To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Tuning Outlandera II

lexus - 18-07-2010, 12:04

Ja też się przyłączam do rezona .pełen szacun dla OLABART
13zbyszek13 - 19-07-2010, 10:54

Z tego co rozumie to zrobiłeś w dwuch obwodach ramka dookoła świeci się z pozycjami a jak naciskasz hamulec to dołącza się środkowa linia stopu i wtedy świeci cała atrapa.
A jak się zapalają jak masz wyłączone światła pozycyjne i naciśniesz stop , sam pasek środkowy bez ramki ?
Czy te diody mają dwa poziomy świecenia ? , jak w lampie głównej tzn. że jak jesteś na pozycjach to jest jeden poziom / słabsze światło / a jak na stopie to włącza się drugi poziom / mocne światło /

olabart - 19-07-2010, 16:14

Właśnie tak zrobiłem – na dwóch obwodach. Jak mam wyłączone pozycyjne i nacisnę stop świeci wyłącznie pasek środkowy ze stopem. Diody mają jeden stopień świecenia – dwa poziomy świecenia to już dla mnie zbyt skomplikowane. W końcu poświęciłem zdecydowanie mniej czasu i kasy niż Wy, więc efekt musi być różnica.
13zbyszek13 - 19-07-2010, 21:52

Wszystko Ok tylko Twoja wersja nadaje się do auta ze światłami w trybie skandynawskim czyli z automatycznym włączaniem się świateł po uruchomieniu .
W przypadku LEDów z przodu i wyłączonym trybem skandynawskim w dzień podczas hamowania zapala się tylko pasek środkowy bez ramki / nie świecą się światła postojowe /

olabart - 20-07-2010, 08:25

Masz rację. Właśnie taki scenariusz mnie interesuje, ze względu na obowiązek włączania świateł przez całą dobę. Po prostu gdy zapalam samochód nie martwię się, że zapomnę zaświecić światła. Gdyby u nas nie obowiązywał ten przepis, to oczywiście trzeba zastosować diody z dwoma stopniami świecenia. Generalnie moja wersja nadaje się tam gdzie trzeba jeździć na światłach przez całą dobę. W innym przypadku efekt w nocy po zapaleniu świateł pozycyjnych jest ok, ale w dzień ten mój STOP jest zdecydowanie mniej widoczny, bo świeci właśnie tylko pasek.

[ Dodano: 20-07-2010, 08:27 ]
Świeci tylko pasek i oczywiście oryginalny STOP.

13zbyszek13 - 20-07-2010, 20:29

Pomysł jest dobry i jest nie drogi.Najdroższy element to nowe atrapy zakupione na A......
Skierowany do tych co nie posiadają LEDów z przodu jako świateł do jazdy dziennej

K.K - 22-07-2010, 21:34

Mam pytanie jeżeli chodzi o dwie tylne dolne atrapy. Chodzi mi o atrapy nie na klapie, ale dwie dolne czerwone. Widzę, że część szanownych forumowiczów ma już je podświetlone. A więc moje pytanie. Jakiej mocy żarówki tam daliście i jakie jest mocowanie żarówki, aby wcisnąć ją w otwór od tyłu? Z góry dzięki za info
Krzysiek_slask - 22-07-2010, 21:37

K.K napisał/a:
Mam pytanie jeżeli chodzi o dwie tylne dolne atrapy. Chodzi mi o atrapy nie na klapie, ale dwie dolne czerwone. Widzę, że część szanownych forumowiczów ma już je podświetlone. A więc moje pytanie. Jakiej mocy żarówki tam daliście i jakie jest mocowanie żarówki, aby wcisnąć ją w otwór od tyłu? Z góry dzięki za info


Zakladam, ze to nie podswietlenie tylko flesh lampy aparatu foto daje takie zludzenie.
Poprawcie mnie, jesli sie myle.

13zbyszek13 - 22-07-2010, 21:41

K.K napisał/a:
A więc moje pytanie. Jakiej mocy żarówki tam daliście i jakie jest mocowanie żarówki, aby wcisnąć ją w otwór od tyłu? Z góry dzięki za info


Kolego najpierw włożyłem tam 5 W ale było dosyć ostre światło zmieniłem na 3 W i jest Ok.
Muszą być tylko klasyczne żarówki bo ładnie rozpraszają światło,diodowe świecą bardzo kierunkowo i się nie nadają.

olabart - 23-07-2010, 12:22

U mnie to oczywiście flash od lampy.
13zbyszek13 - 24-07-2010, 10:50

K.K napisał/a:
jakie jest mocowanie żarówki, aby wcisnąć ją w otwór od tyłu?


podłączone są do świateł pozycyjnych w lampach głównych , kabelki przełożone w zderzaku do atrap.Same atrapy posiadają miejsce na 3 żarówki :
1. obrysowe USA
2. pozycja USA
3. przeciw mgielne , lewa -ruch prawostronny lub prawa - ruch lewostronny.
Ja rozwierciłem wiertarką środkową zaślepkę potem wyszlifowałem otwór .
W powstały otwór dopasowałem z jakiejś starej wiązki samochodowej / od kolegi blacharza / końcówki kierunków z żarówką i uszczelką.Włożyłem na delikatny wcisk te końcówki w otwór który wcześniej zrobiłem w lampach.Podłączyłem kabelki od lamp głównych na wsuwki i zalałem klejem na gorąco / jest tam bezpośredni kontakt z warunkami panującymi na drodze /

KowaliK - 24-07-2010, 11:55

13zbyszek13, masz też diody w podświetleniu tablicy rejestracyjnej? Jak to rozwiązałeś i jak to wygląda po zmierzchu?
13zbyszek13 - 25-07-2010, 17:28

KowaliK napisał/a:
13zbyszek13, masz też diody w podświetleniu tablicy rejestracyjnej? Jak to rozwiązałeś i jak to wygląda po zmierzchu?


Tak podświetlenie tablicy mam też LEDowe , wygląda dobrze.
Tablica jest dobrze oświetlona białym zimnym światłem

KowaliK - 26-07-2010, 00:38

13zbyszek13 napisał/a:
KowaliK napisał/a:
13zbyszek13, masz też diody w podświetleniu tablicy rejestracyjnej? Jak to rozwiązałeś i jak to wygląda po zmierzchu?


Tak podświetlenie tablicy mam też LEDowe , wygląda dobrze.
Tablica jest dobrze oświetlona białym zimnym światłem


Możesz wrzucić zdjęcia jak to wygląda po zmierzchu? Kupowałeś gotowca czy sam dłubałeś? Chciałbym coś takiego, żeby dawało takie światło jak jest np. w Lexusach. Białe, idealnie oświetlające tablicę, bo jak widzę niektóre auta z poprzerabianymi LEDami gdzie świeci się tylko mała kropka nad tablicą a reszta ciemna to... :roll:

mitsu00 - 26-07-2010, 01:48

K.K napisał/a:
Mam pytanie jeżeli chodzi o dwie tylne dolne atrapy. Chodzi mi o atrapy nie na klapie, ale dwie dolne czerwone. Widzę, że część szanownych forumowiczów ma już je podświetlone. A więc moje pytanie. Jakiej mocy żarówki tam daliście i jakie jest mocowanie żarówki, aby wcisnąć ją w otwór od tyłu? Z góry dzięki za info

A po co to podświetlać skoro odblaski i tak "świecą" w nocy przy oświetleniu ich przez pojazd na nie świecący?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group