Carisma - Techniczne - [Carisma] Evoscan i kabel VAG KKL-USB /Nie ELM327/
M@teusz607 - 25-01-2012, 18:40
boss937, bez ostatnich 2 linijek. Będzie "connected"
przemekx303 - 25-01-2012, 21:08
Mitcari sprawdzałeś tą uszczelkę , może zasysa lewe powietrze . Od kiedy zaczął "strzelać" , po czyszczeniu przepustnicy czy przed , przy jakich obrotach strzela ,
mitcari - 26-01-2012, 02:04
przemekx303, no wlasnie nie mialem kiedy....strzela od poczatku objawów.
Odkąd zaczalem zmagać sie z szarpaniem - towarzyszyło temu strzelanie - jedno i drugie mysle laczy sie.
Strzela raz przy malych raz przy duzych - mysle ze nie ma reguły .
Raz jest tak raz inaczej.
Co sie dzieje z arenem !!??
przemekx303 - 26-01-2012, 09:45
Cytat: | Co sie dzieje z arenem !!?? |
nie mam zielonego pojęcia , myślę że jak będzie miał czas to na pewno się odezwie .
Co do ciśnienia na pompie to jest lepiej już nie spada tak nisko , troche idzie wysoko do 5,6 ale sprawdzałem ze swoim i jest podobnie , więc wydaje mi się że trzeba się skupić na czym innym.
Ja bym zaczą szukać lewego powietrza , na którejś stronie tego tematu jest troche napisane jak - pędzelek z bęzynką i szukasz .
Jeszcze MichuGdy podpowiadał ci na temat tych przedłużek do cewki(ciekawe czy pomogło może odpisze) , możesz mieć przebicie , sprawdź czapeczki świec czy nie są popękane , ew. wieczorem otwórz maskę może gdzieś iskre zobaczysz , ja kiedyś w innym aucie popsikałem lekko przewody atomizerem i wszystko było jasne .
Saqu - 26-01-2012, 17:16
Cytat: | Ja bym zaczą szukać lewego powietrza , na którejś stronie tego tematu jest troche napisane jak - pędzelek z bęzynką i szukasz . |
taka benzyna na pędzlu może się nie przedostać zbyt łatwo.... lepiej autostart albo jakieś plaka i psikasz go w okolice dolotu
Budrys - 26-01-2012, 19:25
Teraz ja chciałbym przedstawić tu swój problem. Auto na zimnym silniku w lekkim dodaniu gazu zaczyna szarpać przestaje jak dodam gazu lub silnik złapie trochę temperatury. Nie wiem jak dodac loga nie wiem jak go nawet skopiować z programu więc opisze co wyczytałem podczas przerywania silnika.
Szarpanie zaczyna się przy stanie tps drugi kanał - do 1.5V
injector drive time nagle wzrasta do 2.000ms (normalnie ok 512ms)
zapłon zostaje cofnięty do 5 stp (normalnie ok 20stp)
fuel trim o2 spada do -22% (normalnie ok -5/+11)
octan level mam 30%
Prosze o jakąś poradę, napewno nie świece bo wymienaiłem.
Aha jeszcze jedno jak się silnik zagrzeje pożądnie po kilkunastu kilometrach podczas jazdy bez gazu w momecie jego dodania auto szarpnie i tak zawsze zanim go nie przegonie do odcięcia. Po prostu nie można płynie jechać.
przemekx303 - 26-01-2012, 20:00
jak wrzucić loga z evoscana
-dysk C (jeżeli na innym jest zainstalowany to wchodzisz na inny dysk)
-program files
-EvoScan
-EvoScan v 2.....
-SavedDataLogs
-i tu wybierasz loga
potem wybiersz sobie jakiś tam serwis upload np. sendspace, wrzuta , itp. ,wybierasz upload idziesz ze wskazówkami serwisu . Gdy już masz go serwerze to kopiujesz linka i go wkleisz do posta i już
Budrys - 26-01-2012, 20:31
przemekx303 napisał/a: | jak wrzucić loga z evoscana
-dysk C (jeżeli na innym jest zainstalowany to wchodzisz na inny dysk)
-program files
-EvoScan
-EvoScan v 2.....
-SavedDataLogs
-i tu wybierasz loga
|
I ja tu nic nie mam tylko sample 1 i 2 dopiero logi pojawią się jak w programie chce je oglądać ale stamtąd nie można ich skopiować.
przemekx303 - 26-01-2012, 21:10
to jak otworzy ci się okienko "open log file in graph..." to zobacz gdzie się te logi zapisują
Budrys - 26-01-2012, 21:28
przemekx303 napisał/a: | to jak otworzy ci się okienko "open log file in graph..." to zobacz gdzie się te logi zapisują |
Właśnie w saves data logs
przemekx303 - 26-01-2012, 21:43
sztuczka fatima było i nima
poszukaj dobrze muszą gdzieś być , może we właściwościach folderu masz ukryte
Budrys - 28-01-2012, 12:56
Niestety nic nie mogę zrobić, ale może wróćmy do tematu:
"Teraz ja chciałbym przedstawić tu swój problem. Auto na zimnym silniku w lekkim dodaniu gazu zaczyna szarpać przestaje jak dodam gazu lub silnik złapie trochę temperatury. Nie wiem jak dodac loga nie wiem jak go nawet skopiować z programu więc opisze co wyczytałem podczas przerywania silnika.
Szarpanie zaczyna się przy stanie tps drugi kanał - do 1.5V
injector drive time nagle wzrasta do 2.000ms (normalnie ok 512ms)
zapłon zostaje cofnięty do 5 stp (normalnie ok 20stp)
fuel trim o2 spada do -22% (normalnie ok -5/+11)
octan level mam 30%
Prosze o jakąś poradę, napewno nie świece bo wymienaiłem.
Aha jeszcze jedno jak się silnik zagrzeje pożądnie po kilkunastu kilometrach podczas jazdy bez gazu w momecie jego dodania auto szarpnie i tak zawsze zanim go nie przegonie do odcięcia. Po prostu nie można płynie jechać."
mlun - 28-01-2012, 19:18
Octan level masz strasznie niski. Czyścileś może kolektor dolotowy i egr? Może Ci gdzieś jeszcze lewe powietrze łapać.
Budrys - 29-01-2012, 12:28
mlun napisał/a: | Octan level masz strasznie niski. Czyścileś może kolektor dolotowy i egr? Może Ci gdzieś jeszcze lewe powietrze łapać. |
Kolektor czyściłem dwa lata temu, egr'a nigdy. Octan mam niski chyba dlatego, że poruszam się na dystansach 2-3km a silnik nie nagrzewa się.
bartas18b - 09-02-2012, 20:28
Czy taki kabelek się nada do Cari I 1,6?
LINK
Łatwo dostać evoscana za free? Można pisać na priv jak ktoś ma i chce sie podzielić
|
|
|