Nasze Miśki - Ja_good & CB5A
mystek - 02-10-2011, 13:52
Bo Kuzajowi poprawiali wtedy make-up
diabełek - 21-02-2012, 14:40
Bardzo ładny lancer ten dach naprawdę robi robotę na żywo. Miałem okazje widzieć autko na stacji Shell na kurdwanowie. Z tego co widze po fotkach można autko zobaczyć kolo strefy fit ??
Ja_good - 22-02-2012, 00:18
narazie to nie mozna go nigdzie zobaczyc, bo zimuje w garazu
sporadycznie na stacji, jak po drodze jade na zakupy jakies
Twoj jest bordowy moze ? bo rzucil mi sie w oczy gdzies na osiedlu wlasnie taki i dodatkowo jeszcze malibu CA i biale CA...
diabełek - 22-02-2012, 11:38
A nie bordowy. Bordowy stoi na stacji Stell i naprzeciwko stacji jest parking strzeżony i tez tam stoi bordowy twój czarny i mój biały i w weekend kręci się srebrny. Jak będzie chwile czasu porobię pare fotek i napisze jakie plany i podwieszę temat na forum.
Ja_good - 25-02-2012, 00:59
Skonczyly mi sie hamulce z przodu.
teraz pytanie: jakie tarcze i klocki zalozyc ? Plyn tez zmieniam i bedzie to 5.1 (tylko jakiej firmy dac? )
Jedyne dostepne tarcze na ta chwile sa TRW(nie chce tego). Brak jest taxtarow, ATE i calej reszty. Jest jeszcze EBC, z tym ze gładkie i cena troche spora
Jakies propozycje ?
PS. A no i nie musze dodawac ze wymagam od hamulcow czegos wiecej niz poprostu zwalniania ... obecne tarcze po 3-4 km mocnego upalania byly fioletowe
rosomak1983 - 25-02-2012, 01:32
brembro, ja bede zakładał EBC nacinane i nawiercane.
Ale obecnie mam brembro i red stuff , jest bardzo OK.
A na upalanie to jest za mała tarcza...
Ja_good - 25-02-2012, 01:39
rosomak1983 napisał/a: | brembro |
jakie ? bo na ORO mnie nie stac
rosomak1983 napisał/a: | ja bede zakładał EBC nacinane i nawiercane. |
nie wiem czy do GTi robia inna niz gladkie...
rosomak1983 napisał/a: | Ale obecnie mam brembro i red stuff , jest bardzo OK. |
w polarnym ?
rosomak1983 napisał/a: | A na upalanie to jest za mała tarcza... |
nie mam w planach wymiany zaciskow i tarcz na wieksze... na sporadyczne wypady na "tor" chce by wytrzymaly i bym mogl do domu normalnie wrocic
rosomak1983 - 25-02-2012, 01:52
Ja_good napisał/a: | nie wiem czy do GTi robia inna niz gladkie... |
mam z eclipse. Trzeba tylko nawiercic 4 dziury. Zaden problem, oddam jakiemus fachowcowi.
tak, a na kolejna wymiane mam green stuff do tarcz EBC
Ja_good napisał/a: | nie mam w planach wymiany zaciskow i tarcz na wieksze... |
no ja bym nawet miał dwa tłoczki ale szkoda by mi było tego zestawiku jak i moich felg 14'' zimowych z ładnymi oponami.
Ja_good - 25-02-2012, 01:56
w polarnym masz gladkie brembo i red stuff, dobrze zrozumialem ? jak to ci sie spisuje ?
rosomak1983 napisał/a: | no ja bym nawet miał dwa tłoczki ale szkoda by mi było tego zestawiku jak i moich felg 14'' zimowych z ładnymi oponami. |
no ja zimowki mam OEM 14" ktore sa na styk z zaciskiem wiec odpada zmiana na wieksze.
Chodzi mi tylko o poprawe jakosci hamowania i zwiekszenie odpornosci na temperature.
Plyn 5.1 jakis konkretny moze ktos polecic ?
mkm - 25-02-2012, 02:01
Ja_good, Zimmermanny.
Gładkie cos koło 150, nawiercane nacinane stówke droższe.
rosomak1983 - 25-02-2012, 02:07
Ja_good napisał/a: | w polarnym masz gladkie brembo i red stuff, dobrze zrozumialem ? jak to ci sie spisuje ? |
tak dobrze zrozumiałes. Brembro to sa jakies najtańsze z brembro, dał mi je Mirc z forum.
Zacisk GTi z protona LRS, i klocki red stuff. Hebel bardzo dobry ale nie jest bardzo odporny na przegranie.
Red stuffy sa super, ale dosc szybko sie zyżywaja.
Jakbym miał kupowac to brembro albo ATE i do tego green stuff. Bo te EBC to mam przypadkiem z eclipse za darmo niemal nowe. Normalnie kosztuja ok 800zł /2 a tyle bym nie dał http://allegro.pl/tarcze-...2081501370.html jak przymierzałem to to samo co w GTI tylko inne dziury.
Płyn chyba niewiele da...
Ja_good - 25-02-2012, 02:08
mkm napisał/a: | Ja_good, Zimmermanny.
Gładkie cos koło 150, nawiercane nacinane stówke droższe. |
gdzie dostane ? i jaki klocek dobrac do tego.
przegladnalem EBC i tarcze po ~200 a klocki po 250 (greeny) lub ~120 (czarne)
mkm - 25-02-2012, 02:33
Tu masz listę dystrybutorów:
http://otto-zimmermann.pl/10,dystrybucja.html
BeNeK - 25-02-2012, 11:04
mkm napisał/a: | Ja_good, Zimmermanny.
Gładkie cos koło 150, nawiercane nacinane stówke droższe. |
Popieram kolegę mkm , kumpel ma w 250 konnym nissanie i bardzo sobie chwali dobra cena i za razem też bardzo dobra jakość Na stronce producenta możesz sobie wybrać nawiercenie/nacinanie dowolnie
edit:
Klocków możesz poszukać tu :
http://www.inter-rally.pl...-hamulcowy.html
http://www.inter-rally.pl...-hamulcowy.html
http://www.inter-rally.pl...-hamulcowy.html
pozdro
Kleju - 25-02-2012, 13:30
Ja_good, kup płyn odporniejszy na wyższe temp, coś typu MOTUL RBF 600/660 (temp wrzenia 325stC).
Ale to i tak pół środki Bo seryjne hamulce w ogóle się nie nadają na upalanie na torze. W czerwonym glxi zrobiłem 2 okrążenia po Wyrazowie i pedał twardy...
Te wszystkie tarcze nawiercane za 200-300zł to tylko mają wygląd tuningowy, ale na tor się nie nadają, bo:
Więc mniejsze zło, to nacinane
Tak samo warto by pomyśleć o przewodach w stalowym/kewlarowym oplocie...
Układ hamulcowy to niewdzięczny temat, bo aby spełniał w 100% swoje zadanie, musi być kompleksowo zrobiony (większe tarcze, zaciski, dobrze dobrane klocki, płyn, przewody w oplocie). Wymieniając tylko tarcze i klocki na innego producenta, za dużo się nie polepszy... Średnica tarcz jest za mała aby odprowadzić wystarczająco ciepło, do tego zacisk na jednym tłoczku sprawdza się w jeździe miejskiej a nie torowej
|
|
|