To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Nowy VR-4 czaaarny :)

tresorex - 14-09-2013, 08:39

Nic nie mówiliście że byliście w POZ?
danino88 - 14-09-2013, 10:26

spotkanie bylo szybkie a rzeczy ktore chcielismy zrobic wymagaly czasu i moge powiedziec ze sie udalo :) prawda? :) na drugi raz zbierzemy wiecej aut
D1VenO - 14-09-2013, 15:05

:mrgreen: no to chłopaki gratuluje wyników.... ogołocili was na całego. Ta hamownia byla inercyjna czy obciążeniowa ?
danino88 - 14-09-2013, 19:58

Michał cicho bo się wyda !! Hamownia na drodze, tyle wiem :)
wookash83 - 14-09-2013, 20:17

Hamownia drogowa (nie miałem doświadczenia z tym rodzajem hamowni wcześniej) przy okazji przyjazdu padł pomysł na sprawdzenie przed zmianami nie tylko mojego autka a kilka na jeden hamowni żeby było porównanie (może następnym razem będzie jeszcze więcej wyników ;) )
Nie mam jeszcze wykresów żeby wkleić u mnie wyszło ok 255KM i 350NM przy seryjnym doładowaniu 0,55-6 bara i wadzę auta 1480kg (dokładnie nie wiem swojego nie ważyłem) co ciekawe był to najlepszy wynik z hamowań mimo że do serii brakuje 35KM ;)

Z dzisiaj zdjęcie:
kolejny w kolejce do sprawdzenia ;) Legnum Radka jeśli się uda w przyszłym miesiącu podjechać do Poznania


Seiji - 14-09-2013, 20:25

wookash83 napisał/a:
i wadzę auta 1480kg


nie przypadkiem 1520kg? :wink:

danino88 - 14-09-2013, 20:29

Cytat:
co ciekawe był to najlepszy wynik z hamowań mimo że do serii brakuje 35KM ;)


Łukaszu zapomniałeś dodać że w serii :) bo w piątek wyszło co innego 8) Ja w poniedziałek jadę na wagę

D1VenO - 15-09-2013, 06:56

Panowie, w takim razie jest szansa że wyniki są przekłamane. Taka hamownia nijak ma się do podwoziowych gdzie wynik nie jest fałszowany przez zmienne czynniki typu nachylenie drogi, wiatry zmienne i waga auta. To chyba takie bardziej podobne do wróżenia z fusów. Wprawdzie kreskami sie nie lata ale wyniki przed i po modach na tej samej hamowni przy tych samych warunkach pokazuja czy zmiany maja sens. Czemu wybraliscie poznsn i ten rodzaj hamowni ? We wrocku jest hamownia i robia dyno dni taniej.
wookash83 - 15-09-2013, 11:34

Każda hamownia zachwala swoje ;) my to potraktowaliśmy jak małe porównanie 3 autek w tych samych warunkach na drodze na jednej hamowni polecanej przez Michała.. pewnie jeszcze będzie okazja na stacjonarnej też..
swinks_UK - 15-09-2013, 13:12

Tia... znowu wina hamowni... :mrgreen:

Może trzeba w końcu na forum gdzieś tłustym drukiem pacnąć, że Galant/Legnum VR4 to nie są sportowe auta? :wink:
Generalnie moce podawane przez MMC są zawyżone, szczególnie jeśli chodzi o pfl. Nie dłubany przedlift w triptronicu to moc na kołach między 170 a 180 HP, poliftowa wersja to 185 do 195 HP a manual to 200 do 210 HP.
I nie ma się co oszukiwać kochani :mrgreen:
Za to miny tych co kupili super sportowe VR4 co ma z cuś czysta kuni kiedy przychodzi do hamowni są bezcenne :D

Ale Łukasz dobrze kombinuje... :mrgreen: (dam znać na PW jak będzie gotowe :wink: )

danino88 - 15-09-2013, 14:26

Cytat:
Panowie, w takim razie jest szansa że wyniki są przekłamane


Może i są ale jest odniesienie do 3 vr4 hamowanych na tej samej stacji

Cytat:
gdzie wynik nie jest fałszowany przez zmienne czynniki typu nachylenie drogi, wiatry zmienne i waga auta.


Wagę auta mamy podać dokładną po zważeniu. Opory wiatru były brane pod uwagę, przynajmniej tak mówił Wojtek

Cytat:
ale wyniki przed i po modach na tej samej hamowni przy tych samych warunkach pokazuja czy zmiany maja sens


Jak sprawdzę wagę auta to wyniki będą umieszczone na forum :)

Cytat:
my to potraktowaliśmy jak małe porównanie 3 autek w tych samych warunkach na drodze na jednej hamowni polecanej przez Michała


Dokładnie

Cytat:
Generalnie moce podawane przez MMC są zawyżone, szczególnie jeśli chodzi o pfl. Nie dłubany przedlift w triptronicu to moc na kołach między 170 a 180 HP, poliftowa wersja to 185 do 195 HP a manual to 200 do 210 HP.


a na silniku? bo z tego co kojarzę i pamiętam to mieliśmy moc mierzoną na silniku

wookash83 - 19-09-2013, 16:19

Dzisiaj wizyta w ASO Mitsubishi po zakupy ale jak zwykle nawet na filtr oleju trzeba poczekać tydzień czasu ;)



A tu wykres z hamowni drogowej tak jak pisałem na seryjnym doładowaniu, mój zdecydowanie lżejszy niż Legnum danio88 ale VR4 to nie kombi na sterydach z podtlenkiem dociążającym tył ;)


Xsystoff - 19-09-2013, 19:06

Czemu w okolicach 5800rpm jest taki zjazd w dol? :x


Fajny przebieg niutona, musi sie przyjemnie jezdzic na codzien w niskim zakresie obrotow :)

wookash83 - 19-09-2013, 19:22

taaak Nm czuć ;) a co do mocy ciężko mi powiedzieć przy manualu danio88 nie jest aż tak widoczny spadek przy 5800 rpm dopiero od ok 7000 rpm (fabrycznie max mocy jest przy 5500rmp) a w odczuciu kierowcy nie widać tego tak jak na wykresie zobaczymy dalej jak to będzie wyglądać.
deejay - 19-09-2013, 22:36

To kiedy sprzedajesz :wink: :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group