to pójdzie lżej
https://plus.google.com/photos/101589188283271298340/albums/6046034471149710641?authkey=COe4kPGt8ZvpzwE

szpala85 - 10-08-2014, 23:01

mazda10000, haha ja tez zapomniałem o tym teleskopie :mrgreen: jak wyciagałem silnik :mrgreen: .. i tez wyginał mi sie podnośnik hehe :mrgreen:

dlatego podczas wkładania silnika użyłem koparki :wink:
cały silnik ze skrzynia wchodzi bez problemu od góry tylko trzeba miec ze dwie osoby do pomocy aby kierowały łapy na swoje miejsce :wink:

btw. na pewno masz tą zaslepke od strony kierowcy ? bo patrze na zdjecie i na bordowej jest zaslepka od pasazera tylko ? :wink:

mazda10000 - 10-08-2014, 23:07

Zaślepka już zdjęta, także na pewno będziesz miał tą od strony kierowcy.
szpala85 - 10-08-2014, 23:13

mazda10000, 8)
dzięki :mrgreen:

Anonymous - 15-08-2014, 21:25

Piękna sztuka. Jak spalanie?
mazda10000 - 15-08-2014, 23:05

Akurat tą czarną nie miałem jeszcze okazji się przejechać, ale w bordowej (z której silnik będzie w czarnej) z automatem przy spokojnej jeździe było ok 10 litrów ( benzyny) w trasie, w trasie nie udało mi się przekroczyć 11,5 litra ( ale też nie było ekstremalnie szybko ) , do czarnej zakładam manuala, więc liczę na to, że będzie trochę mniej
mazda10000 - 06-09-2014, 00:10

Dawno nic nie było, trochę odświeżę - auto stoi u lakiernika, zdaję się, że znalazłem gościa który robi porządnie, a przy tym nie jest przesadnie drogi, robi w warsztacie zajmującym się renowacją klasyków, i oprócz tego robi "na boku" w garażu, dlatego trwa to trochę https://www.facebook.com/...ref=ts&fref=ts. W miejscach typowych dla Sigmy ta zaczęła już trochę korodować, ale to dopiero początek, mam na myśli kielichy i ich okolice. Tutaj wszystko zostało ogarnięte, a komora w tej chwili jak to piszę jest lakierowana, co prawda częściowo - nie chciało mi się wyciągać wszystkiego ze ściany grodziowej, która i tak jest zasłonięta. Ale za to, żeby nie było tak słodko, to nieciekawie wygląda podłoga przy progach, wydaję mi się, że bez małej wstawki się nie obędzie i same progi, przynajmniej zewnętrzne są do zrobienia - poprzedni właściciel wkładał żabę pod próg i nie patrzył, że rant się gnie, no i je zmasakrował. Teraz na 100% wiem, że będzie założony manual - skrzynia jest teraz na przeglądzie u Sławka. Skrzynia trochę zgrzytała na 1,2 i R , Sławek wykrył jakieś problemy z 5.
Tutaj fotki od blacharza, a ostatnia zrobiona, przeze mnie parę godzin temu
https://plus.google.com/photos/101589188283271298340/albums/6055708488711555425?authkey=COeH96_n5OTNwwE

P.S. Bordowa Sigma idzie niedługo do krainy wiecznie pełnego baku, więc mam dużo części, i nie wiem co z nimi robić, m.in. 2 skrzynie automatyczne, nie żebym chciał je sprzedać, tak chwalę się tylko ;)

mazda10000 - 10-09-2014, 17:03

Komora polakierowana, przednie nadkola i kielichy zapaćkane konserwacją Wurtha, kielichy z relacji lakiernika, są w ogóle nie zardzewiałe, zdecydowałem się za jednym razem ogarnąć też podłogę - tutaj jest trochę lipa - profil zamknięty wzdłuż progu po obu stronach jest skorodowany i trzeba będzie to wyciąć i odtworzyć, oprócz tego w miejscach podkładania podnośnika jest masakra, zwłaszcza z tyłu. Dzisiaj porobię jakieś fotki, przy okazji blacharz zajmie się tym wgnieceniem na tylnym błotniku.
https://plus.google.com/photos/101589188283271298340/albums/6057455711176914017?authkey=CLmYvqHcuPO7Sw

mazda10000 - 11-09-2014, 00:39

Prawie zrzuciłem zderzak - gazowlotka trzyma go jeszcze, a śruby są tak pordzewiałe, że nie chciało mi się już dziś z nimi walczyć. Poluzowałem wiązkę idącą wzdłuż prawego progu, który trochę lepiej wygląda. Na zdjęciach nie za wiele widać, ale auto nie stoi w studiu fotograficznym. Na tyle ile zauważyłem po zdjęciu osłon tylnych nadkoli to w nadkolach rdzy nie ma za wiele, trzeba będzie dać małą łątkę w okolicach otworu do podawania konserwacji.
https://plus.google.com/photos/101589188283271298340/albums/6057566737466431793?authkey=CIS6u4Czu_m8mgE

Marcino - 11-09-2014, 09:09

Walka trwa, i dobrze:)
mazda10000 - 16-09-2014, 18:53

Przy okazji uszczelniania silnika zapomniałem o dekielkach uszczelniających wałki rozrządu. Nigdzie tego nie mieli, nawet ASO rzuciło okres oczekiwania, około miesiąca. Dzwonię do sklepu w którym zawsze się zaopatruję w części ( http://www.car-dom.com/ ) a oni zorganizowali mi z dnia na dzień te dekielki firmy THO - japońska produkcja, więc powinno być ok. no i cena ( w ASO proponowali 59zł netto ) 35 zł jest dla mnie bardzo OK
wojtas - 16-09-2014, 23:33

Zapodaj nr dla potomnych. :wink:
kisian - 17-09-2014, 09:25

Link nie działa
mazda10000 - 17-09-2014, 12:22

MD150785 . Link powinien już działać


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group