[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Zawieszenie przednie, diagnoza luzów, stukanie w zawi
Bomber.ktmg - 14-05-2019, 00:12
28.60 zł sztuka
przemek1602 - 14-05-2019, 08:51
Mierzyłem sworznie dolne które są dostępne i nie wejdą w wahacz po demontażu "stałego sworznia"
aasf - 09-06-2019, 18:59
Potrzebuję całe przednie zawieszenie, Denckermann czy SRL oba to koszt około 700zł. Robię małe przebiegi 6-10 tys. km Wrocław. Gumki z hyundaia zmieniać w obu?
Marcino - 10-06-2019, 05:53
Tylko nie Deckerman...
Fragu - 10-06-2019, 11:01
Ktoś podpowie?
Przy ruszaniu/zatrzymywaniu się słychać delikatne "pstrykanie" po prawej stronie. Dźwięk niesie się po drzwiach/progu....
Zawias sprawdzany na SKP...i niby ok ...ale wiadomo jak to z Galantem
Marcino - 11-06-2019, 07:17
Albo klocki w zaciusku, albo banan, no chyba ze któryś z tylnych wahaczy.
Tomasz87 - 14-06-2019, 18:56
Panowie, szlag trafił osłonę gumową na lewym drążku kierowniczym.
Czuję na nim już luz - czy dam radę wymienić go bez kanału w moim EA2A?
jacek11 - 14-06-2019, 19:07
Tak. Dobrze jest mieć klucz do drążków kierowniczych. Trochę mało tam miejsca i ciężko zwykłymi kluczami się tam dostać.
Hugo - 14-06-2019, 21:47
| Tomasz87 napisał/a: | | czy dam radę wymienić go bez kanału w moim EA2A? | Spokojnie, wykręć kierownicę na maksa w prawo aby lewy drążek wysunął się max spod wózka na zewnątrz i wystarczy dobry "klucz francuski" lub "szwedy-żabki" i odkręcisz drążek od maglownicy.
Tomasz87 - 14-06-2019, 22:54
będe wymieniał jeszcze gume na przegubie zewnętrznym, to jak gdy rozpięta będzie półoś od zwrotnicy, pewnie też zrobi mi się tam więcej miejsca... prawda?
to ogólnie dobre wiadomości dzieki
Krzyzak - 15-06-2019, 20:53
| Tomasz87 napisał/a: | | czy dam radę wymienić go bez kanału w moim EA2A? | bez problemu, nie skręcaj kołami, bo nie ma takiej potrzeby
jeśli masz alu sanki to jest jeszcze łatwiej bo w przypadku stalowych trzeba te 2 wsporniki zdjąć
Hugo - 16-06-2019, 08:03
Darku, alu sanki były tylko w 2,5 V6 po II lifcie, w pozostałych wersjach silnikowych były stalowe sanki do końca produkcji. Jak skręcisz kierownicą w odpowiednią stronę to nie musisz odkręcać wsporników pod wózkiem i atakować od dołu tylko wszystko zrobisz od strony koła.
Krzyzak - 16-06-2019, 21:01
Ja dla komfortu wszystko odkręciłem, bo inaczej nie mogłem wsadzić szczypiec do zaciśnięcia opaski na maglownicy - w każdym razie z lewej strony, bo może z prawej jest akurat miejsce.
Hugo - 17-06-2019, 06:31
Z obu stron jest podobnie. No fakt, szczypiec nie włożysz dlatego ja zaciskami gumy osłonowe na maglownicy dużymi trytytkami.
Tomasz87 - 17-06-2019, 07:50
dzięki Panowie za rady, niedługo będę się brał za tą robotę, to zweryfikuję czy odkręcać, czy nie odkręcać
|
|
|