To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

Łysy88 - 01-01-2014, 18:46

Czyli w zasadzie podobnie do mojego. Jak kupowałem to gość mówił "Panie 10 litrów gazy czy w mieście czy trasa" - oczywiście nie brałem tego na poważnie, bo duży samochód i mimo wszystko silnik 2.0 też mały nie jest ale po co ludziom takie głupoty opowiadać? Tylko zniechęca do sprzedającego...
Dario1986 - 02-01-2014, 08:25

Łysy88 napisał/a:
w mieście ok 12-13 litrów (Warszawa i sporo korków) a w trasie to i potrafi zejść poniżej 10


Mój dokładnie tak samo. W trasie raz udało mi sie zejść do 8l/100km, tyle żę nie przekraczałem 100km/h

Łysy88 - 02-01-2014, 08:27

Czyli z moim wszystko w porządku.:)
Dario1986 - 02-01-2014, 08:34

Na to wychodzi że tak :)
Bartekkita - 06-01-2014, 00:20

Czego użyliście do pocięcia tego plastiku z bagażnika?
perszing2000 - 06-01-2014, 08:29

najlepiej wyrzynarka względnie można trochę fleksem
Bartekkita - 06-01-2014, 13:32

perszing2000 napisał/a:
najlepiej wyrzynarka względnie można trochę fleksem


myślałem właśnie, że lepsza będzie kątówka z dobrą tarczą i regulacją obrotów(tylko, że takiej nie mam :( )

Podzielisz się fotką jak to wyszło wyrzynarką ?

perszing2000 - 06-01-2014, 14:48

zdjęcia niem mam jak na razie wrzucić ale dobrze idzie wyrzynarką trzeba mieć długi i krótki nożyk najlepiej do metalu z drobnym zębem i najlepiej wyjąć wygłuszenie z pod spodu przed cięciem,wyjąć pojemnik złapać środek odrysować koło i naprzód.
Bartekkita - 07-01-2014, 10:29

to jeszcze takie pytanie, czy wzmacniałeś jakoś ten plastik? Po wycięciu traci on wszystkie wzmocnienia poprzeczne a jednak parę ładnych kilogramów można tam wrzucić.
perszing2000 - 07-01-2014, 16:27

nie wzmacniałem nawet jak się naładuje na maksa to podłoga też ma swoje wzmocnienia i ze prze się na butli.
Bartekkita - 12-01-2014, 22:56

perszing2000, też zrobiłem wyrzynarką wyszło super jestem mega zadowolony :)
alex87 - 15-01-2014, 18:59

Czy może ktoś mi polecić sprawdzonego gazownika V6 w pasie: Katowice-Kraków, który:

najlepiej do ceny 3 200:
założy mi: Hanah 2000, Stag 300, reduktor pokroju KME Gold/Silver ?

przy okazji dziękuje za cenne informacje na ten temat przez PW: promatti, Fragu, robertdg.

przy okazji.2: możecie mi polecić jakieś dobre przewody WN (trwalsze niż 1 sezon), bo coś czuję że obecne już powoli przebijają.

Owczar - 15-01-2014, 20:28

alex87 napisał/a:
przy okazji.2: możecie mi polecić jakieś dobre przewody WN


NGK

Marcino - 16-01-2014, 11:16

Odpinałem ostatnio akumulator i wogule nie zastanawiałem się nad ponownym ukłądniem mapek. Wcale nie jeżdziłem na PB, jedynie na rozruch. Z ciekawości podłaczyłem się pod Staga i taka oto mapka mi się pokazała.


Jeżdzę ma MagicJetach, dysze 2.6, cieninie 1.05bar. Całkiem przyzwoicie galant teraz chodzi, łądnie trzyma wolne obroty dużo lepiej niż Valteki. Nie mam po odpięciu aku że mi gubił obroty przy hamowaniu, tak jakby się musiał uczyć. Od razu jest wszytko dobrze. Przełącza na LPG beż żadnego szarpnięcia - temp przełanczania 20st.
Obniżenie spalnia nie obserwuje, muszę po mieście pojeżdzić:). Logowałem dane evoscanem , łądnie sonda pracuje, nie ma ubogo, AFR na wolnych 14.7. Musże zrobić loga z jazdy:)
Spalanie nie spadło ale dynamika na LPG bez różnicy w stosunku do PB. Trzeba by go wyhamować, ciekawe co by wyszło.

fredfm - 16-01-2014, 11:16

Cytat:
Czy może ktoś mi polecić sprawdzonego gazownika V6 w pasie: Katowice-Kraków, który:

najlepiej do ceny 3 200:
założy mi: Hanah 2000, Stag 300, reduktor pokroju KME Gold/Silver ?


Ze swojej strony mogę Ci z czystym sumieniem polecić chłopaków z geg-gaz. Robili tam mojego miśka grubo ponad 100tys km temu, również na hanach i stagu 300. Przez ten okres nie mogę złego słowa powiedzieć. Auto śmiga na gazie jak na benzynie.

http://www.geg.vel.pl/kontakt.html

Pomyśl jeszcze nad innym reduktorem... czerwony AC R01 będzie lepiej się spisywał.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group