Outlander III Ogólne - Cena
lexus - 23-01-2013, 16:25
http://moto.wp.pl/gid,152...riazdjecie.html warto przeczytać
krzychu - 23-01-2013, 17:00
lexus - no to niezłe zaskoczenie.... Ciekawe bo na forum jakoś nie specjalnie się skarżą....? A może chodzi o silnika PSA i VW tylko zamontowane w Mitsubishi?
lexus - 23-01-2013, 17:05
No chyba nie bo mitsu jest mniej awaryjny niż silniki między innymi Peugoeta ,renaulta,BMW,no i najgorszym AUDI
krzychu - 23-01-2013, 17:08
lexus - ale jedyny z japońskich marek (reszta poza top 10) więc kiepsko... Może właśnie te 2 silniki 2.0 TDI i 2,2 HDI zawyżają statystyki. Nawet jak ranking nie obejmuje nowych silników Mitsubishi to wcześniejsze silniki benzynowe przecież każdy jest trwały i bezproblemowy.... A duże diesle też nie sprawiają problemu z tego co tak czytam na forum....
mitsu00 - 23-01-2013, 17:16
krzychu napisał/a: | A może chodzi o silnika PSA i VW tylko zamontowane w Mitsubishi? | MIVEC = ani PSA ani VW
patrycjuszek - 23-01-2013, 17:40
To tylko zdjęcie!
krzychu - 23-01-2013, 17:44
mitsu00 - przecież tam nie napisali za jakie lata, według czego czy które silniki. A zdjęcie to jest wzięte z katalogu zdjęć. Nie wiesz jak takie portale robią takie newsy? Wchodzi w katalog wykupionych zdjęć przez WP i wpisuje szukaną frazę... A czym bardziej rozebrana kobiet na zdjęciu tym większa poczytalność newsa...
mitsu00 - 23-01-2013, 17:48
krzychu napisał/a: | mitsu00 - przecież tam nie napisali za jakie lata, według czego czy które silniki. A zdjęcie to jest wzięte z katalogu zdjęć. Nie wiesz jak takie portale robią takie newsy? Wchodzi w katalog wykupionych zdjęć przez WP i wpisuje szukaną frazę... A czym bardziej rozebrana kobiet na zdjęciu tym większa poczytalność newsa... | Poniekad masz racje. Ale idac tym samym torem to nie wiadomo o jakie silniki biega. A te od PSA w Outlanderach to juz napewno do awaryjnych nie naleza (pomijajac wade fabryczna sprzegla usuwana w ramach gwarancji).
rezon - 23-01-2013, 17:56
Raport bez sensu zwłaszcza w przypadku Mitsu, które montowało silniki różnych marek. W VW piszą o downsizingu, a na zdjęciu poczciwe TDI. "Wysoka" pozycja Audi nie dziwi - w grupie VW dostaje jako pierwsze najnowsze silniki i przechodzi wszystkie choroby wieku dziecięcego usuwane sukcesywnie w kolejnych wydaniach silników, stąd używające niemal takich samych silników VW jest dużo dalej. A autor artykułu dziwi się temu zjawisku. Równie dobrze w Mitsu mogą psuć się PSA, jak i VW czy ori Mitsu. A nawet jeśli Mitsu, to być może jeden nieudany model kręcący statystykę jak 2.0TDI w Audi.
Lucas123w - 23-01-2013, 19:41
Co to jest za ranking awaryjność od 1,7 do 3,71 % w skali (no własnie nawet nie ma skali)
Rover ponad 7% to jeszcze można się zastanawiać nad awaryjnością.
Gdzie Fiaty, Kia, Hyunday itd. wg pismaka pewnie mają awaryjność rzędu 0,1%
Test z palca wyssany. Polskie portale coraz bardziej na dno schodzą.
Wiecie co takie artykuły serwujcie po 22 jak ludzie są pod wpływem %%% wcześniej to ciężkie do zrozumienia.
rezon - 23-01-2013, 20:08
akurat silniki Fiata są jedne z mniej awaryjnych - zwłaszcza Pandy . nie wiem jak pozostałe
Lucas123w - 23-01-2013, 20:54
rezon dla mnie te wszystkie wymienione auta w tym teście są mało awaryjne.
Wiarygodny test zrobiło Warranty Direct Link do stronki
Sry za OT można przenieść lub zrobić nowy temat.
robertdg - 24-01-2013, 20:16
rezon napisał/a: | akurat silniki Fiata są jedne z mniej awaryjnych - zwłaszcza Pandy | Panda, nie Panda, zalezy co rozumieć pod awaryjnością, dla jednych silniki trwałe bo odplalasz i jeździsz a szansy żeby się coś tłuko to wystarczy poszukać przy pierwszej lepszej niefachowej naprawie albo niefachowym montazu LPG, ogólnie rzecz biorąc wycieki w silnikach Fiatowskich są częstszą normą.
Ogólnie artykuł strasznie wybiórczy, powierzchowny, skoro wymieniają Peugeot'a wraz z Citroenem w drugim planie to czemu nie wymienią także Forda, Jaguara
Tak naprawdę to nie ma się czym podniecać, obecnie wystarczy przysiąść i postudiować opinie uzytkowników na temat auta które nas interesuje, mozna się dowiedzieć wiele więcej ciekawych rzeczy niż z wybiórczych wypocin redaktorskich, byleby coś było
krzychu - 25-01-2013, 11:24
W sprawie tych silników
http://forum.mitsumaniaki...1152298#1152298
Chwilę postudiowałem i wszystko wskazuje na to, że chodzi o 2.0 TDI, które zaniżyło oceny.
rezon - 25-01-2013, 12:38
równie dobrze może być 2.2HDI, które padały zimą. Awaryjność na poziomie 0,42% to raptem 1 na 200 sprzedanych. 10 w okresie szczytowej sprzedaży rocznej Outka czy 1 obecnie to przecież mało. Liczby masz z UK, gdzie struktura sprzedaży Outka mogła być całkowicie odmienna jeśli chodzi o silniki. Zresztą benzynowych też trochę sprzedano.
|
|
|