To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - CA4A Błękitne Malibu

londolut - 21-11-2013, 13:54

Jeśli podaje za dużo paliwa i nie może go spalić to zobacz w pierwszej kolejności świece i wtryski czy nie leją.
Tomek - 21-11-2013, 13:57

Cytat:

Jeśli podaje za dużo paliwa i nie może go spalić to zobacz w pierwszej kolejności świece i wtryski czy nie leją.


świece nowe, ale odkręcę i sprawdzę
a jak sprawdzić czy wtryski nie leją?

mkm - 21-11-2013, 14:04

tomek84, zacznij od czujnika temperatury.
Ja mam odpięty i na zimnym kopci na czarno okrutnie.
Ogólnie im mniej grzebiesz tym lepiej :wink:

idas - 21-11-2013, 14:05

mkm napisał/a:
Ogólnie im mniej grzebiesz tym lepiej

Podpisuję się pod tym rękami i nogami :mrgreen: :mrgreen:

Tomek - 21-11-2013, 14:09

Cytat:

tomek84, zacznij od czujnika temperatury.
Ja mam odpięty i na zimnym kopci na czarno okrutnie.
Ogólnie im mniej grzebiesz tym lepiej :wink:


no to zaczynam (tzn. dokręcę go najpierw), potem mogę kupić nowy, jeśli trzeba.
Poza tym jeszcze w nim nie grzebałem i może dlatego ma focha :P

Tomek - 21-11-2013, 14:12

kupie ten czujnik, bo to groszowa historia
szkoda, że się nie zdecydowałem wcześniej, bo puściłem w motoneo duże zamówienie

Tomek - 21-11-2013, 14:21

Czujnik zamówiony.
Tomek - 21-11-2013, 21:14

sprawdziłem ten czujnik temperatury, czy się nie poluzowała ta blaszka jak ostatnio
ale siedzi sztywno, więc pewnie sam czujnik się wysypał, to i dobrze, że zakupiłem już nowy
może jutro przyjdzie, to w weekend się wymieni, jak będzie czas

orientuje się ktoś, czy jak wykręcę ten czujnik, to dużo płynu mi ucieknie?

idas - 21-11-2013, 21:31

Szkoda że nie pisałeś wcześniej mam takie czujniki (2 sprawne używki i 1 nówkę) oddałbym po kosztach wysyłki ;) Płynu dużo nie wycieknie poza tym te silniki banalnie się odpowietrza więc bez stresu wymienisz (mówimy o czujniku na zegary 1pin?)
londolut - 21-11-2013, 21:36

tomek84 napisał/a:
a jak sprawdzić czy wtryski nie leją?
Musiałbyś je zdemontować i po przekręceniu klucza, tak, żeby pompa ruszyła zobacz czy nie pojawiają się kropelki paliwa.
Tomek - 21-11-2013, 21:37

Cytat:

Szkoda że nie pisałeś wcześniej mam takie czujniki (2 sprawne używki i 1 nówkę) oddałbym po kosztach wysyłki ;) Płynu dużo nie wycieknie poza tym te silniki banalnie się odpowietrza więc bez stresu wymienisz (mówimy o czujniku na zegary 1pin?)


tak, mowa o czujniku na 1 pin

jest w końcu drugi czujnik do ECU, czy nie?
w katalogach znalazłem jeszcze jeden czujnik 2 pinowy
ale nie mogę go zlokalizować pod maską (ciemno jest, więc może dlatego)
taki czujnik też może masz?

idas - 21-11-2013, 21:40

Jest drugi czujnik, odpowiedzialny za sygnał do ECU - znajdziesz go z tyłu obudowy termostatu (od strony grodzi). Używkę prawdopodobnie mam, była sprawna. Jak będę na poczcie to mogę wysłać bez kosztów z Twojej strony:)
Tomek - 09-12-2013, 10:20

pytanie: jakie świece do Colta założyć przy eLPiDŻi
londolut - 09-12-2013, 16:59

Ja bym nie kombinował tylko założył standardowe Denso lbu NGK.
sveno - 09-12-2013, 17:50

tomek84, to co Galanta zakładałeś: IK22


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group