To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Nasz Galant E33

Hubeeert - 16-08-2010, 22:17

kamilek napisał/a:
niby dohc ma ponad 30 koni więcej, ale momentu marne kilkanaście nm tylko
:roll: :lol:
kamilek napisał/a:
cięższy silnik
ten sam silnik - inna głowica - raptem kilka kg
kamilek napisał/a:
dodatkowe bonusy klima tempomat
Nie mam ani jednego ani drugiego. Różnica polegała na ECSie a ja go już prawie nie mam :D
rosomak1983 - 16-08-2010, 22:25

a jak to wyglada w katalogu ile macie do 100-ki?
Hubeeert - 16-08-2010, 22:29

rosomak1983 napisał/a:
a jak to wyglada w katalogu ile macie do 100-ki?
Nie mam pojęcia ile. WAŻNE, ŻE ŁEB URYWA :D
deejay - 16-08-2010, 23:51

kamilek napisał/a:
btw. ile dokładnie momentu, co do niutka, ma dohc?)



http://www.mitsubishiclub...info/galant.htm :wink:

kamilek - 17-08-2010, 03:09

Hubeeert napisał/a:
DOHC od 4000 rpm dostaje kopa. Tego się nie da opisać - to trzeba poczuć.

Może masz miveca? :P
Mój też od 4 tysi bierze się konkretnie do roboty, taka cecha benzynowców dżapańczyków.
Ty mnie przewieziesz swoim, ja Ciebie swoim (i może, podkreślam, może, dam Ci poprowadzić :P ) i sobie porównamy.

Hubeeert napisał/a:
:roll: :lol:

c.a. 13nm - no smiech na sali :wink:

deejay, wielkie dzięki za tabelkę :) Choć trochę mnie zdziwiła, to ja mam tylko 160 niutków? Kiepsko. Za to dohc, tylko 172 :D Słodko, E16 w manualu to objadę, miodnie :)
Zadziwiają mnie tylko 2 rzeczy:
- dlaczego hb sohc jest cięższy (1330) od hb dohca (1280)??? :shock:
- czemu E15 2.0T ma aż 8,7 do 100? To chyba jakiś błąd, przy takim momencie pewnie ma z 7,7, jak E3 vr4 us spec ma niewiele lepszy moment i 6,3 do setki (w co też średnio wierzę).

Hubeeert - 17-08-2010, 03:22

Kamil im dalej brniesz tym śmieszniej sie robi.
Porównaj sobie przelożenia główne w skrzyni czyli to co mówi Maretzky i może Ci sie rozjaśni.
Twój po prostu jest dużo wolniejszy od sprawnego GTi. I to wszystko.

kamilek - 17-08-2010, 08:46

Ja w nic nie brnę, chcę coś wyjasnić, co jest dla mnie niejasne, i tyle. Było tak od razu że cała siła dohca tkwi w krótkiej skrzyni. Przyjmuję do wiadomości, i pokornie schylam głowę przed każdym napotkanym dohcem :)
PS. Przy ilu km/h dohcowcy macie odcinkę na 1 i 2 biegu?

rosomak1983 - 17-08-2010, 09:52

1.4 sekundy różnicy to jednak sporo... ale w tym wieku wiecej moze zalezec od stanu auta
SoHC ma tylko 109 Km ??? :shock: :shock:

mlun - 17-08-2010, 12:36

rosomak1983 tak, dlatego Maretzky85 stwierdził, że to mało i swap-a zrobił:)
Maretzky85 - 17-08-2010, 20:37

kamilek, nie wiem jak Hubeeert na krótszej skrzyni, ale ja na 2 dobijam do 120 :P
mlun, nadal mało :P

kamilek - 17-08-2010, 21:04

Ee no Marku, to masz idealne auto w trasy, często chce się kogoś wyprzedzić jak najszybciej, prędkość powiedzmy 80km/h, ja u siebie już muszę na trójce lecieć, a Ty sobie wrzucasz dwójeczkę i jazda :) Zazdroszczę...
Piwor - 17-08-2010, 21:23

mlun, ta, sam robił. :P
Hubeeert - 17-08-2010, 22:35

kamilek napisał/a:
Przy ilu km/h dohcowcy macie odcinkę na 1 i 2 biegu?

1-60
2-100
3-150
Na 4 za długo trwa dochodzenie do odcinki. 8)

A serio - 1 i 2 tak jak napisałem, na 3 nie ma u nas autostrad niemieckich.

kamilek - 17-08-2010, 23:44

To dokładnie tak jak mój :) Ale i tak Markowy najfajniejszy, bardzo ciekawy patent z dłuższą skrzynią, naprawdę, chętnie bym widział takie coś u siebie :) nic to, może w golfie tak bede miał :D
rosomak1983 - 18-08-2010, 00:03

Hubeeert napisał/a:
1-60
2-100
3-150

heh identycznie w CB4/CA4



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group