To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Olej

Krzyzak - 20-01-2014, 09:03

mariego, do GDI są specjalne oleje - inaczej wszędzie będziesz miał smołę
Remington - 20-01-2014, 11:44

0w40 mobila to najlepszy olej jaki miałem do tej pory. Nie słychać popychaczy wgl
arturj123 - 20-01-2014, 15:33

Jakim cudem można zobaczyć takie coś pod pokrywą? :rolleyes:


Źródlo:
http://motokiller.pl/143025/Panowie

Witek vel Mysza - 21-01-2014, 21:02

Żeby to zobaczyć wystarczy kupić sobie sławne 2.8 VR6 ze stajni filcwagena widoczne na zdjęciu. Jeździło z uwaloną uszczelką (jak prawie każdy) i się masełka nazbierało. Podobnie się dzieje na słabym oleju jeżdżąc na krótkich odcinkach, szczególnie z uwalonym termostatem. Jednak w znacznie mniejszej skali niż na obrazku.
Zolar - 22-01-2014, 03:53

Chciałbym się podzielić obserwacjami po zalaniu preparatu Liqui Moly Ceratec. Kupiłem go trochę tak z powodu fanaberii. Zmieniałem akurat olej, a że akurat udało mi się kupić tanio Valvoline 5W40 Maxlife to postanowiłem zaszaleć i dodać tego ceramizera. Nie dolałem go jednak od razu a po ok. 500km przejechanych na nowym oleju. Specjalnie żeby nie odebrać "efektu nowego oleju" jako działania Cerateca.

Na początku nie zauważyłem żadnej różnicy, ale po przejechaniu już blisko 1000km muszę przyznać, że silnik wyciszył się i zdecydowanie poprawiła się kultura pracy. Dotyczy to zarówno "wolnego biegu" jak i płynniejszego zbierania się spod świateł. Na postoju z włączonym silnikiem zdecydowanie mniej drży kierownica :thumbright:

Nie zauważyłem natomiast mniejszego spalania, ale może wymaga to nieco dłuższej obserwacji :scratch:

Witek vel Mysza - 22-01-2014, 06:49

Zolar napisał/a:
Na postoju z włączonym silnikiem zdecydowanie mniej drży kierownica :thumbright:
Mi się znowu zdaję, że jak miałem urwany mały pasek balansu, to kiera nie drżała na wolnych. Teraz ciut drży, ale od 2 tysi już do końca obrotki jest całkowity spokój.
bialyjayz - 22-01-2014, 10:32

Witam. Jako że zbliża się termin wymiany oleju w mojej bestii, prosiłbym o zaproponowanie (dobrych) oleji i filtrów. Nie chcę lać byle "ELFA" czy "Castrola" chodzi mi raczej o porządne sprawdzone oleje.
Tomek - 22-01-2014, 10:34

bialyjayz napisał/a:
Witam. Jako że zbliża się termin wymiany oleju w mojej bestii, prosiłbym o zaproponowanie (dobrych) oleji i filtrów. Nie chcę lać byle "ELFA" czy "Castrola" chodzi mi raczej o porządne sprawdzone oleje.


w silniku masz zalany:

http://allegro.pl/millers...3823320924.html

Do kombi teraz zalałem to:

http://allegro.pl/millers...3892572133.html

i też bardzo polecam

Millersy biorę dokładnie z tego źródła i polecam.
Filtry możesz też u niego wziąć, ja montowałem W610/3 Manna, albo OC196 Knechta.

goofy_LLE - 22-01-2014, 11:03

bialyjayz napisał/a:
Nie chcę lać byle "ELFA" czy "Castrola" chodzi mi raczej o porządne sprawdzone oleje.


Mój jak do tej pory jeździł na Castrolu i taki też zaleje. Nie mam pojęciaczego ludzie tak narzekają na Castrola. :shock:

bbandi - 22-01-2014, 12:10

Ja stosowałem

-Castrol Magnatec 10W40
-Valvoline Max Life 10W40
-Millers XSS 10W40
-Liqui Moly SUPER LEICHTLAUF 10W40

Ten ostatni uważam za najlepszy na chwilę obecną.

Vtec88 - 22-01-2014, 15:16

Polecam Mobil1 ESP Formula 5W30 bardzo dobry do Galanta V6
plecho1 - 22-01-2014, 17:44

Jakoś nie mam przekonania do tego ekologicznego w30, raczej lepszym rozwiązaniem jest w40.
Witek vel Mysza - 22-01-2014, 18:40

Ja też. Przecież nie mamy tu Syberii... Jeździłbym na Mobil1 0w50 ale jest dla mnie za drogi. 10w40 odpowiada naszym warunkom klimatycznym i zmieniam z filtrem co 10 tys bo w longlajfy nie wierzę. Zaś marka Mobil zapewnia mnie o tym, że parametry będą rzetelnie utrzymane. I wiem jak wyglądają silniki po Mobilu, a jak po innych produktach olejopodobnych.
bialyjayz - 22-01-2014, 19:49

dzięki Panowie za pomoc, rozważę każdy polecony produkt :)
plecho1 - 22-01-2014, 21:42

Ja jeżdżę na Mobilu 0w40.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group