To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Czarny Avance, .... podejście drugie

Tomek - 05-01-2016, 17:58

Bizi78 napisał/a:
Tomek napisał/a:
tyle, że alternator w dieslu nie różni się od benzynowego

Ale ma większe aku do obsłużenia :wink: .


mądrze mówisz

ale nie myślę, że to wina większego aku, czy diesla, tylko po prostu dziadostwa od Valeo jak pisał Robert

gość w sklepie gdzie płaciłem za części pytał skąd ten silnik, bo altek od Reno
mówi, że to dość popularna usterka, czasem sprzedaje 5 takich kompletów dziennie :badgrin: :badgrin:

robertdg - 05-01-2016, 18:18

mjsystem napisał/a:
galant jest pierwszym autem, którym się rozkraczyłem 200 kilometrów od domu :lol:
Raczej popuścił mocz, bardziej rozkraczył się pod domem :P
Tomek - 05-01-2016, 18:51

Wymienione: wirnik, szczotki, 2 łożyska
koszt 400 zł (217 zł części, 184,5 zł robota)

Tomek - 14-01-2016, 20:56

Łączniki stabilzatora przedniego Febi-bilstein nie wytrzymały 10 tyś km.
Hugo - 14-01-2016, 21:08

Tomek napisał/a:
Łączniki stabilzatora przedniego Febi-bilstein nie wytrzymały 10 tyś km
:mrgreen:
MichciuGT - 14-01-2016, 22:38

Tomek napisał/a:
Łączniki stabilzatora przedniego Febi-bilstein nie wytrzymały 10 tyś km.


Poka, poka (jak miałbyś jakieś zdjęcia), nie to że coś, ale może były za mocno ściśnięte, chyba prawie każdy skręca na wyczucie, a później takie kwiatki :roll:

Bizi78 - 15-01-2016, 00:19

MichciuGT napisał/a:
Poka, poka (jak miałbyś jakieś zdjęcia), nie to że coś, ale może były za mocno ściśnięte

Może nie dał metalowych podkładek :mrgreen: .

Tomek - 15-01-2016, 10:50

MichciuGT napisał/a:
Poka, poka (jak miałbyś jakieś zdjęcia), nie to że coś, ale może były za mocno ściśnięte, chyba prawie każdy skręca na wyczucie, a później takie kwiatki :roll:


są jeszcze na aucie
wymiana 2 lutego, jak nie zapomnę to je wezmę

Bizi78 - 15-01-2016, 11:06

Manual przewiduje tak dokręcić aby zostawić 22mm gwintu nad nakrętką 8) .
Tylko jestem ciekawy czy jest różnica długości łącznika OE i zamiennika :? .

Tomek - 15-01-2016, 11:12

Bizi78 napisał/a:
Tylko jestem ciekawy czy jest różnica długości łącznika OE i zamiennika :? .


nie wiem, czy zamiennik miał tyle gwintu, coś mi się nie wydaje

Tomek - 15-01-2016, 11:17

Podsumowując:

1. W środę w końcu zarejestrowałem na wielickich blachach (nie bez problemu)

2. W czwartek wymienieno:

- rozrząd (Dayco, SNR, Hepu)
- poduszki silnika/skrzyni przód tył (oryginał z ASO)
- nadkole plastikowe prawe (zamiennik z Allegro)
- olej Millers, filtr Mann
- Płyn chłodzący Preston

Do zrobienia jeszcze sporo:

1. Wahacz poprzeczny (tył z lewej strony)
2. Tyleje wahaczy podłużnych z tyłu
3. Wentylator przedni
4. osłony amortyzatorów przednich
5. Osłona przedkładni kierowniczej
6. Łączniki stabilizatora przedniego i tylnego (tutaj są OK, ale wymianiany będzie wahacz, więc łącznik poleci)
7. Tarcze i klocki z tyłu

Bizi78 - 15-01-2016, 11:20

Fajnie by było jakby był jeszcze ori, można by wtedy porównać długości 8) .
MichciuGT - 15-01-2016, 11:29

Tomek napisał/a:
osłony amortyzatorów przednich

Czyli rozkładanie kolumny MacPhersona, przy okazji chyba warto wymienić łożyska plastikowe.
U mnie oryginały podczas odkręcania ukręcały się...

Tomek - 15-01-2016, 11:45

MichciuGT napisał/a:
Tomek napisał/a:
osłony amortyzatorów przednich

Czyli rozkładanie kolumny MacPhersona, przy okazji chyba warto wymienić łożyska plastikowe.
U mnie oryginały podczas odkręcania ukręcały się...


ponoć są OK

Bizi78 - 15-01-2016, 12:16

Ja bym profilaktycznie wymienił, tylko oczywiście na OE.
Płaciłem coś około 30zł/szt za ori.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group