To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Elegance by Deejay

Fragu - 29-09-2013, 12:46

Czekam na efekty! Jeśli wszystko wypali to gdy skończą mi się tarcze/klocki polecę też w taki swap. trzymam kciuki. :wink:



A i jeszcze jedno, rozumiem, ze 15" już na to nie podejdzie? :roll:

deejay - 29-09-2013, 12:47

Fragu napisał/a:
A i jeszcze jedno, rozumiem, ze 15" już na to nie podejdzie?


Nie , min. 16 cali .

anwi - 29-09-2013, 13:57

Drugi komplet tarcz ujezdzam i nic sie złego nie dzieje. Jedyne co to niedosyt. Na twoim miejscu szedł bym w 320mm.

deejay napisał/a:
sveno napisał/a:
deejay, chcesz rozpętać kolejną burzę? Tak jak Rosomak w tamtym roku:
http://forum.mitsumaniaki...=asc&start=1755
:)


Pożyjemy zobaczymy, jesli tarcze dojdą to wszystko bede mierzył i spr. Jeśli cos bedzie podejrzane i niebezpieczne to zrezygnuje z projektu .

Tomek - 29-09-2013, 14:02

sveno napisał/a:

Swoją drogą to trochę mnie dziwi czemu przerabiasz tarcze, a nie zamieniasz piast i felg na 5x114,3?


bo tak jest taniej

deejay - 29-09-2013, 14:36

tomek84 napisał/a:
sveno napisał/a:

Swoją drogą to trochę mnie dziwi czemu przerabiasz tarcze, a nie zamieniasz piast i felg na 5x114,3?


bo tak jest taniej


Sveno koszt samych piast to ok 1200 zł (nowe) , do tego ładne felgi ( Enkei) i robi sie dosyć "dobra" sumka :wink: Obecnie mam inne wydatki .

danino88 - 29-09-2013, 18:12

Cytat:
Pożyjemy zobaczymy, jesli tarcze dojdą to wszystko bede mierzył i spr. Jeśli cos bedzie podejrzane i niebezpieczne to zrezygnuje z projektu .


zrobiłem już ponad 10 tys km na takim zestawie i nic sie nie dzieje

Cytat:
Sveno koszt samych piast to ok 1200 zł (nowe)

250zł sztuka razem z łożyskiem od Mateusza - AllParts

deejay - 29-09-2013, 19:13

sveno napisał/a:
deejay, chcesz rozpętać kolejną burzę? Tak jak Rosomak w tamtym roku:


Widzę że nie jestem pierwszy z takim "zabiegiem" :P

http://forum.mitsumaniaki...=78040&start=60

swinks_UK - 29-09-2013, 19:57

danino88 napisał/a:

250zł sztuka razem z łożyskiem od Mateusza - AllParts

Kompletny tylny hub (taki sam jak w Evo 4-9) jest dużo droższy. Jakbyś się nie napinał to wychodzi dwukrotność tek kwoty :wink:

danino88 - 29-09-2013, 20:35

swinks_UK napisał/a:
danino88 napisał/a:

250zł sztuka razem z łożyskiem od Mateusza - AllParts

Kompletny tylny hub (taki sam jak w Evo 4-9) jest dużo droższy. Jakbyś się nie napinał to wychodzi dwukrotność tek kwoty :wink:


Tomku, byla mowa o przodzie :) tyl to taka mala gwiazdka, kiedys dostalem cene nowej piasty i byla wysoka. Zawsze mozna zalozyc uzywana piaste i nowe lozysko, sam tak mam. Koszt 350zl oryginal :)

Marcino - 02-10-2013, 14:00

No ale jak zmieniać przód to i tył bo jak jedzić na 2 kompletach po 2 różne felgi? Myslę że da rady przerobić tarcze. Ja mbym jedynie zakołkował oryginalne otwory i dopiero wtedy nawiercił nowe.
Pozdrawiam

deejay - 02-10-2013, 22:33

Tarcze 294 mm zamontowane , jazda próbna brak uwag , testy i docieranie trwaja ... :wink:



I specjalna pasta do prowadnic BREMBO .


polaff - 03-10-2013, 04:50

deejay napisał/a:
WreX napisał/a:
deejay, skąd wytrzasnąłeś te zaciski też takich szukam ;>


Jest tego pełno w necie .

http://allegro.pl/outland...3578474953.html

Skoro pasuje p&p tarcza i klocek z outka to może i zaciski będą pasowały do jarzma...?

Fragu - 03-10-2013, 05:59

Zaraz, to czyli to są zaciski od Outladnera 1/2? Bo już nie ogarniam..one pasują na rozstaw zwrotnicy polifta 159mm ? :shock:
Marcino - 03-10-2013, 07:38

deejay napisał/a:
Tarcze 294 mm zamontowane , jazda próbna brak uwag , testy i docieranie trwaja

Ale fajnie... jeden otwór przypasił a reszta nawiercona w zupełnie nowych miejscach.
Profi robota.
Pozdrawiam

Tomek - 03-10-2013, 07:57

Marcino napisał/a:
Profi robota.


haha, dobre

polaff napisał/a:

Skoro pasuje p&p tarcza i klocek z outka to może i zaciski będą pasowały do jarzma...?


ale dalej masz 5 dziur



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group