[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Zawieszenie przednie, diagnoza luzów, stukanie w zawi
Hugo - 02-03-2019, 23:11
przemek1602, i od początku po wymianie nie stukało?
przemek1602 - 03-03-2019, 11:30
Bez luzu
[ Dodano: 06-03-2019, 23:31 ]
Będę doszukiwał się problemu w mechaniźmie ręcznego - po zaciągnięciu podczas jazdy stuk z obydwu kół i potem już stukanie na wybojach znika.
Hugo - 07-03-2019, 07:31
przemek1602, słabo wyregulowany ręczny hamulec i stąd ten stuk. Za duży luz roboczy na szczękach. Możesz być pewien, że nie tu jest problem
przemek1602 - 07-03-2019, 13:00
Koła blokuje, wysoko nie bierze. Znajdę chwile to rozbiore. Jak nie to to ja już nie mam pomysłu. Powiedziałbym że to dźwięk z kabiny ale nic tam nie ma
Bomber.ktmg - 08-03-2019, 13:32
Napisałem meila w sprawie hyundayowskich osłon sworznia do Hyunday'a w Warszawie na ulicy Hynka.
Odpisali mi, że spoko mogą mi takie zamówić z dnia na dzień do odbioru po 30 zł za sztuke.
Banany wymieniałem jakieś 8 miesięcy temu, na SRL - aktualnie, obie gumy pęknięte, sworznie stukają.
Tu moje pytanie, czy jest jakiś duży problem z wymianą tych gumek?
Jakieś porady dla wtajemniczonych?
Na przydomowym szrocie, znalazłem ostatnio moje stare banany, próbowałem zdjąć te gumki to tylko je rozwaliłem Nie wiem jakiej firmy były poprzednie banany.
Hugo - 08-03-2019, 14:12
Gumki ściągasz podważając czymś płaskim i w miarę szerokim żeby nie powyginać metalowego pierścienia, bo później gumka będzie nieszczelna, to w przypadku gdy chcesz odzyskać gumkę. Żeby założyć nową to najlepiej wyjąć wahacz z auta i nasadką w rozmiarze 41 wbić ją na swoje miejsce. Można to zrobić też odpowiednio dopasowaną tulejką. Tylko nie za ostrą żeby nie pociąć gumki.
Krzyzak - 08-03-2019, 18:01
Robiłeś to nasadką Hugo? - bo ja używam tulei dorobionej u tokarza, nasadka ma przecież kąty w środku, obojętnie czy 6 czy 12 to i tak poryra gumę.
Moja tuleja ma dokładnie 42mm.
Hugo - 08-03-2019, 18:17
| Krzyzak napisał/a: | | Robiłeś to nasadką Hugo? | Tak, dzięki Twojej podpowiedzi Nic się z gumkami nie stało, może tylko jakieś ślady na gumie zostawiła, nic więcej.
Bomber.ktmg - 08-03-2019, 18:20
Dzięki za cenne porady. Muszę kupić nowe wahacze, te osłony hyundaya i wymyślić tuleje 42mm. Mam nadzieję że sobie poradzę, albo inaczej, że nie posiekam tych osłon za pierwszym razem 😀
przemek1602 - 08-03-2019, 22:32
wstaw kalamitki jeszcze i będzie dłużej służył.
Bomber.ktmg - 09-03-2019, 02:47
Szukałem trochę o tym, ale znalazłem tylko jakieś wzmianki, nic szczegółowego. Mógłbyś trochę to rozwinąć co i jak? Jestem w trakcie czytania tego Mega tematu, narazie doszedłem do 29 strony, jeszcze mi się zejdzie
przemek1602 - 09-03-2019, 06:48
Od spodu sworznia robisz nawiert, wkręcasz kalamitkę i pompujesz tam smar aż guma zacznie puchnąć
Marcino - 09-03-2019, 11:17
| przemek1602 napisał/a: | | Od spodu sworznia robisz nawiert, wkręcasz kalamitkę i pompujesz tam smar aż guma zacznie puchnąć |
I tak z taz na rok. Miałem takie końcówki drążków chyba 555
przemek1602 - 10-03-2019, 11:01
Wczoraj padało, zauważyłem że przód się dziwnie zachowuje, niespodziewanie odjeżdża lekko, kiera lekko w lewo, podejżewam że banan z meyle padł po 21tys km a po wybojach nie jeżdżę. Pewnie nie stuka bo jest dużo smaru.
Maciejos - 14-03-2019, 00:08
Hello Everybody
...znowu mam do wymiany wahacz prosty dolny...mimo, że parę miesięcy temu go wymieniałem razem z gumkami Hyundai`a.
Może powodem tego był fakt, że od Japaneze dostałem regenerowane wahacze, a nie nowe (o czym nie wiedziałem).
Teraz kupiłem CTR`a i chyba założę te gumkę od Hyundai`a - jeżeli ktoś ma link, gdzie je można kupić to będę wdzięczny (nie działa mi FF , a tam miałem tylko namiary na Japaneze).
|
|
|