To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III Ogólne - Pierwsze wrażenia

madox - 18-11-2013, 22:01

Ludzie ,co to naprawdę Korea Północna czy jak.Możecie dać mi bana nie ma problema i tak o O3 nikt tu nic nie pisze,ale będzie to raczej o Was niż o mnie świadczyć.
edi82 - diesel w manualu jezdzi na prawdę dobrze.Wystarczająco.Rozumiem ,że o sam motor pytasz.W automacie koncern nie raczy mieć auta do jazdy próbnej w całej Polsce,więc o automacie nie powiem nic,natomiast jeśli chcesz manual z założenia-możesz brać ,jedzie,dobrze ciągnie z dołu,jest cichy.
Tylko autem nie da się wejść w zakręt ,uważam nawet,że niestabilność w zakręcie dla niewprawnego kierowcy ,szczególnie po przesiadce z osobówki może być niebezpieczna
Jest w tym względzie zle,mazda cx5 czy Tiguan są w tutaj 20razy lepsze

edi82 - 18-11-2013, 22:37

Pod koniec tygodnia odbieram mojego diesla w manualu :) przesiadam sie z dużej, ale osobówki.mam nadzieje ze sie zgramy :)
Trik - 18-11-2013, 23:05

madox napisał/a:
W automacie koncern nie raczy mieć auta do jazdy próbnej w całej Polsce
Zadzwoń może do Czechów lub Słowaków, może u nich coś będzie do jazdy testowej np. w Ostrawie albo w Żilinie.
Jackie - 19-11-2013, 09:20

madox napisał/a:
Tylko autem nie da się wejść w zakręt ,uważam nawet,że niestabilność w zakręcie dla niewprawnego kierowcy ,szczególnie po przesiadce z osobówki może być niebezpieczna

Wiesz, piszesz takie bzdury, że mimo, że obiecałem sobie nie odpowiadać na Twoje posty to tu nie zdzierżę... Testowałem Mazdę, Tiguana, Audi Q5, Outlandera, Forestera,Volvo XC60, Sportage i IX35 na torze w Miedziane Górze. Z testów TRAKCYJNYCH obronną ręką wyszły 4 auta: Forester i Q5 (I para), Outlander i Tiguan (II para) reszta nie zdała. Po prostu. Mazda wykręcała (powtarzalnie u różnych kierowców) bączki, Volvo nie skręcało, na Kię i Hultaja spuszczam zasłonę wymownego milczenia. Więc jeżeli piszesz, że auto jest w zakręcie niestabilne to albo piszesz to w celu zdyskredytowania marki (mam swoje podejrzenia po forum Subaru i myślę, że pracujesz u konkurencji) albo nie umiesz jeździć - w drugim przypadku zapisz się na SJS, wiele można zrobić i wiele się nauczyć.
Pozdrawiam

borsak1 - 19-11-2013, 09:57

Jest test "łosia" OIII zdał wiec pewnie skończcie debatę. Odpuśćie karmicie go, a on siedzi i się śmieje. Jak kupisz pochwal się, poglądy wymieniłeś, debatę odbyłeś. A jak chcesz kupić taniej auto to szukaj brokera nie salonu tyle w temacie promocji.
rezon - 19-11-2013, 11:44

madox napisał/a:
Tylko autem nie da się wejść w zakręt ,uważam nawet,że niestabilność w zakręcie dla niewprawnego kierowcy
nie zauważałem takiego zachowania w Outku. To, że ESP działa z opóźnieniem i potrafi to spowodować trochę problemów na zakręcie to fakt. Ale trudno to nazwać niestabilnością - na śliskiej jezdni załącza się tył i zanim zadziała ESP to wywala Outka na zakręcie na zewnątrz. Wystarczy jechać nieco wolniej - jak ośką i nie będzie żadnych problemów. Podobnie jak dynamicznie ruszając przy skręcie kół potrafi dość mocno zarzucić tyłem i trzeba go skontrować. Na pewno wspomniany Tiguan jest bardziej neutralny - mniej "narowisty", ale 20x to przesada. Po prostu ESP działa szybciej i mniej odczuwalnie. W swoim S2 mam taki sam. Co do cx5 nie wiem jak się zachowuje na śliskiej nawierzchni.
madox - 19-11-2013, 16:56

Bardzo dziwne ,że cx5 wchodziłem w zakręty na swoim terenie ,więc doskonale mi znane z prędkościami swojej osobówki ,a w tych samych zakrętach O3 bałem się jechać ,"gięło" go i wyrzucało
borsak1 - 19-11-2013, 18:21

@rezon ja nigdy nie zauważyłem uskoku tyłu, prędzej bym powiedział ze na skręconych przy ruszaniu zarzuci przodem (podskoczy ładnie). Co kierowca to opinia. Co do jazdy w zakrętach jeżdżę szybko nie zauważyłem gęcia się samochodu. Jak na swoje rozmiary prowadzi się świetnie, powiem że chyba najlepiej mi się jeździło misiakiem, pewny w prowadzeniu nie sprawiał niespodzianek.

@madox to kupuj cx-a, kurde madox dobrze że zauważyłeś to gięcie to pewnie wada fabryczna, teraz wszyscy będą mogli rządać odszkodowania od mitsubishi. Za spostrzegawczośc 5-ką z plusem, co biedni użytkownicy by bez Ciebie zrobili niebiosa nam Cię tutaj zesłały. Ciekawe czy ja będę mógł sie domagać odszkodowania od mitsu pomimo skradzionego samochodu :) . Kurde mądresj głowy to i warto posłuchac, zwłaszcza że wypowiada się na tematy o których nie ma pojęcia.

madox - 19-11-2013, 18:50

borsak a ty jezdziles O3? cx5 nie chce ,bo jest zbyt babska,podobnie jak Kuga.Został Outlander i XC60.Cena się urealniła ,więc raczej Outlander,choć nie brak mu wad - dla mnie - fatalne prowadzenie w zakrętach ,plastiki jakość najwyżej vw polo ,chyba nawet gorsze (wystarczy dotknąć drzwi i przycisnąć-tam gdzie ta niby listwa biegnie),b.słabe osiągi wersji z automatem (diesla, o benzynie nawet nie wspominam),brak choć półskóry w intens + ,twarde amortyzatory i miękkie sprężyny,fatalnie tragicznie niedopuszczalny estetycznie wygląd na 16calowych kółkach
ORAZ-wada poważna,brak mocniejszej wersji diesla,choć 180KM
Zalety?Dużo miejsca wewnątrz i jakby to powiedzieć, jakiś taki fajny feeling ,ta maska widoczna do końca,te lusterka jak w tranzicie ,jakieś poczucie jakby starej terenówki ,na zewnątrz również.Takie męskie auto
A, noi wszyscy piszą o kosmicznie drogim serwisie i częściach w Mitsu,ale tego nie wiem
Mimo wszystko polubiłem to auto ,nie wiem czemu i jeśli to będzie ta klasa aut to będzie to Mitsu O3. (Forester też mógłby być ,ale nie ma diesla w automacie - w garażu te auta robią czy jak i nie są w stanie przez taki czas dać automatu do diesla-masakra)

regon - 19-11-2013, 18:51

madox napisał/a:
cx5 wchodziłem w zakręty na swoim terenie

no tak w Olkuszu są zakręty, że aż strach - prawie jak w Alpach

rezon - 19-11-2013, 22:46

borsak1 napisał/a:
@rezon ja nigdy nie zauważyłem uskoku tyłu, prędzej bym powiedział ze na skręconych przy ruszaniu zarzuci przodem
Ja pisałem ze swoich doświadczeń, a nie przeczytanych czy zasłyszanych. Zarzuceniem tyłu na ośnieżonej drodze mnie zaskoczył trochę, bo było śliskawo i spodziewałem się, że coś może wywinąć. Ale nieco dalej przy wyjeździe z podporządkowanej na główną to mnie mocno zaskoczył jak tył poleciał ok. 45st. dalej niż koła przednie i musiałem mocno kontrować. Ale warunki były odpowiednie do takich testów ;) Jakieś Scorpio mocno rzucało na boki rozpaczliwie i bezskutecznie próbując podjechać pod ok. 5st. górkę pomimo "ręcznego wsparcia" pasażera. Zarówno testowane tam Yeti, jak i później Outek nawet się nie ślizgnęły. Yeti było bardziej przewidywalne w zakrętach - szybciej i mniej zauważalna reakcja ESP. Haldex 4 ten sam co w Tiguanach i Superbach. Outek był znacznie bardziej wymagający uwagi i mocnego trzymania kierownicy, ale trzymając go w ryzach też dało się dobrze jechać

[ Dodano: 19-11-2013, 22:53 ]
madox napisał/a:
-wada poważna,brak mocniejszej wersji diesla,choć 180KM
to akurat jego zaleta ;) sprzęgło podobnie jak w innych japończykach padałoby po pół roku ;) mocny japoński diesel + czterołap = kłopoty ;) Nawet Subaru obniżyło moc diesla ;)
borsak1 - 20-11-2013, 08:10

madox napisał/a:
Takie męskie auto
toś ku....... pojechał po bandzie OIII męski to chyba jesteś mocno metreoseksualny i nosisz jakieś rórki albo coś :P . O matko aż idę zapalić bo sie uśmieje. Bardziej babskiego SUV-a w życiu nie widziałem, ponoć dzieci mówią prawdę bo nie umieją kłamać, moja córka jak zobaczyła OIII to powiedziała że jest paskudny !!!. Męski samochód mój BOSE !!! a może Ty musisz się dowartościować ale to lepiej coś innego kup bo w kompleksy wpadniesz.
madox - 20-11-2013, 08:40

Ja już nie wiem jak opisać zalety O3 ,to też mają pretensje.No ja pier... ups bym zapomniał paragrafu forum,że przekleństwo nawet wykropkowane ,też jest przestępstwem
Co mam napisać,że brzydki?Napisałem ,że cx5 i kuga babskie a O3 klasyczny męski - nic lepszego nie przyszło mi do głowy :lol: Mam nadzieję ,że nie dostanę za to bana :axe:

elektri - 20-11-2013, 08:42

Na temat Waszych gustów i uprzedzeń nie będę się wypowiadał.....

Zapytam o pierwsze wrażenia na temat zabezpieczania lakieru przedłużania gwarancji i dokupienia metalowej osłony komory silnika.
Co do tego ostatniego, mam ból głowy...
O III wyposażony jest tylko w plastik
Moją Octavię w coś takiego doposażyłem i choć nie kojarzę, żeby coś "przyjęła na klatę", to psychicznie wielokrotnie podniosła mi morale ;)
Pozostałe dwie kwestie widzę raczej w negatywnych kolorach...

W kwestii ochrony lakieru prosił bym o odpowiedź raczej osoby mające O III, bądź z nim styczność, a nie przemyślenia wynikające z jazdy próbnej CX5 ;) :P

mitsu00 - 20-11-2013, 10:16

elektri napisał/a:
Na temat Waszych gustów i uprzedzeń nie będę się wypowiadał.....

Zapytam o pierwsze wrażenia na temat zabezpieczania lakieru przedłużania gwarancji i dokupienia metalowej osłony komory silnika.
Co do tego ostatniego, mam ból głowy...
O III wyposażony jest tylko w plastik
Moją Octavię w coś takiego doposażyłem i choć nie kojarzę, żeby coś "przyjęła na klatę", to psychicznie wielokrotnie podniosła mi morale ;)
Pozostałe dwie kwestie widzę raczej w negatywnych kolorach...

W kwestii ochrony lakieru prosił bym o odpowiedź raczej osoby mające O III, bądź z nim styczność, a nie przemyślenia wynikające z jazdy próbnej CX5 ;) :P

Jesli chodzi ci o nadzieje ze zabezpieczenie/konserwacja lakieru uchroni lakier lub obnizy jego podatnosc na zarysowania - to NIE. Nic cie od tego nie uchroni, zwlaszcza ze obecne lakiery w japonczykach sa Bardzo, ale to Bardzo podatne na zarysowania.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group