Nasze Miśki - GTO
Hubeeert - 23-03-2015, 12:21
Czyli została oryginalna skrzynia z GTO N/A?
madź - 23-03-2015, 13:39
Tak jest.
madź - 26-03-2015, 16:19
Niestety, podczas strojenia pożegnaliśmy się z kilkumiesięcznym sprzęgłem Valeo.
madź - 29-03-2015, 01:52
Nowy zestaw zamówiony...
Cytat: | XTD Stage 4 6 puck Ceramic rigid cluitch is designed for the serious enthusiast with considerable modifications. This disc features 12 high-coefficient ceramic pads for quick engagement and the extreme duty friction needed. Our specifically designed high torque disc delivers maximum holding capacity without compromise.Using a Ceramic/Sintered Iron friction material,the XTD Stage 4 holds all the power and rapidly dissipates unwanted heat.We using this clutch system for most Racing,Track and Drag and 100-400% over stock holding capacity. This XTD Stage 4 Clutch Kit comes with XTD Heavy-duty Pressure plate *1700 lbs*,XTD 6 Puck Rigid Copper Ceramic Disc,Throw out Bearing, Pilot Beaing,Alignment Tool,XTD Clutch Installation Guide & XTD Logo Window Decal.XTD Extreme Heavy-duty Pressure plate is made from ductile iron and heat Treated Which is about 25% Stronger Than Just Stock Cast Iron Pressure plate. |
mkm - 29-03-2015, 03:21
Oby nie z Ebay-a
Co Was podkusiło na XTD? Niska cena?
Najpierw Valeo, teraz to...
W tym co cytujesz możesz sprzedawcy napisać, że sprzęgło po angielsku to clutch, a po anglochińsku tak jak w cytacie cluitch
madź - 29-03-2015, 17:35
mkm napisał/a: | Co Was podkusiło na XTD? Niska cena? |
Nie... opinie na forach zagranicznych...
edit:
na forach dotyczących 3000GT... widzę jak rozbieżne są opinie na innych...
mkm - 30-03-2015, 11:06
Cena jest podejrzanie niska - zwłaszcza, że to cena regularna.
Samo sprzęgło wygląda "delikatnie" - więc jego wartość powinna być w materiale.
Materiał to kasa.
a cenowo do wysokiej półki jest przepaść.
Dawno temu jak nie było części zamiennych to każdy "kowal" regenerował sprzęgła.
Jak był dokładny miał dobre okładziny, nity, tarcza którą regenerował nie była zabita, a on był staranny to sprzęgła wytrzymywały dłużej niż fabryczne mimo katowania.
Jak nie... to wystarczyło tocząc się do tyłu gwałtowniej ruszyć i sprzęgło się rozpadało.
Podobnie jest teraz z tanimi częściami i różnymi podróbami - niby wyglądają tak samo.
Ja bym podzwonił po firmach robiących sprzęgła - sporo "rzemeślników" robi to naprawdę fachowo kupił nowe które on poleci (materiał, tłumiki, konstrukcja) i zaryzykował zrobienie.
Problemem jest to, że jak Wam się sprzęgło rozleci to może narobić szkód.
madź - 30-03-2015, 20:34
Dobrze, że napisałeś, bo w ostatniej chwili zrezygnowaliśmy z XTD.
Wybraliśmy Competition Clutch.
Z finansowego punktu widzenia - zabolało. Zamiast 159$ zapłaciliśmy £380...
madź - 27-04-2015, 19:24
Sprzęgło już w Bytomiu.
No i najświeższe zdjęcie z niedzieli.
Tomii - 28-04-2015, 10:09
no ładnie, przyjechali do Bielska nic się wcześniej nie zapowiadając
drexvs - 28-04-2015, 21:58
Tomi. A było w niedziele grubo
Tomii - 28-04-2015, 22:02
drexvs napisał/a: | Tomi. A było w niedziele grubo |
Trzeba się zapowiadać z takimi imprezami o tu:
http://forum.mitsumaniaki...53223&start=810
madź - 28-04-2015, 23:08
madź - 29-04-2015, 23:10
Pełna lista zmian w okresie styczeń-kwiecień:
- swap silnika Twin Turbo wraz z osprzętem
- wrzucenie wiązki elektrycznej silnika z Twin Turbo
- wrzucenie układu wydechowego z Twin Turbo
- wymiana rozrządu
- wymiana uszczelek pokryw zaworów oraz wszystkich uszczelniaczy
- wymiana panewek korbowodowych i głównych
- wymiana silniczka krokowego
- wymiana TPS
- wymiana świec, kabli i cewek zapłonowych
- wymiana oleju (Liqui Moly Synthoil 5W40) wraz z filtrem oleju K&N Gold
- wrzucenie kompletnej klimatyzacji z dawcy
- wymiana przekładni kierowniczej
- stworzenie układu uruchamiającego wiatraki niezależnie od siebie
- zamiana czujników położenia wałka rozrządu i wału korbowego na CAS
- usunięcie solenoid
- instalacja turbo timera HKS Type 0
- instalacja wskaźnika doładowania Autogauges na silniczku krokowym
- instalacja boost controllera
- instalacja systemu Active Aero
- przeróbka lamp przednich (robo mod)
- instalacja żarników xenonowych 4300k
- usunięcie anteny teleskopowej z tylnego błotnika
- wymiana tylnej blendy z poliftowej na przedliftową
- wymiana lewego przedniego halogenu przeciwmgłowego
- wymiana łączników przednich stabilizatorów
- wymiana rozrusznika
- nowe gwinty na połączeniu silnik-skrzynia
- malowanie kilku elementów
- polerka całego samochodu
- nowe opony Infinity INF05 245/45R18 - oś przednia
- nowe opony Bridgestone RE050A RSC 245/45R18 - oś tylna
- zestaw sprzęgła Competition Clutch Stage 2
Marcino - 30-04-2015, 07:41
madź napisał/a: | Dobrze, że napisałeś, bo w ostatniej chwili zrezygnowaliśmy z XTD.
Wybraliśmy Competition Clutch. |
I dobrze, To XTD wyglada tragicznie, zadnych damperów, mogło klekotać. A ta ceramika do mnie nie przemawia.
"Troszeczkę" zrobiliście modów..:) Gratulacje!!
|
|
|