To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Zawieszenie przednie, diagnoza luzów, stukanie w zawi

Bomber.ktmg - 14-05-2019, 00:12

28.60 zł sztuka
przemek1602 - 14-05-2019, 08:51

Mierzyłem sworznie dolne które są dostępne i nie wejdą w wahacz po demontażu "stałego sworznia"
aasf - 09-06-2019, 18:59

Potrzebuję całe przednie zawieszenie, Denckermann czy SRL oba to koszt około 700zł. Robię małe przebiegi 6-10 tys. km Wrocław. Gumki z hyundaia zmieniać w obu?
Marcino - 10-06-2019, 05:53

Tylko nie Deckerman...
Fragu - 10-06-2019, 11:01

Ktoś podpowie?

Przy ruszaniu/zatrzymywaniu się słychać delikatne "pstrykanie" po prawej stronie. Dźwięk niesie się po drzwiach/progu....

Zawias sprawdzany na SKP...i niby ok :wink: ...ale wiadomo jak to z Galantem

Marcino - 11-06-2019, 07:17

Albo klocki w zaciusku, albo banan, no chyba ze któryś z tylnych wahaczy.
Tomasz87 - 14-06-2019, 18:56

Panowie, szlag trafił osłonę gumową na lewym drążku kierowniczym.
Czuję na nim już luz - czy dam radę wymienić go bez kanału w moim EA2A?

jacek11 - 14-06-2019, 19:07

Tak. Dobrze jest mieć klucz do drążków kierowniczych. Trochę mało tam miejsca i ciężko zwykłymi kluczami się tam dostać.
Hugo - 14-06-2019, 21:47

Tomasz87 napisał/a:
czy dam radę wymienić go bez kanału w moim EA2A?
Spokojnie, wykręć kierownicę na maksa w prawo aby lewy drążek wysunął się max spod wózka na zewnątrz i wystarczy dobry "klucz francuski" lub "szwedy-żabki" i odkręcisz drążek od maglownicy.
Tomasz87 - 14-06-2019, 22:54

będe wymieniał jeszcze gume na przegubie zewnętrznym, to jak gdy rozpięta będzie półoś od zwrotnicy, pewnie też zrobi mi się tam więcej miejsca... prawda?

to ogólnie dobre wiadomości :) dzieki

Krzyzak - 15-06-2019, 20:53

Tomasz87 napisał/a:
czy dam radę wymienić go bez kanału w moim EA2A?
bez problemu, nie skręcaj kołami, bo nie ma takiej potrzeby
jeśli masz alu sanki to jest jeszcze łatwiej bo w przypadku stalowych trzeba te 2 wsporniki zdjąć

Hugo - 16-06-2019, 08:03

Darku, alu sanki były tylko w 2,5 V6 po II lifcie, w pozostałych wersjach silnikowych były stalowe sanki do końca produkcji. Jak skręcisz kierownicą w odpowiednią stronę to nie musisz odkręcać wsporników pod wózkiem i atakować od dołu tylko wszystko zrobisz od strony koła.
Krzyzak - 16-06-2019, 21:01

Ja dla komfortu wszystko odkręciłem, bo inaczej nie mogłem wsadzić szczypiec do zaciśnięcia opaski na maglownicy - w każdym razie z lewej strony, bo może z prawej jest akurat miejsce.
Hugo - 17-06-2019, 06:31

Z obu stron jest podobnie. No fakt, szczypiec nie włożysz dlatego ja zaciskami gumy osłonowe na maglownicy dużymi trytytkami.
Tomasz87 - 17-06-2019, 07:50

dzięki Panowie za rady, niedługo będę się brał za tą robotę, to zweryfikuję czy odkręcać, czy nie odkręcać :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group