[97-04]Galant EAxA/W - [EAxA] Konserwacja podwozia
kaczka81s - 26-01-2015, 20:04
A ja zapytam jak pozbyłeś się piasku z zakamarków? Potem przy malowaniu wychodzi
Kumpel piaskował dużego Fiata i przy malowaniu były małe kłopociki, ja w Toyocie też tak miałem tyle że ja poprawki tylko robiłem i większość piachu konserwacją zlepiłem.
kabar - 26-01-2015, 21:53
Bartekkita napisał/a: | kabar, piękna sprawa Powiedz mi czy podłużnice w środku też piaskowałeś czy tak się nie da? Jaka struktura została po piaskowaniu? Jakiego użyłeś ciśnienia i ścierniwa? |
Podłużnic w środku się nie da. Tam pójdzie tylko Mike Sanders na gorąco. Są ładne i nie ma praktycznie rdzy.
Piaskowałem Garnetem Mesh 80. Ciśnienie piaskowania mam 5,5-6. Dysza 3 mm Baildonit z węglika.
Garnet o tej frakcji jest delikatny więc blacha jest gładka.
Bartekkita - 27-01-2015, 22:31
kabar, dzięki o takie info mi chodziło
kabar - 31-01-2015, 11:56
Kilka dni temu położyłem reaktywny na całe podwozie i zacząłem kłaść baranek.
Komora pomalowana Trotonem (żółty) ale brakło więc dokupiłem 2l reaktywnego firmy Lechler (szary).
anwi - 31-01-2015, 12:18
a nie lepiej poliuretan?
kabar - 31-01-2015, 12:33
Ale co poliuretan?
anwi - 31-01-2015, 15:48
no zamiast tego baranka, są masy poliuretanowe nakładane specjalnym pistoletem, możesz sobie każde łączenie blachy zrobić ładnym grubym zabezpieczeniem a na całość zrobić ala baranek z tej masy,
https://www.youtube.com/watch?v=geA8ZenlKbk
kabar - 31-01-2015, 16:15
Wiem że są. Ja taką masę daję pod pędzel, min w komorze i na inne łączenia. Problem z tym ze pistolet do tych mas kosztuje ponad 600 zł i do jednego auta słabo się kalkuluje zakup:
http://olx.pl/oferta/pist...html#b8acfa4650
Ja kładę masę natryskową 2w1: http://www.troton.pl/prod...zelniajaca.html
[ Dodano: 01-02-2015, 09:32 ]
kaczka81s napisał/a: | A ja zapytam jak pozbyłeś się piasku z zakamarków? Potem przy malowaniu wychodzi
Kumpel piaskował dużego Fiata i przy malowaniu były małe kłopociki, ja w Toyocie też tak miałem tyle że ja poprawki tylko robiłem i większość piachu konserwacją zlepiłem. |
Sorki, nie zauważyłem pytania
Nie jest łatwo, wąż, duużo powietrza i wydmuchujesz. Robiłem to ze 2-3 godziny jak nic.
Do tego jeszcze odkurzacz z wąską końcówką a do końcówki dokleiłem cienką długą rurkę igielitową i wyciągałem co się da.
Jeśli podłużnice i profile są suche to da się spokojnie wyciągnąć, gorzej jakbyś miał np wosk w profilach. Wtedy pewnie sporo piachu się przyklei. Wtedy to tylko płukanie benzyną itp...
Torp12 - 02-02-2015, 09:20
Takie projekty to ja lubie ogladac
Akuma supido - 04-02-2015, 11:55
Szukam numeru lakieru w moim avance 99r kombi , na forum wyczytałem że na spodniej stronie maski ale tam nie znalazłem żadnej informacji gdzie zatem szukać nr. lakieru?
Pozdrawiam.
Hugo - 04-02-2015, 13:54
Akuma supido napisał/a: | na forum wyczytałem że na spodniej stronie maski ale tam nie znalazłem żadnej informacji gdzie zatem szukać nr. lakieru? | Nie masz tabliczki pod maską przy ryglu?
Akuma supido - 04-02-2015, 21:44
Kurcze nie.
Obok zaczepu jest tylko zabrudzona naklejka z brandem Gates wpis 194 000- 06 -2011 to pewno ostatnia wymiana paska rorządu.
Z lewej strony górny róg (patrząc od przodu maska otwarta) jest jeszcze jedna naklejka i jest tam napisane między innymi 90 000 to pewno informacja co ile wymieniać pasek rozrządu.
robertdg - 04-02-2015, 21:46
Podaj VIN
Bizi78 - 04-02-2015, 21:51
Tutaj masz pokazaną lokalizację z manuala:
Akuma supido - 04-02-2015, 22:32
W tym miejscu nic nie ma.
Podaję win
JMBLNEA5WXZ000673
Ps.kolego bizi78 mieszkamy od siebie o rzut beretem jeśli będziecie organizować jakiś spot w Czewie to proszę daj znać. Śmigacie czasami na torze w Wyrazowie (Gnaszyn) ?
|
|
|