To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Korektor siły hamowania

pappagiorgio - 12-12-2016, 19:37

wszędzie mam lejki, chodzi mi o to jakie spęczenie zrobić żeby się nie zabić. Ten łącznik z gwintem wewnętrznym, z tego co znalazłem w internecie zakłada się na przewód i robi spęczenie (przekrój złączki hamulcowej) tylko właśnie jakie zrobić żeby to do siebie pasowało? DF mam na zamontowanym już przewodzie, SF zrobić na tym od ABS?

Działa takie rozwiązanie, jeszcze jak widać wykorzystałem otwór po korektorze i dorobiłem uchwyt, żeby to nie wisiało w powietrzu, ale co otworzę maskę to sobie przypomnę o tym i mnie w oczy kłuje :)

miro_x - 13-12-2016, 14:26

Przy okazji że gal nie przeszedł przweglądu z powodu korozji na wężykach został pominięty korektor.
Nie pamiętam dokładnie jaki był wynik na hamowaniu przed ale po wyszło bardziej równo i diagnosta stwierdził że jest teraz 10/10.
Hamulec jakby troszkę bardziej twardy ale nie uciążliwie, a hamowanie b. dobre.

przemek1602 - 08-04-2018, 09:36

Wyrzuciłem zawór proporcjonalny, hamowanie bardzo się polepszyło. Bardzo kiepsko z dostępem. Wedle zdjęcia z chyba 16 strony tematu trzeba połączyć ze sobą 2 przewody po lewej stronie i 2 po prawej lub wymienić odcinek z pompy do przewodu. Polecam kupić zawór proporcjonalny i go wybebeszyć. Na pewno ulatwi to montaż.
piotr28 - 23-05-2018, 20:57

Witam serdecznie.Czy można zamiast odkrecania trudno dostepnych przewodów od zaworu proporcjonalnego,połączyc przewody hamulcowe na pompie abs?Pozdrawiam
jacek11 - 23-05-2018, 23:13

piotr28 napisał/a:
.Czy można zamiast odkrecania trudno dostepnych przewodów od zaworu proporcjonalnego,połączyc przewody hamulcowe na pompie abs?Pozdrawiam

Nie bardzo wiem co chcesz łączyć. Do pompy ABS dochodzi sześć przewodów. Dwa z nich to przewody które idą z pompy hamulcowej. Jeden z nich to sekcja przednia,drugi to sekcja tylna. Pozostałe cztery przewody idą do kół,i każdy idzie osobno. Aby usunąć zawór proporcjonalny, należy połączyć przewody dochodzące do niego,w taki sposób jaki został opisany powyżej. Ewentualnie możesz wymienić całe przewody idące do kół tylnych,i w ten sposób pominiesz zawór. To dobry sposób, ponieważ one lubią korodować. Polecam sprawdzić ich stan zanim zaczniesz kombinować z zaworem.

przemek1602 - 24-05-2018, 08:12

piotr28, po takim tekście to lepiej nie ruszaj hamulców..
dawid123pl - 10-04-2022, 14:27

Mógłby ktoś napisać który przewód z którym połączyć w tym korektorze hamowania ze zdjęcia.
https://zapodaj.net/abd1778baad24.jpg.html

Marcino - 11-04-2022, 11:01

1-3
2-4



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group