To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

ASX Ogólne - ASX -zapisy

mar13 - 05-07-2010, 22:33

czesc
a jak jest z tym kolem zapasowym/dojazdowym w asx?
jest czy go nie ma...

Mariusz

Morfi - 05-07-2010, 22:42

Jest za dopłatą
jan1994 - 06-07-2010, 11:12

A jak wygląda sprawa świateł do jazdy dziennej - miały być nawet w podstawowej wersji ?
soren - 06-07-2010, 12:42

jan1994 napisał/a:
A jak wygląda sprawa świateł do jazdy dziennej - miały być nawet w podstawowej wersji ?


Mają być w wersji invite i wyższych: http://www.mitsubishi.pl/porownaj-wersje/ASX

Paweł_BB - 06-07-2010, 20:37

Morfi napisał/a:
Tak macałem :) Pewnie Paweł tez macał i to przedemną :D (Jeździliśmy tym samym autem)

Tak, macałem, i to przed Tobą :D

Anonymous - 06-07-2010, 20:39

Morfi, Ty jeździłeś tym ASXem na niemieckich blachach?
jan1994 - 06-07-2010, 23:00

Jeszcze jedno pytanie : czy system AUTO STOP & GO da się wyłączyć ?
Paweł_BB - 07-07-2010, 05:53

enanthate napisał/a:
Morfi, Ty jeździłeś tym ASXem na niemieckich blachach?

Tak, tym jeździł.


jan1994 napisał/a:
Jeszcze jedno pytanie : czy system AUTO STOP & GO da się wyłączyć ?

Tak, z lewej strony kolumny kierowniczej jest klawisz, nie wiem tylko czy trzeba go wciskać po każdym uruchomieniu silnika (nie wiem czy ma pamięć).

Morfi - 07-07-2010, 08:08

Ale system jest fajny i w mieście może dać rzeczywiste oszczedności.

Paweł_BB, podobało Ci sie w dotyku, takie lekko mięciutkie :P

marpit - 07-07-2010, 08:27

Morfi napisał/a:
Ale system jest fajny i w mieście może dać rzeczywiste oszczedności.

Paweł_BB, podobało Ci sie w dotyku, takie lekko mięciutkie :P

Ale czy na pewno?
Chyba na onecie (nie mogę namierzyć obecnie) jest artykuł o modelu colt z tym systemem i podobno ten system działa tylko powyżej temp 3 st. Prawda to?
Zrobili test jazdy z tym systemem i bez i spalanie było podobne jak podaje producent. Ale już bez systemu dużo większe.
Podliczyli że skoro system może nie działać u nas przez pół roku to oszczędności z niego wynikające to zaledwie 0,1 - 0,2l/100. Dużo czy mało niech każdy sam oceni, ale czy nie wydaje wam się, że to wciskanie ludziom kitu na siłę? Coś jak filtry cząstek stałych :)

Anonymous - 07-07-2010, 10:17

Paweł_BB napisał/a:
enanthate napisał/a:
Morfi, Ty jeździłeś tym ASXem na niemieckich blachach?

Tak, tym jeździł.


Jak byłem w ASO stwierdzili, że nie jest to wersja ASX, która trafi do sprzedaży. Cechuje się innym wyposażeniem, minimalnie innym wyglądem środka i brakiem kilku szczegółów. Podobno jest to wersja do typowych testów wyczynowych, m.in. do crash testów. Nie wiem ile było w tym prawdy, ale sprzedawca wydawał się być pewny swoich słów.

krzychu - 07-07-2010, 11:17

AS&G chyba też nie będzie działał albo będzie bardzo krótko wyłączał silnik po włączeniu klimy... Więc jeśli ma nie działać w zimie i przy upałach....
marpit - 07-07-2010, 11:32

krzychu napisał/a:
AS&G chyba też nie będzie działał albo będzie bardzo krótko wyłączał silnik po włączeniu klimy... Więc jeśli ma nie działać w zimie i przy upałach....

Dokładnie o to samo chciałem zapytać. Jak to się ma do włączonej klimatyzacji czy stania w korkach?

soren - 07-07-2010, 12:20

marpit napisał/a:

Chyba na onecie (nie mogę namierzyć obecnie) jest artykuł o modelu colt z tym systemem i podobno ten system działa tylko powyżej temp 3 st. Prawda to?


Trochę o s&g jest tutaj: http://www.autoflesz.pl/a..._przemiany.html

Cytat:

=> Auto Stop & Go automatycznie wyłącza i ponownie uruchamia silnik w czasie postoju bez potrzeby użycia kluczyka zapłonowego (np. na światłach).

=> W praktyce, kiedy pojazd się zatrzymuje, a pedał sprzęgła zostaje zwolniony i dźwignia przekładni ustawiona w pozycji neutralnej, zapala się lampka kontrolna systemu na tablicy wskaźników i silnik wyłącza się automatycznie. Aby go ponownie uruchomić, wystarczy nacisnąć pedał sprzęgła w celu załączenia biegu.

=> Auto Stop & Go uaktywnia się automatycznie, kiedy przełącznik zapłonu znajduje się w pozycji "ON". System zaczyna działać po około 3 minutach od pierwszego uruchomienia silnika.

=> Jeśli zajdzie taka potrzeba, np. w korku, kierowca może wyłączyć system przy pomocy przycisku na desce rozdzielczej.

=> Podstawowa zasada działania systemu Auto Stop & Go to możliwość dostosowania się do potrzeb samochodu (np. zapotrzebowania na energię). Oznacza to, iż w pewnych warunkach silnik nie wyłączy się (kiedy temperatura na zewnątrz wynosi mniej niż 3° C, kiedy pojazd nie przekroczy prędkości 5km/h po automatycznym uruchomieniu, itp.), a w innej sytuacji uruchomi się samoczynnie.

=> System Auto Stop & Go jest aktywowany domyślnie, co oznacza, że za każdym razem, kiedy przy jeździe z wyłączonym systemem włącznik zapłonu znajdzie się pozycji "LOCK", system włączy się automatycznie przy następnym ustawieniu włącznika zapłonu w pozycji "START".

=> Dzięki charakterystyce pracy silnika MIVEC 4N13 Diesel, działanie system Automatic Stop&Go jest płynne i przebiega bez opóźnień.

jan1994 - 07-07-2010, 13:27

marpit napisał/a:

Zrobili test jazdy z tym systemem i bez i spalanie było podobne jak podaje producent. Ale już bez systemu dużo większe.

Nic z tego nie rozumiem :shock:
Uważam, że to uszczęśliwianie klientów na siłę - w końcu to jeszcze jedna rzecz, która może się zepsuć. Jeśli tego systemu nie da się wyłączyć na stałe to myślę, że może stwarzać problemy w eksploatacji samochodu.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group