Nasze Miśki - Nasz Galant E33
Hubeeert - 16-08-2010, 22:17
kamilek napisał/a: | niby dohc ma ponad 30 koni więcej, ale momentu marne kilkanaście nm tylko | kamilek napisał/a: | cięższy silnik | ten sam silnik - inna głowica - raptem kilka kg kamilek napisał/a: | dodatkowe bonusy klima tempomat | Nie mam ani jednego ani drugiego. Różnica polegała na ECSie a ja go już prawie nie mam
rosomak1983 - 16-08-2010, 22:25
a jak to wyglada w katalogu ile macie do 100-ki?
Hubeeert - 16-08-2010, 22:29
rosomak1983 napisał/a: | a jak to wyglada w katalogu ile macie do 100-ki? | Nie mam pojęcia ile. WAŻNE, ŻE ŁEB URYWA
deejay - 16-08-2010, 23:51
kamilek napisał/a: | btw. ile dokładnie momentu, co do niutka, ma dohc?) |
http://www.mitsubishiclub...info/galant.htm
kamilek - 17-08-2010, 03:09
Hubeeert napisał/a: | DOHC od 4000 rpm dostaje kopa. Tego się nie da opisać - to trzeba poczuć. |
Może masz miveca?
Mój też od 4 tysi bierze się konkretnie do roboty, taka cecha benzynowców dżapańczyków.
Ty mnie przewieziesz swoim, ja Ciebie swoim (i może, podkreślam, może, dam Ci poprowadzić ) i sobie porównamy.
Hubeeert napisał/a: | |
c.a. 13nm - no smiech na sali
deejay, wielkie dzięki za tabelkę Choć trochę mnie zdziwiła, to ja mam tylko 160 niutków? Kiepsko. Za to dohc, tylko 172 Słodko, E16 w manualu to objadę, miodnie
Zadziwiają mnie tylko 2 rzeczy:
- dlaczego hb sohc jest cięższy (1330) od hb dohca (1280)???
- czemu E15 2.0T ma aż 8,7 do 100? To chyba jakiś błąd, przy takim momencie pewnie ma z 7,7, jak E3 vr4 us spec ma niewiele lepszy moment i 6,3 do setki (w co też średnio wierzę).
Hubeeert - 17-08-2010, 03:22
Kamil im dalej brniesz tym śmieszniej sie robi.
Porównaj sobie przelożenia główne w skrzyni czyli to co mówi Maretzky i może Ci sie rozjaśni.
Twój po prostu jest dużo wolniejszy od sprawnego GTi. I to wszystko.
kamilek - 17-08-2010, 08:46
Ja w nic nie brnę, chcę coś wyjasnić, co jest dla mnie niejasne, i tyle. Było tak od razu że cała siła dohca tkwi w krótkiej skrzyni. Przyjmuję do wiadomości, i pokornie schylam głowę przed każdym napotkanym dohcem
PS. Przy ilu km/h dohcowcy macie odcinkę na 1 i 2 biegu?
rosomak1983 - 17-08-2010, 09:52
1.4 sekundy różnicy to jednak sporo... ale w tym wieku wiecej moze zalezec od stanu auta
SoHC ma tylko 109 Km ???
mlun - 17-08-2010, 12:36
rosomak1983 tak, dlatego Maretzky85 stwierdził, że to mało i swap-a zrobił:)
Maretzky85 - 17-08-2010, 20:37
kamilek, nie wiem jak Hubeeert na krótszej skrzyni, ale ja na 2 dobijam do 120
mlun, nadal mało
kamilek - 17-08-2010, 21:04
Ee no Marku, to masz idealne auto w trasy, często chce się kogoś wyprzedzić jak najszybciej, prędkość powiedzmy 80km/h, ja u siebie już muszę na trójce lecieć, a Ty sobie wrzucasz dwójeczkę i jazda Zazdroszczę...
Piwor - 17-08-2010, 21:23
mlun, ta, sam robił.
Hubeeert - 17-08-2010, 22:35
kamilek napisał/a: | Przy ilu km/h dohcowcy macie odcinkę na 1 i 2 biegu? |
1-60
2-100
3-150
Na 4 za długo trwa dochodzenie do odcinki.
A serio - 1 i 2 tak jak napisałem, na 3 nie ma u nas autostrad niemieckich.
kamilek - 17-08-2010, 23:44
To dokładnie tak jak mój Ale i tak Markowy najfajniejszy, bardzo ciekawy patent z dłuższą skrzynią, naprawdę, chętnie bym widział takie coś u siebie nic to, może w golfie tak bede miał
rosomak1983 - 18-08-2010, 00:03
Hubeeert napisał/a: | 1-60
2-100
3-150 |
heh identycznie w CB4/CA4
|
|
|