Nasze nieMiśki ;-) - reVOLV(O)er
KsiadzRobak - 17-02-2015, 08:54
Mój kolega mawia, że białe felgi są jak białe kozaczki
Rafal_Szczecin - 27-02-2015, 17:33
dzień dziecka
żona jakoś tak dziwnie na mnie patrzy,że uśmiecham się sam do siebie
najprawdopodobniej jutro montaż
rosomak1983 - 28-02-2015, 19:24
no name ?
Rafal_Szczecin - 28-02-2015, 19:38
nie
rosomak1983 - 28-02-2015, 22:48
jakiej wiec ? z ciekawosci bo wyglada jak no name.
Rafal_Szczecin - 28-02-2015, 23:00
3/4 aut na gwincie w PL i nie tylko na tym lata,
Ta-Technix
robertdg - 28-02-2015, 23:10
Ciekawe jak sie będzie odzwierciedlać jakość, cena kompletnego Rafal_Szczecin napisał/a: | Ta-Technix | jest niższa od kompletu dobrych zamiennych amortyzatorów już nie mówiąc o spręzynach, gdzie Eibach pro-street kosztuje blisko 4tyś zł, ciekaw jestem wrażeń z jazdy i trwałości
Rafal_Szczecin - 28-02-2015, 23:27
pol polski na tym jezdzi ,nie slyszalem narzekan. gwint posiada tuv i 2 lata gwarancji. dodatkowo ma wyjmowane wklady, wiec jest mozliwosc regeneracji
kolega kupil uzywanego spax'a ktory tez kosztuje 4000 i co z tego, ze rocznego, skoro od razu po zalozeniu sie wylal .
robertdg napisał/a: | cena kompletnego Ta-Technix jest niższa od kompletu dobrych zamiennych amortyzatorów |
hmm za 1500 zl mialbym dwa kpl kyb na przod i tyl
nie zamierzam wydawac 3kawalkow na gwint, ktory i tak ma byc przerobiony pod poduszki.chociaz TaT rowniez jako chyba jedyna firma sprzedaje kpl pod aira z tuv'em ,ale cena zabija
zobaczymy jak sie bedzie sprawowal, sam jestem ciekaw
robertdg - 01-03-2015, 09:35
Rafal_Szczecin napisał/a: | hmm za 1500 zl mialbym dwa kpl kyb na przod i tyl | Detalicznie sa niemalże na jednakowym poziomie, anyway, zakladaj i kręć filmy, opisuj, bo wlasne odczucia są istotniejsze od tego co pół polski pisze
Nie zapomnij o przestawieniu reszty zawieszenia pod glebe.
rosomak1983 - 01-03-2015, 15:38
Ciekawe to bedzie gwint plus air. To bedzie podwójnie tłumic amor i poducha ???
Pneumatyka fajna rzecz.
robertdg - 01-03-2015, 15:49
rosomak1983 napisał/a: | To bedzie podwójnie tłumic amor i poducha ??? | Skocz na duża napompowaną piłke i sprawdź jak będzie tłumić Amor tłumi a poducha działa jak spręzyna
rosomak1983 - 02-03-2015, 09:59
robertdg napisał/a: | rosomak1983 napisał/a:
To bedzie podwójnie tłumic amor i poducha ???
Skocz na duża napompowaną piłke i sprawdź jak będzie tłumić Amor tłumi a poducha działa jak spręzyna |
A to zalezy jak ta piłke napompujesz i z jakiego materiału jest wykonana w amorze gazowym tez to cisnienie gazu tłumi a zawieszeniu pneumatycznym role MCpersona pełni poducha. No i ja tam widze sprezyny na tym gwincie bez nich raczej ten gwint byłby bez sensu.
Rafal_Szczecin - 02-03-2015, 13:26
rosomak1983 napisał/a: | No i ja tam widze sprezyny na tym gwincie bez nich raczej ten gwint byłby bez sensu. |
zgadza sie,teraz jest sprezyna,a nawet dwie ( jedna to tzw helper ,który demontujemy,gdy chcemy by auto jeszcze bardziej siadło )
natomiast przy przerabianiu gwintu na air wylatuja sprezyny oraz kontra na gwint. gwint skrecany jest "na stale" a sprezyne "zastepuje" ( w pewnym stopniu ) poduszka z okuciami. to tak bardzo w skrocie.
rosomak1983 - 02-03-2015, 15:02
Mi sie mod podoba, ciekawe i wogóle. Ale po kiego wał gwint kupowałes jak chcesz wywalac sprezyny a to ich scisniecie na najwiekszy sens w gwincie. No chyba ze te amory sa jakies bardziej przystosowane do działania na róznych skokach to miałoby sens. tak ?
Rafal_Szczecin - 02-03-2015, 19:36
gwint kupiony po to by zrobic aira. nie zrobisz go na zwyklych amorkach.
|
|
|