To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Łańcuch rozrządu - Lancer CYxA - wymiana, części, porady.

michaello - 22-09-2017, 11:52

mattuss12 napisał/a:
A więc stało się;) Lancer był oddany w dobre ręce - kolega robi na co dzień Evo w pełnym zakresie.


mattuss12 możesz dać jakis namiar bo poza ASO w Warszawie trudno o dobrego fachowca od Mitsubishi.

mattuss12 - 24-09-2017, 12:34

Popytam, ale to była bardzo niekomercyjna naprawa;) dam znać na priv jak dowiem się czy działanie na szerszą skalę jest możliwe;)
LuckyLegs - 03-10-2017, 08:54

żyłem, w przekonaniu, że 9letnie auto z przebiegiem 90tys trzeba poddać wymianie rozrządu.
otóż dowiedziałem się, że najlepiej przejechać co najmniej drugie tyle :) teraz nie ma co tego ruszać.

Uwex - 03-10-2017, 12:08

LuckyLegs napisał/a:
dowiedziałem się ...


A gdzież to się dowiedziałeś ?

LuckyLegs - 03-10-2017, 12:45

u mechanika...łańcuch vs pasek 1-0
Uwex - 04-10-2017, 08:21

A... to nic nowego nie powiedział, chociaż łańcuch też bywa zawodny.
LuckyLegs - 04-10-2017, 08:29

jasne, jak wszystko. nie mniej jednak byłem zaskoczony i postanowiłem się tym podzielić :)
Golotheman - 04-10-2017, 11:48

nikt nie każe Ci wymieniać łańcucha. Łańcuch hula Ci na osprzęcie - napinacze i rolki i inne pierdy. Pytanie, jaka jest trwałość tych szpejów. Bo pasek w moim drugim aucie też jest super, ale przy okazji pompa wody, osprzęt itp. To trzeba wymienić, a przyjęło się ogólnie "wymieniam rozrząd". Nie wiem jak u nas z tym łańcuchem a resztą gratów. :roll:

[ Dodano: 30-01-2018, 07:48 ]
Odświeżę - orientuje się ktoś, czy jest jakiś czasookres na wymianę, kontrolę elementów osprzętu łańcucha, tj napinacz itp. ?

miśko1977 - 22-02-2018, 15:36

Najlepiej stwierdzić organoleptycznie ślizgi, łańcuch itp.
Przyjęło się te 100 tys. U mnie 170 tys i nie wygląda to najgorzej, ale z racji dostępu do tańszych części wiosną wymieniam, a przy okazji warto sprawdzić zaworki.

Ceny oryginału to ok 700 zł za komplet (łańcuch, prowadnice, napinacz)

Golotheman - 23-02-2018, 07:44

miśko1977, dzięki za wyczerpującą odpowiedź. O to chodziło
sliwek2face - 30-03-2018, 08:12

Cześć Panowie i Panie, czytam do forum i czytam i nie znalazłem odpowiedzi.
Mianowicie ostatnio mój lancer gasł w trakcie jazdy,jeżdżę na gazie więc wiedzialem że to szklanki. Faktycznie zarówno szklanki wydechowe jak i ssące były do zeszlifowania. Auto nie gaśnie i jeździ. Jednak po tym zabiegu auto bardzo nie regularnie pracuje na biegu halowym. Mechanik stwierdził że są już luzu na łańcuchu i to jest powód. Tylko przed ta awaria auto chodził o równo. Pomożecie?

apikus - 30-03-2018, 13:33

sliwek2face napisał/a:
Faktycznie zarówno szklanki wydechowe jak i ssące były do zeszlifowania.


Mi się wydaje, że to pierwszy błąd, Szklanki są utwardzane i nie powinny być szlifowane tylko wymieniane.

sliwek2face - 30-03-2018, 19:19

Nie zgodzę się z Tym ale to tylko moje zdanie. Za szlifowanie szklanek płacisz 1000-1500zl i śmiało możesz jeździć następne 50tys. Po 50 tyś. Regulacja za 200zl lub szlifowanie. A tam płacisz za każdą szklanke 200zl co na starcie daje Ci 3200 za sam materiał i musisz to powtarzać co jakiś czas jazdy na gazie.
W moi przypadku wszystko skończyło się dobrze,okazało się że jeden ząb gdzieś przeskoczyl i po ponownym złożeniu już wszystko ok.

apikus - 31-03-2018, 16:39

Zapytaj w ASO o koszt szklanki. Jak byłem ostatnio to koszt był 53 zł za sztukę
bartas0086 - 15-04-2018, 09:01
Temat postu: [CY3A 1.8] Koła wałków rozrządu wariatory.
Witam.
Od paru dni poszukuje informacji odnośnie filtra oleju zmiennych faz rozrządu. Ostatnio zaczęły się odzywać koła rozrządu no i postanowiłem poszukać informacji na temat tego układu poznałem zasadę zmiany faz. Szykuję się do zmiany kół lecz najpierw chciałbym dokładnie sprawdzić czystość układu smarowania kół. Sprawdziłem zawory zmiennych faz rozrządu są sprawne lecz było na nich dużo brudnego oleju dla tego chciałbym dojść do filtra.
Nie jestem pewny do końca gdzie on się znajduje mam pewne podejrzenia (śruba na klucz imbusowy pod zaworem zmiennych faz rozrządu od strony kolektora ssącego) odkręcił bym ja lecz za bardzo nie chce iść jest to aluminium więc chciałbym mieć 100% pewności. Za odpowiedzi dziękuje z góry!!!



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group