To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

Owczar - 07-11-2013, 09:13

Marcino napisał/a:
reduktora jest fi3.0mm, rozwierciłem do 3.5... czyli podobnie jak śrenica miedzi fi6mm, więc co mi da faro fi 8mm czy większe?


Da. Chodzi o tarcie. Przy mniejszej średnicy jest większa prędkość- większa prędkość to większe straty na tarcie. Jeśli tarcie występuje na małym odcinku, to straty są mniejsze. Jeśli na długim to są większe.

arturj123 - 07-11-2013, 09:22

Wybrałem wymienny wkład z włókna szklanego do mojego Certools F779-B 16mm
Dokładnie na stronie producenta:
http://www.certools.pl/kn...d-cf-107-2.html
Wysyłka 5,80zł :P

Zasugerowałem się tym rankingiem:
http://lpg-forum.pl/ranki...nej-t26486.html

Owczar to wyżej co zacytowałeś to nie moje słowa :rolleyes:

Owczar - 07-11-2013, 09:29

FL02 pierwszy ;)

arturj123 napisał/a:
Owczar to wyżej co zacytowałeś to nie moje słowa :rolleyes:


To nie ja- to forum :) Poprawiłem.

Marcino - 08-11-2013, 14:29

Owczar napisał/a:
Marcino napisał/a:
reduktora jest fi3.0mm, rozwierciłem do 3.5... czyli podobnie jak śrenica miedzi fi6mm, więc co mi da faro fi 8mm czy większe?


Da. Chodzi o tarcie. Przy mniejszej średnicy jest większa prędkość- większa prędkość to większe straty na tarcie. Jeśli tarcie występuje na małym odcinku, to straty są mniejsze. Jeśli na długim to są większe.

Rozumiem idee...
Zakupie faro 8mm, zakupie zestaw naprawczy reduktora, albo za radami z forum LPG przerobie go wg pomysłu M&C i bedzie do 300 kunów. Narazie padł mi kabel do LPG i muszę też zakuipić nowy - albo jaki chipset musze mieć da się to polutować w domu jak mam koncówki?
Pozdrawiam

Owczar - 08-11-2013, 14:40

Marcino napisał/a:
albo jaki chipset musze mieć da się to polutować w domu jak mam koncówki?


Więcej zabawy niż to warte.

Marcino - 08-11-2013, 14:53

Owczar napisał/a:
Marcino napisał/a:
albo jaki chipset musze mieć da się to polutować w domu jak mam koncówki?


Więcej zabawy niż to warte.

No włąśnie patrze że za parę zł kupie nowy.

arturj123 - 16-11-2013, 15:52

Mógłby ktoś z posiadaczy 2.0 EA2A wrzucić jak wygląda jego mapka?
Najlepiej STAG, ale nie koniecznie. Z góry dzięki

Łysy88 - 16-11-2013, 18:28

arturj123 napisał/a:
Mógłby ktoś z posiadaczy 2.0 EA2A wrzucić jak wygląda jego mapka?
Najlepiej STAG, ale nie koniecznie. Z góry dzięki


U mnie tak to mniej więcej wygląda.


arturj123 - 16-11-2013, 18:33

Dla jakiego ciśnienia?
Łysy88 - 16-11-2013, 18:34

Ciśnienie teraz chyba jest na 1.27 bara

[ Dodano: 16-11-2013, 18:39 ]
Jeszcze pytanie jakie masz wtryski - no i jakie dysze.

Owczar - 18-11-2013, 10:01

Łysy88, czy z gazem w podłodze nie robi się ubogo? Ktoś tym mnożnikiem dość mocno zjechał dla długich czasów wtrysku i wygląda jakby się trochę sugerował pokryciem mapy, a nie sondą.
Łysy88 - 18-11-2013, 10:08

Nie, dopiero przy czasach 15 ms schodzi do 1 mnożnik. Auto jest tak samo dynamiczne na pb jak lpg. Wtrysków przy pełnym bucie nie zapętla a sonda jest bogata.
arturj123 - 18-11-2013, 10:15

Trochę mielę temat ze swoimi ustawieniami, niezbyt ciekawym mnożnikiem na forum LPG:
http://lpg-forum.pl/post473738.html#p473738
Jeden z użytkowników zasugerował, że sonda nie działa tak jak powinna. Zamierzam ją wymienić i zobaczyć co wtedy.

Ostatnio ustawiona mapka, by jakoś jeździć. Pytanie czy po zatrzymaniu auta i podniesieniu mnożnika w mniejszych czasach (jak widać spora odchyłka) powinna się skorygować?

[KLIKNĄĆ BY POWIĘKSZYĆ]

Łysy88 - 18-11-2013, 13:15

arturj123 napisał/a:
Trochę mielę temat ze swoimi ustawieniami, niezbyt ciekawym mnożnikiem na forum LPG:
http://lpg-forum.pl/post473738.html#p473738
Jeden z użytkowników zasugerował, że sonda nie działa tak jak powinna. Zamierzam ją wymienić i zobaczyć co wtedy.

Ostatnio ustawiona mapka, by jakoś jeździć. Pytanie czy po zatrzymaniu auta i podniesieniu mnożnika w mniejszych czasach (jak widać spora odchyłka) powinna się skorygować?

[KLIKNĄĆ BY POWIĘKSZYĆ]
[url=http://images65.foto...6cm.jpg]Obrazek[/URL]



Ja bym zwiększył dysze żeby zmniejszyć mnoznik. Jakie masz wtryski?

Bury - 18-11-2013, 20:01

Artur na Twoim miejscu zainwestowałbym w kabelek VAG KKL i evoscana,skoro już się tak zająłeś tym LPG.
Co do mnożnika,to pewnie 90% galantów ma troche za wysoki,przez krótkie czasy wtrysków,a to dlatego,że producent zastosował wtryskiwacze benzynowe troche "na wyrost".
Gazownicy dobierają wtryskiwacze z tabelki,nie patrząc na maksymalne czasy wtrysku,a jak wkładają rozwiercane,to nie chce im się wiercić dysz.
Dopóki wtryskiwacze gazowe wyrabiają jest możliwość ustawienia tak,żeby szedł na bogatej mieszance przy dużym obciążeniu,bez szkody dla silnika.Tak jak pisałem więszkość galantów tak jest wyregulowana,a nie mamy jeszcze miliona postów,że gaz wypalił dziury w tłokach,więc w przypadku galanta ten mnożnik nie musi być aż taki wzorowy.,aby cieszyć się bezproblemową jazdą na gazie.

Żeby nie było sam wyznaję zasadę,że instalację reguluję się najpierw przez dobór wtryskiwaczy lub dysz,a dopiero potem kręci się mapkami.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group