To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Jak wino...

eremita - 13-03-2015, 23:36

Jak by mi nie zaproponowali to bym tak nie miał :)
Maksymalnie weszło mi 52L średnio wchodzi 51L
Nie jest też tak że ja pilnuje ile ma wejść bo albo sam odbija albo bardzo zwalnia i już nie czekam do odbicia.
80% to max by weszło 44L
Przy tym ile pali Scenic to 100km dalej przejadę w trasie a to już jest odczuwalne zwłaszcza na autostradzie :mrgreen:

Tomek - 14-03-2015, 00:22

sveno, ale bzdury wypisujesz
nawet jak byś zatankował 100% * i zostawił auto na słońcu i ciśnienie i objętość gazu wzrosła, to właśnie po to masz wielozawór, żeby wypuścił nadmiar LPG pod auto

+ nawet gdyby w wypadku doszło do wycieku gazu, to ten nie spala się wybuchowo, jak PB
+ nie jest mi znany przypadek rozszczelnienia butli LPG w wypadku

* (co mi sie chyba zdarzyło 2 razy, jak podejrzewam przez wadliwy wielozawór)

Bizi78 - 14-03-2015, 07:42

Kwiatki po kamyczkach na szybie od razu trzeba zakleić przezroczystą taśmą, coby nie dostał się tam syf.
Jeśli tego nie zrobiłeś to taka naprawa będzie niestety widoczna :? .

robertdg - 14-03-2015, 07:43

Tomek napisał/a:
nawet jak byś zatankował 100% * i zostawił auto na słońcu i ciśnienie i objętość gazu wzrosła, to właśnie po to masz wielozawór, żeby wypuścił nadmiar LPG pod auto
A gdy wielozawór okaże się wadliwy


areksz121 - 14-03-2015, 08:15

Bezpieczeństwo przede wszystkim :wink:

W moim przypadku butla 55l, od początku wchodziło niecałe 40...80%*55l=44. Mi udało się podgiąć pływak tak, że powtarzalnie odcina przy około 48-48,5l na "suchą" butlę. (48/55)* 100%= 87%. Wydaje mi się, że jest bezpiecznie. W każdym razie tankuję przeważnie "pod korek" jak wiem, że w ten sam dzień gdzieś jadę, schodząc jednocześnie do przepisowych 80% :wink:

sveno - 14-03-2015, 17:36

Tomek napisał/a:
+ nawet gdyby w wypadku doszło do wycieku gazu, to ten nie spala się wybuchowo, jak PB
no nie wiem:
https://www.youtube.com/watch?v=U5iCB9DIGAM

robertdg napisał/a:
A gdy wielozawór okaże się wadliwy
+1
sveno - 22-03-2015, 19:09

Coś tam się dzieje:
Akcja reanimacja.
Tak było:


zdarte wszystko do gołej blachy (tam gdzie się dało) potem podkład i czarny mat, efekt końcowy:


Montaż na dniach (jak znajdę trochę czasu).

Jako że robi się coraz cieplej, wypadałoby zmienić koła na letnie. Temperatury w Szwajcarii dochodzą już do 20 stopni a autem jeżdżę codziennie i szkoda mi drzeć zimówki. Moje 17'' będę mógł zamontować dopiero za 3-4 tygodnie więc na miejscu zakupiłem sobie tymczasowe koła letnie:

to AEZ 16'', z lekko za małymi oponami: 205/50/16 tylne to praktycznie śmietnik, przednie mają jeszcze po jakieś 5-6mm mięcha, DOT 4812.

Na początku myślałem, że jak przyjadą do Polski to się je sprzeda, ale jak je dzisiaj założyłem to zastanawiam się które 16'' sprzedać a które zostawić na zimę:

Dekielki są, tylko się malują.

No i przypadkowo :) zanabyłem zestaw masujący do Galanta.



Wzmacniacz zamontowany już jest pod fotelem pasażera. Tuba na zdjęciach wydawała się być mniejsza i właśnie przez wymiary nie zagości długo w Rekińczyku (niestety potrzebuje bagażnika) za to wzmacniacz jest fajny: mały, zgrabny, ma wbudowaną zwrotnicę i w przyszłości, jak przełożę tylne boczki z kombi, to zasili głośniki w tylnych drzwiach.
Narazie gra to wszystko dobrze. Zawsze uważałem, że fabryczne głośniki w Galancie nie są złe i w zupełności mi wystarczały, teraz wiem, że może być duuuużo lepiej :)

Z dalszych aktualności: zabiłem kolejnego kota w Szwajcarii, normalnie kraj kotów samobójców - same się pod koła pchają. Ten jednak zostawił po sobie ślad: ponownie połamał misternie poklejony przedni zderzak, musiałem poprawić, pomalowałem go także szprejem (lepszy inny odcień niż brak farby i plastik świecący na przodzie). Dostałem od kolegi wiązkę od ksenonów z jakiegoś Audi i zaadaptowałem ją jako nową instalację do dalekosiężnych (ostatnio przestały działać, gdzieś był problem z masą, bo napięcie wszędzie gdzie być powinno to było, a nie świeciły) teraz jest prawie fabrycznie, wszystkie kable o odpowiednim przekroju i dodatkowo w peszelach.

Hugo - 22-03-2015, 20:34

sveno napisał/a:
Akcja reanimacja.
Chyba mam taki sam hak i nie mam do niego kulki (tej wpinki). Nie masz na zbyciu?
sveno - 27-03-2015, 05:44

Hugo napisał/a:
Nie masz na zbyciu?
zapytaj w tej firmie: http://allegro.pl/show_user.php?uid=29108871

Po zdjęciach w innym temacie wywnioskowałem, że trzeba zdjąć gniazdo, żeby przeciągnąć wiązkę z bagażnika na zewnątrz. To co zobaczyłem w środku to czarna rozpacz. 2 dni moczyłem w Coli, potem dzień w WD40. Wczoraj próbowałem odkręcić kable od pinów w efekcie ukręciłem 2 śrubki i te 2 piny są do wywalenia.
Co robić?
Wiem że nowe gniazdo kosztuje grosze, ale moje ma logo Mitsu na klapce no i ma w środku 8 pinów (odłączne przeciwmgielne auta) i nigdzie takiego gniazda znaleźć nie mogę :(

Juiceman - 27-03-2015, 08:24

Zobacz u producenta/ew aso.

Ja miałem Bosala w niebieskim galu to od nich brałem graty ;- )

telewizoor - 27-03-2015, 08:47

Co to za zapasówkę masz?
sveno - 27-03-2015, 18:00

telewizoor napisał/a:
Co to za zapasówkę masz?
105/75/14 z Colta CA/CJ

Juiceman, dzięki za wskazówkę

telewizoor - 27-03-2015, 18:10

Hah, da się na tym jeździć? :mrgreen: Bo też się zastanawiam czy nie zmienić na coś mniejszego coby bagażnik lekko powiększyć :)

Poza tym.. niemało postów nastukałeś w temacie :) Nie planujesz zmienić na nowszy rocznik? :twisted:

sveno - 27-03-2015, 18:32

telewizoor napisał/a:
Hah, da się na tym jeździć? :mrgreen:
przymusowo nigdy nie miałem okazji i odpukać nie chcę mieć. Jak ją kupiłem to założyłem na tył i zrobiłem jakieś 2-3km więc da się na tym jeździć. W razie awarii do najbliższego wulkanizatora dojadę na tym, a tylko o to tu chodzi. Póki co prawie 4 lata jeździ w bagażniku, czasami ją tylko odpinam i sprawdzam czy ciśnienie w normie.

telewizoor napisał/a:
Bo też się zastanawiam czy nie zmienić na coś mniejszego coby bagażnik lekko powiększyć :)
polecam, na tym już walizkę położysz, bo na normalnym kole nie, nie zmieści się.

telewizoor napisał/a:
Nie planujesz zmienić na nowszy rocznik? :twisted:
tyśuncpincetny raz napiszę: nie, Rekińczyk ma u mnie dożywocie i jeden dzień dłużej. Był pierwszy i będzie ostatni. Mogę dokupić coś do niego, ale nie zamienię go i nie pozbędę się. Poza tym już młodszy rocznik pokazał ile jest warty :) a staruszek Rekińczyk połyka kilometry jak zły i nie marudzi, że daleko do Polski, że do Polski, że komplet ludzi na pokładzie, że bagaże, że tamten dostał PB a ja muszę na LPG. Czasami tylko uleje mu się płynem hamulcowym, ale co tam, wolno mu, w końcu w lipcu będzie pełnoletni (mam nadzieje, że nie zacznie więcej pić)

telewizoor napisał/a:
Poza tym.. niemało postów nastukałeś w temacie
większość to niestety spam jak ten teraz :)
sveno - 29-03-2015, 20:48

Namierzyłem wyciek płynu hamulcowego.
robertdg napisał/a:
sveno napisał/a:

Gorszy problem to hamulce. Przy mrozach pedał zrobił się miękki i wpada głęboko, czasami hamulce łapią na 2 razy.


Takie problemy to zazwyczaj kojarzą sie z zestawem naprawczym seinsa autofren ;-)


Leci pomógł. Dokładnie takie gumki zakładałem przy okazji malowania zacisków.

Nowe felgi są jasne po wewnętrznej stronie i odrazu zauważyłem oleiste plamki na tylnej prawej. Rozebrałem wszystko, założyłem starą uszczelkę tłoczka i narazie jest ok.
Pytanie co zamówić, żeby było dobrze?
FRENKIT???



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group