To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełn± wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Mi¶ki - Polarny ninja

londolut - 08-02-2009, 23:47

jacek11 napisał/a:
Ja bym nie zmieniał sprężyn.
Niżej znaczy pewniej ;)
mkm - 09-02-2009, 00:08

rosomak1983, tak wygladalby Twoj Lancer z obnizeniem chyba z 10cm...



Naprawiaj plomby i kupuj sprezyny.

rosomak1983 - 09-02-2009, 01:02

Dzieki mkm. PS Co to plomby???? Pomysle nad tym.Teraz biore sie za zapłon. Wymiana kopułki z palcem i /lub kabli WN. Musze tez przeczyscic krokowca.
Ale powolutku mysle o planach jakiegos tam EVO looku...
Tu bede prosił o wasze opinie... Niewiem czy to wogóle robic bo lancerek wyglada ładnie... Nie chce czegos spartolic... niepotrzebnie.
Ale plan jest taki;
1.Zderzak przód z EVO III z dokładka lub bez
2.progi i dokładka na zderzak tył (niewiem czy jeest dostępne jeszcze)
3.Wlot na maske i ewentulanie malutki bad look (przy okazji malowania maski)
Wlot miałby byc z EVO IV czy VI
Oto pare fotek:
Problemów i rozwiazań jest wiele... Narazie sa to jedynie rozważanie i nie moge sie zdecydowac bo nie ukrywam ze obecny wyglad bardzo mi sie podoba...

oraz bez dokładki na przód zderzaka co tez rozwazam.


A taki miałby byc ewentualny wlot czy wylot :P z laminatu na masce...
Oraz jak sie nie znajda ori progi to te tez mi sie podobuja

A tu CBO ze zwykła maska i zderzakiem EVO z dokładka... Wyglada dziwnie ale to chyba przez ta biała siatke...

Bo ja bym dał siatke czarna albo ciemna srebrna...
Najpierw jednak sprawy techniczne... i teraz sie nad tym skupie... Jendak nad EVO lookiem mysle pare razy dziennnie jak nie wiecej.... :rolleyes:

Anonymous - 09-02-2009, 02:34

rosomak1983 napisał/a:
Co to plomby????


te w zębach, ;) żeby¶ nie pogubił jak rzucisz auto na glebe.... ;)

a warto bo na wygl±dzie zyskuje dużo, chociaż jak dorzucisz progi i zderzak, to i tak optycznie będzie już niziutko i mog± być problemy z krawężnikami :evil:

co do wylotu i reszty to nie będe sie powtarzał po raz 3 czy 4 ;P

rosomak1983 - 09-02-2009, 02:52

Derpin napisał/a:
co do wylotu i reszty to nie będe sie powtarzał po raz 3 czy 4 ;P

twoja opinie znam o ile pamietam to tylko i wyłacznie seria? Totalna replika EVO III... Ja wykluczam ta opcje. Rozwazam ewentualnie tylko to co pisze powyżej. Jesli to bedzie kicha to mnie powstrzymajcie... :wink:

pawliku - 09-02-2009, 06:26

ja bym nie dawał zderzaka z EVO tylko zderzak i maskę z tego bordowego. Fajnie wygl±da :)
pawela - 09-02-2009, 10:51

Piotrek po raz kolejny utwierdzam się w przekonaniu, że te BBSy służ± pięknie Twojemu Lancelotowi. A i bordowy przedstawiony przez Ciebie na zdjęciach ma chyba tak± dokładkę jak ja w Colcie tylko wydaję się bardziej skrócona.
Bo nie wiem czy wiesz, ale wg kilku znanych mi osób co 'rzeĽbi± w plastiku', to dokładka z Laguny I pasuje do 99% aut :P

Pięknie by wygl±dał zglebiony jak to mkm przedstawił.
BTW jakbym nie wiedział, nie poznałbym, że to VT, brawo! :D

pawliku napisał/a:
ja bym nie dawał zderzaka z EVO tylko zderzak i maskę z tego bordowego. Fajnie wygl±da :)

do tego 16 calowe OZ Racing i EVO pełn± gęb± :D

I żadnego siatexu! :axe:


Edit: Może kto¶ usun±ć poprzedni post... ¬le skopiowałem przy cytowaniu... :roll:

rosomak1983 - 09-02-2009, 15:09

pawela,
pawela napisał/a:
I żadnego siatexu! :axe:

ale siatka jest i w bordowym i w EVO....

pawliku - 09-02-2009, 15:11

rosomak1983 napisał/a:
ale siatka jest i w bordowym i w EVO....
ale ty jej nie musisz mieć :)
rosomak1983 - 13-02-2009, 19:16

Od pewnego czasu zaczęło mi szumiec jedno łożysko w kole z tyłu. Kupiłem używane oryginalne piasty z rozbitego colta CJ o małym przebiegu i jestem bardzo zadowolony.
Piasty tak jak pisze w katalogu pasuja bezproblemowo ponadto otrzmałem je w dobrej cenie a stan.... naprawde igiełka... :shock: .Nawet mechanior je pochwalił. :D
Wymieniłem wiec obie z tyłu na te igiełki z CJ-ki. Jest OK :wink:
Ponadto biore sie za zapłon bo jaby czasem gubił iskre. Zamówiłem w poleconym przez londoluta zródle :D ;
1.Kable wysokiego napiecia SEIWA
2.Kopułka YEC
3.Palec kopułki YEC
4.Para łaczników stabilizatora ORYGINAŁ MITSUBISHI
Tak wiec wszystkie czesci made in Japan :twisted:


Co do EVO look-u sprawa sie komplikuje bo firma MB tunning na która liczyłem chyba nie ma jednak body EVO III pomimo umieszczenia tego w ofercie...

londolut - 13-02-2009, 21:04

rosomak1983 napisał/a:
3.Palec kopułki YEC
Upewniłe¶ się jaki masz palec? S± 2 rodzaje.
rosomak1983 - 13-02-2009, 23:35

londolut napisał/a:
Upewniłe¶ się jaki masz palec? S± 2 rodzaje.

Mateusz mi dobrał do 4g92... To chyba wystarcza???

Po drugie założyłem nowe kable i jestem w szoku.... :shock:
Zero zrywania o wiele lepsza kulutra pracy silnika... Jednym słowem jestem megazadolony... Miałem na pewno zuzyte kable bo teraz jada jest absolutnie płynna i auto rozpedza sie płynnie od 1000 obrotów bez problemu... Wczesniej rwało nawet przy rozpedzaniu od 1500 na wyższych biegach.
Kopułki jeszcze rzecz jasna nie wymieniłem ale niedługo to zrobie (choc to niekonieczne bo auto jezdzi OK) bo skoro mam nowa. Ustawie jeszcze raz zapłon plus regulacja zaworów i obrotów. Dodatkowo mecze sie z filtrem paliwa... Ale wszystko bedzie zrobione.
Aha ,,nowe'' piasty spisuja sie swietnie. Cichutko i elegancko 8)

londolut - 14-02-2009, 22:16

rosomak1983 napisał/a:
Mateusz mi dobrał do 4g92... To chyba wystarcza???
Tak, tylko, że były 2 typy aparatów zapłonowych.
rosomak1983 napisał/a:
Po drugie założyłem nowe kable i jestem w szoku....
Mówiłem, że dobry kabel załatwia dużo spraw ;)
rosomak1983 napisał/a:
Aha ,,nowe'' piasty spisuja sie swietnie. Cichutko i elegancko 8)
Oby jak najdłużej. Jaki był rocznik tego CJx?
rosomak1983 - 14-02-2009, 23:08

londolut napisał/a:
Mówiłem, że dobry kabel załatwia dużo spraw ;)

mysle ze spalanie tez troszke spadnie skoro wczesniej były zrywy
londolut napisał/a:
Oby jak najdłużej. Jaki był rocznik tego CJx?

niewiem jaki rocznik ale ponoc przebieg 40 tys chyba był. W kazdym badz razie widac ze stan igiełka!!!! Serio :D Były w tak dobrym stanie ze zmieniłem tez druga swoja co była sprawna...

rafq - 15-02-2009, 08:41

londolut napisał/a:
Tak, tylko, że były 2 typy aparatów zapłonowych.


Tak jak podawałem Rosomaczkowi przez telefon wg specyfikacji inter cars :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group