Nasze Miśki - Nowy VR-4 czaaarny :)
tresorex - 14-09-2013, 08:39
Nic nie mówiliście że byliście w POZ?
danino88 - 14-09-2013, 10:26
spotkanie bylo szybkie a rzeczy ktore chcielismy zrobic wymagaly czasu i moge powiedziec ze sie udalo prawda? na drugi raz zbierzemy wiecej aut
D1VenO - 14-09-2013, 15:05
no to chłopaki gratuluje wyników.... ogołocili was na całego. Ta hamownia byla inercyjna czy obciążeniowa ?
danino88 - 14-09-2013, 19:58
Michał cicho bo się wyda !! Hamownia na drodze, tyle wiem
wookash83 - 14-09-2013, 20:17
Hamownia drogowa (nie miałem doświadczenia z tym rodzajem hamowni wcześniej) przy okazji przyjazdu padł pomysł na sprawdzenie przed zmianami nie tylko mojego autka a kilka na jeden hamowni żeby było porównanie (może następnym razem będzie jeszcze więcej wyników )
Nie mam jeszcze wykresów żeby wkleić u mnie wyszło ok 255KM i 350NM przy seryjnym doładowaniu 0,55-6 bara i wadzę auta 1480kg (dokładnie nie wiem swojego nie ważyłem) co ciekawe był to najlepszy wynik z hamowań mimo że do serii brakuje 35KM
Z dzisiaj zdjęcie:
kolejny w kolejce do sprawdzenia Legnum Radka jeśli się uda w przyszłym miesiącu podjechać do Poznania
Seiji - 14-09-2013, 20:25
wookash83 napisał/a: | i wadzę auta 1480kg |
nie przypadkiem 1520kg?
danino88 - 14-09-2013, 20:29
Cytat: | co ciekawe był to najlepszy wynik z hamowań mimo że do serii brakuje 35KM |
Łukaszu zapomniałeś dodać że w serii bo w piątek wyszło co innego Ja w poniedziałek jadę na wagę
D1VenO - 15-09-2013, 06:56
Panowie, w takim razie jest szansa że wyniki są przekłamane. Taka hamownia nijak ma się do podwoziowych gdzie wynik nie jest fałszowany przez zmienne czynniki typu nachylenie drogi, wiatry zmienne i waga auta. To chyba takie bardziej podobne do wróżenia z fusów. Wprawdzie kreskami sie nie lata ale wyniki przed i po modach na tej samej hamowni przy tych samych warunkach pokazuja czy zmiany maja sens. Czemu wybraliscie poznsn i ten rodzaj hamowni ? We wrocku jest hamownia i robia dyno dni taniej.
wookash83 - 15-09-2013, 11:34
Każda hamownia zachwala swoje my to potraktowaliśmy jak małe porównanie 3 autek w tych samych warunkach na drodze na jednej hamowni polecanej przez Michała.. pewnie jeszcze będzie okazja na stacjonarnej też..
swinks_UK - 15-09-2013, 13:12
Tia... znowu wina hamowni...
Może trzeba w końcu na forum gdzieś tłustym drukiem pacnąć, że Galant/Legnum VR4 to nie są sportowe auta?
Generalnie moce podawane przez MMC są zawyżone, szczególnie jeśli chodzi o pfl. Nie dłubany przedlift w triptronicu to moc na kołach między 170 a 180 HP, poliftowa wersja to 185 do 195 HP a manual to 200 do 210 HP.
I nie ma się co oszukiwać kochani
Za to miny tych co kupili super sportowe VR4 co ma z cuś czysta kuni kiedy przychodzi do hamowni są bezcenne
Ale Łukasz dobrze kombinuje... (dam znać na PW jak będzie gotowe )
danino88 - 15-09-2013, 14:26
Cytat: | Panowie, w takim razie jest szansa że wyniki są przekłamane |
Może i są ale jest odniesienie do 3 vr4 hamowanych na tej samej stacji
Cytat: | gdzie wynik nie jest fałszowany przez zmienne czynniki typu nachylenie drogi, wiatry zmienne i waga auta. |
Wagę auta mamy podać dokładną po zważeniu. Opory wiatru były brane pod uwagę, przynajmniej tak mówił Wojtek
Cytat: | ale wyniki przed i po modach na tej samej hamowni przy tych samych warunkach pokazuja czy zmiany maja sens |
Jak sprawdzę wagę auta to wyniki będą umieszczone na forum
Cytat: | my to potraktowaliśmy jak małe porównanie 3 autek w tych samych warunkach na drodze na jednej hamowni polecanej przez Michała |
Dokładnie
Cytat: | Generalnie moce podawane przez MMC są zawyżone, szczególnie jeśli chodzi o pfl. Nie dłubany przedlift w triptronicu to moc na kołach między 170 a 180 HP, poliftowa wersja to 185 do 195 HP a manual to 200 do 210 HP. |
a na silniku? bo z tego co kojarzę i pamiętam to mieliśmy moc mierzoną na silniku
wookash83 - 19-09-2013, 16:19
Dzisiaj wizyta w ASO Mitsubishi po zakupy ale jak zwykle nawet na filtr oleju trzeba poczekać tydzień czasu
A tu wykres z hamowni drogowej tak jak pisałem na seryjnym doładowaniu, mój zdecydowanie lżejszy niż Legnum danio88 ale VR4 to nie kombi na sterydach z podtlenkiem dociążającym tył
Xsystoff - 19-09-2013, 19:06
Czemu w okolicach 5800rpm jest taki zjazd w dol?
Fajny przebieg niutona, musi sie przyjemnie jezdzic na codzien w niskim zakresie obrotow
wookash83 - 19-09-2013, 19:22
taaak Nm czuć a co do mocy ciężko mi powiedzieć przy manualu danio88 nie jest aż tak widoczny spadek przy 5800 rpm dopiero od ok 7000 rpm (fabrycznie max mocy jest przy 5500rmp) a w odczuciu kierowcy nie widać tego tak jak na wykresie zobaczymy dalej jak to będzie wyglądać.
deejay - 19-09-2013, 22:36
To kiedy sprzedajesz
|
|
|