[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V
Hugo - 28-12-2013, 21:22
Tak się ostatnio zastanawiałem czy ten plastik nie pasowałby też do sedana i... zapomniałem przymierzyć
Bartekkita - 28-12-2013, 23:13
perszing2000 napisał/a: | z wyciętym plastikiem butla 67l taką mam u siebie |
a można wiedzieć jakie wymiary ma butla? i gdzie ją kupiłeś? dobrze rozumiem, że podłoga nie odstaje ani nawet na centymetr?
perszing2000 - 29-12-2013, 08:29
wymiary butli to 63/27 kupiłem ją w Radomiu tam gdzie zakładałem instalacje,producent to bormech ze Słupska, podłoga nie odstaje nawet na milimetr!
nurek20 - 30-12-2013, 17:33
Koledzy mała prośba o ocenę mapy dzisiaj robiona galancik sprawia wrażenie że lepiej się zbiera;)
Cisnienie ok 1,10bar
omvl reg fast
kme silver
http://www.fotosik.pl/pok...1e3906754e.html
nowa mapa
http://www.fotosik.pl/pok...e1606329db.html
parametry
http://www.fotosik.pl/pok...e5cc59be1e.html
stara mapa dużo palił cisnienie 1,28bar
proszę o jakieś info czy dłubać coś jeszcze czy jest ok
Łysy88 - 30-12-2013, 20:30
To jest 2.0? U mnie regi miały podobny mnożnik, nawet trochę wyższy. Co ciekawe to zmniejszyłeś ciśnienie i spadł mnożnik Ile Ci pali?
arturj123 - 30-12-2013, 20:56
Dla mnie to jest zagadka w 2.0L dlaczego jest tak wysoki mnożnik (instrukcja pisze by dążyć do 1.0, a u Nas wychodzi ponad 1.2). Tak ma być i koniec?
nurek20 napisał/a: | http://www.fotosik.pl/pok...e1606329db.html
parametry |
Temperatura kalibracji gazu 16 stopni - uważam, że za niska
nurek20 - 30-12-2013, 23:08
Kolego wysoki mnożnik wychodzi dlatego że galant 2.0 pracuje na krótkich czasach wtrysku maxymalny czas wtrysku pb wychodzi około 12ms żeby mieć niski mnożnik trzeba mieć wydajne wtryski niestety regi do takich nie należą i żeby nakarmić misia nawet na wolnych obrotach trzeba mu 4ms gdzie w regach nie mam już dysz. Jak by żałożyć hanny albo baracudy lub conajmniej nowe wtryski AC to można zejsc z mnożnikiem na 1,2 temperatura kalibracji nie ma znaczenia w tym przypadku nie było robionej nowej auto kalibracji tylko cały mnożnik ustawiany od początku do konca najpierw reset mapy pb potem adaptacja zebranie mapy pb i nakoniec lpg potem dostrajanie. Jestem zadowolony z efektów jeśli chodzi o spalanie to na trasie około 10,5 brał i 14 do 15 w miescie oczywiscie na starej mapie.
Mnożnik spadł po zebraniu mapy po resecie ecu jak sciagniesz 2 mapy starą i nową widać że nowa idzie bardziej ostro w góre niewiem czym to spowodowane.
arturj123 - 30-12-2013, 23:26
Mam u siebie HanaH2000 zielone - czyli bardzo wydajne wtryski i przy 1.3 Bar mnożnik najniżej 1.2. Podejrzewam że i na niebieskich będzie podobny.
W najbliższym czasie chciałbym sprawdzić jak wpływ na mnożnik, mapy ma nowa sonda lambda.
Bartekkita - 31-12-2013, 01:33
perszing2000, dziękuję bardzo za pomoc prawdopodobnie będę miał u siebie taką samą
Łysy88 - 31-12-2013, 02:56
arturj123 napisał/a: | Mam u siebie HanaH2000 zielone - czyli bardzo wydajne wtryski i przy 1.3 Bar mnożnik najniżej 1.2. Podejrzewam że i na niebieskich będzie podobny.
W najbliższym czasie chciałbym sprawdzić jak wpływ na mnożnik, mapy ma nowa sonda lambda. |
Ja mam u siebie AC W01, Zavoli Zeta S z ciśnieniem 1.5 bara. Dysze w AC to 3 mm;) Mnożnik zaczyna się od 1.2 i schodzi do 1. Do do sondy to zmieniałem dwa razy. Raz na Verneta i nie było zmiany specjalnej a potem na Denso. W zasadzie zaczął mniej palić i stał się troszkę bardziej stabilny jeśli chodzi o mnożnik ale nie spadł drastycznie w dół.
Ja mam pewien problem. Gdy auto stoi na wolnych obrotach i dodam szybko gazu to tak jakby się dławił. Ale na sekundę. Jak dodaje gazu normalnie to jest ok. Wymieniłem już świece, przewody, fajkocewki, potem same fajki, uszczelkę pod pokrywą zaworów i gniazd świec, reduktor, 2 x wtryski (regi i ac - wcześniej był valtek), wszystkie filtry gazu oczywiście pare razy już, elektrozawór przy reduktorze, wężyki listwa <-> kolektor i pewnie jeszcze parę innych rzeczy. Do tego wyczyściłem przepustnicę ale problem nie ustał. Teraz będę zabierał się za kolektor bo wkrętki są marnie nawiercone.
Wpadłem za to na pewną myśl... Po zdjęciu przepustnicy okazało się że kolektor również jest dość mocno zabrudzony. Może wkrętki też się przybrudziły i ich średnica tym samym się zmniejszyła? Ten nalot jest ciężki do ściągnięcia więc myślę że gaz nawet pod ciśnieniem 1,5 bara nie przeczyści ich... Nie mogę się zebrać do tego kolektora a jestem ciekaw jaki to ma wpływ na silnik i czy coś takiego może się w ogóle stać...
Pytanie jeszcze do użytkowników dwu litrowych benzynówek. Ile dobrze wyregulowany Wam Pali? Mi w mieście ok 12-13 litrów (Warszawa i sporo korków) a w trasie to i potrafi zejść poniżej 10.
plecho1 - 31-12-2013, 06:46
A ile Ci pali w takich warunkach benzyny? Gazu powinien palić od benzyny od około 15% nawet do 30%.
Łysy88 - 31-12-2013, 17:08
Benzyny nie wiem... Nigdy nie sprawdzałem.
jarek80 - 31-12-2013, 18:11
Mi do butli wchodzi 37 litrów i tak koło 300 przejeżdżam
[ Dodano: 31-12-2013, 18:11 ]
w automacie
Łysy88 - 31-12-2013, 20:34
Sedan czy kombi?
jarek80 - 01-01-2014, 12:00
kombi
|
|
|