To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - reVOLV(O)er

KsiadzRobak - 17-02-2015, 08:54

Mój kolega mawia, że białe felgi są jak białe kozaczki ;)
Rafal_Szczecin - 27-02-2015, 17:33

dzień dziecka :)

żona jakoś tak dziwnie na mnie patrzy,że uśmiecham się sam do siebie :mrgreen:

najprawdopodobniej jutro montaż


rosomak1983 - 28-02-2015, 19:24

no name ?
Rafal_Szczecin - 28-02-2015, 19:38

Cytat:

no name ?


nie

rosomak1983 - 28-02-2015, 22:48

jakiej wiec ? z ciekawosci bo wyglada jak no name.
Rafal_Szczecin - 28-02-2015, 23:00

3/4 aut na gwincie w PL i nie tylko na tym lata,

Ta-Technix

robertdg - 28-02-2015, 23:10

Ciekawe jak sie będzie odzwierciedlać jakość, cena kompletnego
Rafal_Szczecin napisał/a:
Ta-Technix
jest niższa od kompletu dobrych zamiennych amortyzatorów już nie mówiąc o spręzynach, gdzie Eibach pro-street kosztuje blisko 4tyś zł, ciekaw jestem wrażeń z jazdy i trwałości ;-)
Rafal_Szczecin - 28-02-2015, 23:27

pol polski na tym jezdzi ,nie slyszalem narzekan. gwint posiada tuv i 2 lata gwarancji. dodatkowo ma wyjmowane wklady, wiec jest mozliwosc regeneracji

kolega kupil uzywanego spax'a ktory tez kosztuje 4000 i co z tego, ze rocznego, skoro od razu po zalozeniu sie wylal .

robertdg napisał/a:
cena kompletnego Ta-Technix jest niższa od kompletu dobrych zamiennych amortyzatorów

hmm za 1500 zl mialbym dwa kpl kyb na przod i tyl ;)


nie zamierzam wydawac 3kawalkow na gwint, ktory i tak ma byc przerobiony pod poduszki.chociaz TaT rowniez jako chyba jedyna firma sprzedaje kpl pod aira z tuv'em ,ale cena zabija

zobaczymy jak sie bedzie sprawowal, sam jestem ciekaw ;)

robertdg - 01-03-2015, 09:35

Rafal_Szczecin napisał/a:
hmm za 1500 zl mialbym dwa kpl kyb na przod i tyl ;)
Detalicznie sa niemalże na jednakowym poziomie, anyway, zakladaj i kręć filmy, opisuj, bo wlasne odczucia są istotniejsze od tego co pół polski pisze ;-)
Nie zapomnij o przestawieniu reszty zawieszenia pod glebe.

rosomak1983 - 01-03-2015, 15:38

Ciekawe to bedzie gwint plus air. To bedzie podwójnie tłumic amor i poducha ???
Pneumatyka fajna rzecz.

robertdg - 01-03-2015, 15:49

rosomak1983 napisał/a:
To bedzie podwójnie tłumic amor i poducha ???
Skocz na duża napompowaną piłke i sprawdź jak będzie tłumić :P Amor tłumi a poducha działa jak spręzyna
rosomak1983 - 02-03-2015, 09:59

robertdg napisał/a:
rosomak1983 napisał/a:
To bedzie podwójnie tłumic amor i poducha ???
Skocz na duża napompowaną piłke i sprawdź jak będzie tłumić :P Amor tłumi a poducha działa jak spręzyna

A to zalezy jak ta piłke napompujesz i z jakiego materiału jest wykonana w amorze gazowym tez to cisnienie gazu tłumi a zawieszeniu pneumatycznym role MCpersona pełni poducha. No i ja tam widze sprezyny na tym gwincie bez nich raczej ten gwint byłby bez sensu.

Rafal_Szczecin - 02-03-2015, 13:26

rosomak1983 napisał/a:
No i ja tam widze sprezyny na tym gwincie bez nich raczej ten gwint byłby bez sensu.

zgadza sie,teraz jest sprezyna,a nawet dwie ( jedna to tzw helper ,który demontujemy,gdy chcemy by auto jeszcze bardziej siadło )
natomiast przy przerabianiu gwintu na air wylatuja sprezyny oraz kontra na gwint. gwint skrecany jest "na stale" a sprezyne "zastepuje" ( w pewnym stopniu ) poduszka z okuciami. to tak bardzo w skrocie.

rosomak1983 - 02-03-2015, 15:02

Mi sie mod podoba, ciekawe i wogóle. Ale po kiego wał gwint kupowałes jak chcesz wywalac sprezyny a to ich scisniecie na najwiekszy sens w gwincie. No chyba ze te amory sa jakies bardziej przystosowane do działania na róznych skokach to miałoby sens. tak ?
Rafal_Szczecin - 02-03-2015, 19:36

gwint kupiony po to by zrobic aira. nie zrobisz go na zwyklych amorkach.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group