To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Lancer Evo IV

Perki1985 - 02-07-2014, 23:52

robertdg napisał/a:
Perki1985 napisał/a:
Ma blisko swojego miejsca zamieszkania dobry zakład zajmujący się naprawą alternatorów, rozruszników itp. Na dodatek fajna laseczka tam pracuje :P


Oj do Ciebie widać wieści nie doszły


Od niecałego roku to ja zacofany jestem :P

robertdg - 03-07-2014, 06:56

Ano sie przedsiębiorstwo podzieliło, już sa 2 takie same obok siebie, te same nazwy tylko imiona inne :P
Seiji - 03-07-2014, 23:03

byłem w elektromotorze, odebrałem dzisiaj i wymieniłem

przez telefon pan mnie poinformował, że nie mają takiej jak trzeba płyty prostowniczej ale że ta powinna działać jak należy

4.5h zakładałem alternator, żeby zobaczyć świecącą się baterię na liczniku, jutro po pracy znów demontaż i wywózka go z powrotem na wymianę tej płytki na dokładnie taką jaka powinna być

robertdg - 03-07-2014, 23:16

Seiji napisał/a:
byłem w elektromotorze
To chyba gorzej wybrac nie mogłes :roll:
Seiji - 03-07-2014, 23:38

dzięki, że ostrzegłeś
robertdg - 04-07-2014, 09:36

2 dni temu pytałem gdzie będziesz regenerował, jest jeden tego plus, w wymianie altka dojdziesz do wprawy :P
Seiji - 05-07-2014, 18:35

po długiej batalii i 2 krotnym wyciąganiu alternatora - back on track :D


tresorex - 05-07-2014, 18:59

JUż na żółtych blachach?
Seiji - 05-07-2014, 20:30

we wrześniu będzie mieć dopiero 18 lat 8)
dmi - 05-07-2014, 20:56

też bym chciał mieć tyle i Evo :D ehh :)
Seiji - 07-07-2014, 19:15

ewoszcz wrócił i znów trup, a raczej zombie

https://www.youtube.com/w...vyftYUqYUnIvrqw

masa podpięta bezpośrednio od obudowy alternatora do aku, ~12.68V @843.75rpm

napięcie mierzone pomiędzy + alternatora a jego obudową, ~12.79V @843.75rpm

napięcie na akumulatorze ~12.68V @843.75rpm, ~13V @1000rpm, ~14.37V @1500rpm, ~14.37V @4000rpm

napięcie na akumulatorze z odpiętym alternatorem ~11.2V i spada @843.75rpm

(wszystko mierzone na ciepłym silniku)

znów alternator? :/

Perki1985 - 07-07-2014, 21:46

Stawiam na regulator napięcia
krzychu - 08-07-2014, 07:08

Seiji napisał/a:

napięcie na akumulatorze z odpiętym alternatorem ~11.2V i spada @843.75rpm


Albo masz mega niedoładowany, ale akumulator mówi papa... Musi być spokojnie około 12,5V. Chyba, że masz jakiś pobór prądu... Naładuj go, odczekaj kilka godzin i zmierz napięcie. Jak nie ma 12,5V to na 99% do wymiany.

rosomak1983 - 08-07-2014, 12:32

krzychu napisał/a:
Seiji napisał/a:

napięcie na akumulatorze z odpiętym alternatorem ~11.2V i spada @843.75rpm


Albo masz mega niedoładowany, ale akumulator mówi papa... Musi być spokojnie około 12,5V. Chyba, że masz jakiś pobór prądu... Naładuj go, odczekaj kilka godzin i zmierz napięcie. Jak nie ma 12,5V to na 99% do wymiany.

krzychu, to jest przy obrotach ok 800/minute wiec pobór pradu jest. :wink: Bez ładowania gdzies tyle bedzie własnie.

krzychu - 08-07-2014, 13:34

rosomak1983 - ale nawet pod obciążeniem sprawny i naładowany akumulator nie powinien mieć takich spadków poniżej 12V.... To oznacza jego zużycie... Znaczy tak się mi wydaje. Dla pewności zaproponowałem test akumulatora poza samochodem. Mnie to wygląda na zwartą celę i po ładowaniu i odczekaniu będzie poniżej 11V = trup.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group