To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tarcze i klocki hamulcowe

zuku3210 - 15-02-2010, 23:22

Kaucz napisał/a:
to już wiem dlaczego mi nie pasowało ;p
no już w trzech różnych postach Tobie zwracam uwagę. 1/ w Twoim zestawieniu 2/ na Lubuskim i 3/tutaj :wink:
Kaucz - 15-02-2010, 23:25

Oj wybacz, to tak dawno było, że zupełnie zapomniałem o tym, a popatrzyłem na parametry tych z alledrogo i zgłupiałem :oops:
Swoją drogą tylko dlatego znów tu zajrzałem, żeby upewnić się co i jak xd...

Anonymous - 23-02-2010, 14:26

ATM Mikoda - katalog elektroniczny ( uaktualniony na 2010r , wyszukiwanie po modelu itd ) do pobrania tutaj http://www.mikoda.pl/public/start.htm
Anonymous - 24-02-2010, 13:15

a co powiecie na to?
tarcze 256 przód MIKODA - 116,5zł x2
klocki przód ATE - 120zł komplet
tarcze 262 tył LUKAS - 120zł x2
klocki tył ATE - 125zł komplet
szczęki postojowego LUKAS - 95zł komplet
kurier - 21zł
razem 834zł + ew. koszta robocizny

Wszystko u tego samego gościa biorę, zaoszczędzę na transporcie. jest aukcja na allegro z tarczami przód, reszta telefonicznie.

Po poczytaniu tematu wiem, że z "przodem" będę zadowolony, ale jak z "tyłem", LUKAS będzie wytrzymały wystarczająco? O tylnych hamulcach nie rozpisujecie się za mocno. :P
:twisted: :twisted: :twisted:

misjonarz. - 24-02-2010, 16:25

spoko komplecik, jeszcze tylko jedno popołudnie na założenie i gitara
robertdg - 24-02-2010, 17:18

Czarcik, ja bym tego Lucas'a zamienił na TRW, dokładnie w tych samych cenach dostepny
Anonymous - 24-02-2010, 19:34

z katalogu wynika że TRW i Lucas to to samo... ;) nie wiem, nie wiem...
gem1 - 24-02-2010, 20:05

bo to jest ten sam producent TRW Automotive. W zakresie hamulców na rynku europejskim i azjatyckim działa pod marką Lucas...
Mr_Azathoth - 28-02-2010, 19:09

Hell-o;]

Pomozcie bo juz sie zgubilem. Chce wymienic tarcze z tylu Galant 2.0 Rok 2000 EA2.
Jakie sa te cholerne tarcze? Tarczo-bebny?
Z tego co szukalem w necie znalazlem np klocki EBC mam takie z przodu zielone i jestem bardzo z nich zadowolony..
Jednak sa rozne wymiary i znow za cholere nie wiem ktore mam wybrac:(

REAR BRAKE PADS MITSUBISHI GALANT 2.0 GLS EST. 97-04

REAR EBC BRAKE PADS MITSUBISHI GALANT 2.0 V6 E54A DP738

Tarcze:

GALANT 1996-03 2.0 02/96-05/03 Brake Discs Rear

REAR BRAKE DISCS MITSUBISHI GALANT 2.0 GLS 97- 04
Wogole strasznie maly wybor na ebayu jest. Jutro zobacze w kilku sklepach, moze przy okazji dowiem sie jakie powinny byc tarcze.
Reczny jest na szczeki a nozny tylny na klocki?

Sorry za lamerstwo ;]
Pozdrawiam.

robertdg - 28-02-2010, 19:54

Mr_Azathoth, z tyłu są tarczobebny, np takie jakie podałeś w drugim linku, klocki, powinny byc takie jakie podales w pierwszym linku, reczny jest na szczekach, a nozny na tarczy/klockach
szpala85 - 28-02-2010, 20:18

Patrzcie co znalazłem na Amerykańskim Forum :


tylnie tarczo-bębny nacinane i nawiercane :mrgreen: .... szkoda że na pięć szpilek :|
ale i tak nieźle się prezentują :twisted:

Owczar, jak tam MIKODA coś odpowiedziała w sprawie tych tarczo-bebnów :roll:

Mr_Azathoth - 28-02-2010, 20:26

robertdg, dzieki za szybka odpowiedz ;]
W 1 linku sa klocki o wymiarach:
DIMENSION : L107.40 x W40.80 x T15.50 a te firmy EBC 107 x 41 x 15 jest tam podane ze to dla rocznika do 97r.
Ale roznica jest niewielka jak myslicie czy beda jednak pasowac? Czy mozna je zeszlifowac? Chyba ze sa zupelnie inne w budowie.

robertdg - 28-02-2010, 20:36

Moga byc lużne i klekotac moga, kup raczej takie zalecane, bez kombinactwa.

Odnośnie tylnych tarcz nawiercanych i nacinanych nie widze sensu ich stosowania, gdyz tyl nie hamuje tak ostro jak przod, nie zuzywa sie tak ostro jak przod, zuzywa sie conajmniej 3 razy wolniej od przodu, zakladanie takich bajeranckich tarcz tylko po to by cieszylo oko mija sie z celem, co innego jak ktos auto szykuje na rajdy wyrzuca pompe abs a wraz z nia korektor sily hamowania, wtedy mozna stosowac takie rozwiazania.

Hugo - 28-02-2010, 20:46

robertdg napisał/a:
zakladanie takich bajeranckich tarcz tylko po to by cieszylo oko mija sie z celem
Jak może mijać się z celem jeśli cel jest taki, że ma ładnie wygladać :D
szpala85 - 28-02-2010, 23:51

Hugo napisał/a:
robertdg napisał/a:
zakladanie takich bajeranckich tarcz tylko po to by cieszylo oko mija sie z celem
Jak może mijać się z celem jeśli cel jest taki, że ma ładnie wygladać :D


dokładnie :mrgreen: po to zakładam ładne alufele aby było widać też eleganckie tarcze hamulcowe , a nie wytarte , zardzewiałe ze dziadka niemca który tym galem jeździł

po prostu musi to wszystko w całości estetycznie wyglądać ......

ps. Latem tamtego roku widziałem jak koło mnie zaparkowało czarne audi R8 , miało wielkie fele i niski profil gumy ... ale najbardziej moją uwagę przyciągnęły wielkie tarcze hamulcowe nawiercane i nacinane + Wielkie szare zaciski Brembo :shock: ..... wtedy pomyślałem sobie że muszę takie mieć :twisted:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group