To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Outlander a jego silnik 2.0 Di-D.

Anonymous - 23-12-2007, 13:50

Hubeeert napisał/a:
Poczytaj forum VW ;-)
Z tego co pamiętam rekordzista tak jeździł, że dwie skrzynie zamordował + silnik ;-)
W seryjnym aucie tez mozna zmordowac silnik i skrzynie.
Hubeeert - 23-12-2007, 14:55

Ali-En napisał/a:
Hubeeert napisał/a:
Poczytaj forum VW ;-)
Z tego co pamiętam rekordzista tak jeździł, że dwie skrzynie zamordował + silnik ;-)
W seryjnym aucie tez mozna zmordowac silnik i skrzynie.


:roll: nie ma to jak włos na czworo podzielić.

Anonymous - 23-12-2007, 22:40

kurde...czytam sobie te forum i te posty...i mam pytanie..moze mi ktos wytlumaczy...o co chodzi z tymi przegladami...15/20 tys km...jak to jest...ze jeden diler...mowi co 15 drugi co 20...moj mowi ze 20...jak to jest?..od czego to zalezy...pomijajac sprawy ekonomiczne..ze dilerowi lepiej widziec klienta co 15tys/km..no to moj jest inny??,nie chce zarobic?..pozdrawiam
Hubeeert - 23-12-2007, 23:19

Widzisz bo to jest tak - materiały reklamowe twierdzą, że co 20tys km bo konkurencja też tak twierdzi. To i Klientowi nie bardzo można powiedzieć coś innego ;-)

Prawda jest następująca - jeżeli użytkujesz samochód w mieście i na krótkich dystansach na Twoim miejscu będąc skróciłbym ten okres do 10tys km. 20 tys km to okres między wymianami oleju dla samochodu jeżdżącego wyłącznie w trasy i spokojnie użytkowanego.
A 15tys km gdy jeździsz tak pół na pół.

Olej i sam silnik najbardziej zużywa się gdy jeździsz na zimnym silniku. Następne w kolejce jest użytkowanie silnika na max jego możliwości.

W dużej mierze od Ciebie zależy jaki samochód zastanie Twój następny Właściciel.

Pozdrawiam

Anonymous - 23-12-2007, 23:25

Outlander z roku modelowego 2007 ma przeglady co 15 tys a z roku modelowego 2008 co 20 tys km.
Hubeeert napisał/a:
:roll: nie ma to jak włos na czworo podzielić.
Moj tekst byl w Twoim stylu, czyli czepiamy sie kazdego slowka.
Hubeeert - 23-12-2007, 23:30

Ali-En, przykłady poproszę na tzw "mój styl"
Ale na PW.

saphire - 24-12-2007, 07:43

I pomyśleć że Renault wciska klientom wymiany oleju co 30tys (sic!) i wszyscy moi znajomi jeżdżący Megankami nawet nie chcą słyszeć że mogli by wcześniej np. przy 15tys. olej wymienić: "...no coć ty! najeżdżam w rok 30tyś to miał bym 2x do roku olej wymieniać???..." po prostu ręce opadają a komuś kto kiedyś kupi tak użytkowane auto serdecznie współczuję...
Anonymous - 24-12-2007, 21:50

dzieki za info...teraz wiem :) :)..myslalem ze to bardziej skompliowane jest...ze ma jakies podwojne dno:):)..normalnie styrlitz ze mnie...ha ha...to ja zostane przy wymianie co 15 tys...i tak znajac moje szczescie do sprzedazy samochodow opchne go po taniości to niech sie kolejny wlasciciel cieszy ze bedzie miał fajny motor...:):)...a prpos moze ktos chetny na pasata z dobrych rąk:):):)..pozdrawiam i zycze wesołych świat!!!
Anonymous - 25-12-2007, 20:16

Mnie też powiedziano na przeglądzie po 15000 km.że w roku modelowym 2007r.olej wymienia się co 15000 km.Ale nie potrafili mi tego uzasadnić.Natomiast olej który zalecają,czyli Castrol Magnatec w sam.ciężarowych chodzi od 40000 km-do50000km.??? :roll:
Anonymous - 25-12-2007, 21:36

benek45 napisał/a:
Mnie też powiedziano na przeglądzie po 15000 km.że w roku modelowym 2007r.olej wymienia się co 15000 km.Ale nie potrafili mi tego uzasadnić.Natomiast olej który zalecają,czyli Castrol Magnatec w sam.ciężarowych chodzi od 40000 km-do50000km.??? :roll:
A outlander to ciezarowka? Przeciez to calkiem inne silniki, inny zakres pracy. Kreca sie do ok 2500-3000 obr/min max
Anonymous - 25-12-2007, 22:42

No troche pojeździłem z chipem i wiem co sie zmieniło - a więc tak silnik jest głośny jak był ale wydaje się że uwalnia inne o wiele przyjemniejsze dla ucha częstotliwości - skutkuje o wiele większym zadowoleniem z jazdy ... nie dudni tylko ładnie brzmi - powiem tak mam chipa z vtecha a nie rallyart ale warty wszystkich pieniędzy silnik jeżdzi jak ten 2,2 z PSA cicho i przyjemnie dla ucha (oczywiście jak się nagrzeje) wiem co piszę sprawdziłem w citroenie c-crosser i kosztowało mnie to około 1000 km przejazdu :) ... POLECAM...
Anonymous - 29-12-2007, 10:57

Do ALI EN ..A mnie się wydawało do tej pory że silniki dzielimy na wysokoprężne,i niskoprężne :| :mrgreen:
Anonymous - 29-12-2007, 13:18

benek45 napisał/a:
Do ALI EN ..A mnie się wydawało do tej pory że silniki dzielimy na wysokoprężne,i niskoprężne :| :mrgreen:
:?:
Ja dziele na te o zaplonie iskrowym i zaplonie samoczynnym.
Ale dziel jak chcesz :wink:

Hiszpan - 29-12-2007, 17:38

Możecie jeszcze podzielić na 2-suwowe i 4-suwowe ;)
Anonymous - 29-12-2007, 18:43

Podzialow jest duzo, tylko nie wiem o co chodzilo Benkowi ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group