Outlander III Ogólne - Pierwsze wrażenia
madox - 18-11-2013, 22:01
Ludzie ,co to naprawdę Korea Północna czy jak.Możecie dać mi bana nie ma problema i tak o O3 nikt tu nic nie pisze,ale będzie to raczej o Was niż o mnie świadczyć.
edi82 - diesel w manualu jezdzi na prawdę dobrze.Wystarczająco.Rozumiem ,że o sam motor pytasz.W automacie koncern nie raczy mieć auta do jazdy próbnej w całej Polsce,więc o automacie nie powiem nic,natomiast jeśli chcesz manual z założenia-możesz brać ,jedzie,dobrze ciągnie z dołu,jest cichy.
Tylko autem nie da się wejść w zakręt ,uważam nawet,że niestabilność w zakręcie dla niewprawnego kierowcy ,szczególnie po przesiadce z osobówki może być niebezpieczna
Jest w tym względzie zle,mazda cx5 czy Tiguan są w tutaj 20razy lepsze
edi82 - 18-11-2013, 22:37
Pod koniec tygodnia odbieram mojego diesla w manualu przesiadam sie z dużej, ale osobówki.mam nadzieje ze sie zgramy
Trik - 18-11-2013, 23:05
madox napisał/a: | W automacie koncern nie raczy mieć auta do jazdy próbnej w całej Polsce | Zadzwoń może do Czechów lub Słowaków, może u nich coś będzie do jazdy testowej np. w Ostrawie albo w Żilinie.
Jackie - 19-11-2013, 09:20
madox napisał/a: | Tylko autem nie da się wejść w zakręt ,uważam nawet,że niestabilność w zakręcie dla niewprawnego kierowcy ,szczególnie po przesiadce z osobówki może być niebezpieczna |
Wiesz, piszesz takie bzdury, że mimo, że obiecałem sobie nie odpowiadać na Twoje posty to tu nie zdzierżę... Testowałem Mazdę, Tiguana, Audi Q5, Outlandera, Forestera,Volvo XC60, Sportage i IX35 na torze w Miedziane Górze. Z testów TRAKCYJNYCH obronną ręką wyszły 4 auta: Forester i Q5 (I para), Outlander i Tiguan (II para) reszta nie zdała. Po prostu. Mazda wykręcała (powtarzalnie u różnych kierowców) bączki, Volvo nie skręcało, na Kię i Hultaja spuszczam zasłonę wymownego milczenia. Więc jeżeli piszesz, że auto jest w zakręcie niestabilne to albo piszesz to w celu zdyskredytowania marki (mam swoje podejrzenia po forum Subaru i myślę, że pracujesz u konkurencji) albo nie umiesz jeździć - w drugim przypadku zapisz się na SJS, wiele można zrobić i wiele się nauczyć.
Pozdrawiam
borsak1 - 19-11-2013, 09:57
Jest test "łosia" OIII zdał wiec pewnie skończcie debatę. Odpuśćie karmicie go, a on siedzi i się śmieje. Jak kupisz pochwal się, poglądy wymieniłeś, debatę odbyłeś. A jak chcesz kupić taniej auto to szukaj brokera nie salonu tyle w temacie promocji.
rezon - 19-11-2013, 11:44
madox napisał/a: | Tylko autem nie da się wejść w zakręt ,uważam nawet,że niestabilność w zakręcie dla niewprawnego kierowcy | nie zauważałem takiego zachowania w Outku. To, że ESP działa z opóźnieniem i potrafi to spowodować trochę problemów na zakręcie to fakt. Ale trudno to nazwać niestabilnością - na śliskiej jezdni załącza się tył i zanim zadziała ESP to wywala Outka na zakręcie na zewnątrz. Wystarczy jechać nieco wolniej - jak ośką i nie będzie żadnych problemów. Podobnie jak dynamicznie ruszając przy skręcie kół potrafi dość mocno zarzucić tyłem i trzeba go skontrować. Na pewno wspomniany Tiguan jest bardziej neutralny - mniej "narowisty", ale 20x to przesada. Po prostu ESP działa szybciej i mniej odczuwalnie. W swoim S2 mam taki sam. Co do cx5 nie wiem jak się zachowuje na śliskiej nawierzchni.
madox - 19-11-2013, 16:56
Bardzo dziwne ,że cx5 wchodziłem w zakręty na swoim terenie ,więc doskonale mi znane z prędkościami swojej osobówki ,a w tych samych zakrętach O3 bałem się jechać ,"gięło" go i wyrzucało
borsak1 - 19-11-2013, 18:21
@rezon ja nigdy nie zauważyłem uskoku tyłu, prędzej bym powiedział ze na skręconych przy ruszaniu zarzuci przodem (podskoczy ładnie). Co kierowca to opinia. Co do jazdy w zakrętach jeżdżę szybko nie zauważyłem gęcia się samochodu. Jak na swoje rozmiary prowadzi się świetnie, powiem że chyba najlepiej mi się jeździło misiakiem, pewny w prowadzeniu nie sprawiał niespodzianek.
@madox to kupuj cx-a, kurde madox dobrze że zauważyłeś to gięcie to pewnie wada fabryczna, teraz wszyscy będą mogli rządać odszkodowania od mitsubishi. Za spostrzegawczośc 5-ką z plusem, co biedni użytkownicy by bez Ciebie zrobili niebiosa nam Cię tutaj zesłały. Ciekawe czy ja będę mógł sie domagać odszkodowania od mitsu pomimo skradzionego samochodu . Kurde mądresj głowy to i warto posłuchac, zwłaszcza że wypowiada się na tematy o których nie ma pojęcia.
madox - 19-11-2013, 18:50
borsak a ty jezdziles O3? cx5 nie chce ,bo jest zbyt babska,podobnie jak Kuga.Został Outlander i XC60.Cena się urealniła ,więc raczej Outlander,choć nie brak mu wad - dla mnie - fatalne prowadzenie w zakrętach ,plastiki jakość najwyżej vw polo ,chyba nawet gorsze (wystarczy dotknąć drzwi i przycisnąć-tam gdzie ta niby listwa biegnie),b.słabe osiągi wersji z automatem (diesla, o benzynie nawet nie wspominam),brak choć półskóry w intens + ,twarde amortyzatory i miękkie sprężyny,fatalnie tragicznie niedopuszczalny estetycznie wygląd na 16calowych kółkach
ORAZ-wada poważna,brak mocniejszej wersji diesla,choć 180KM
Zalety?Dużo miejsca wewnątrz i jakby to powiedzieć, jakiś taki fajny feeling ,ta maska widoczna do końca,te lusterka jak w tranzicie ,jakieś poczucie jakby starej terenówki ,na zewnątrz również.Takie męskie auto
A, noi wszyscy piszą o kosmicznie drogim serwisie i częściach w Mitsu,ale tego nie wiem
Mimo wszystko polubiłem to auto ,nie wiem czemu i jeśli to będzie ta klasa aut to będzie to Mitsu O3. (Forester też mógłby być ,ale nie ma diesla w automacie - w garażu te auta robią czy jak i nie są w stanie przez taki czas dać automatu do diesla-masakra)
regon - 19-11-2013, 18:51
madox napisał/a: | cx5 wchodziłem w zakręty na swoim terenie |
no tak w Olkuszu są zakręty, że aż strach - prawie jak w Alpach
rezon - 19-11-2013, 22:46
borsak1 napisał/a: | @rezon ja nigdy nie zauważyłem uskoku tyłu, prędzej bym powiedział ze na skręconych przy ruszaniu zarzuci przodem | Ja pisałem ze swoich doświadczeń, a nie przeczytanych czy zasłyszanych. Zarzuceniem tyłu na ośnieżonej drodze mnie zaskoczył trochę, bo było śliskawo i spodziewałem się, że coś może wywinąć. Ale nieco dalej przy wyjeździe z podporządkowanej na główną to mnie mocno zaskoczył jak tył poleciał ok. 45st. dalej niż koła przednie i musiałem mocno kontrować. Ale warunki były odpowiednie do takich testów Jakieś Scorpio mocno rzucało na boki rozpaczliwie i bezskutecznie próbując podjechać pod ok. 5st. górkę pomimo "ręcznego wsparcia" pasażera. Zarówno testowane tam Yeti, jak i później Outek nawet się nie ślizgnęły. Yeti było bardziej przewidywalne w zakrętach - szybciej i mniej zauważalna reakcja ESP. Haldex 4 ten sam co w Tiguanach i Superbach. Outek był znacznie bardziej wymagający uwagi i mocnego trzymania kierownicy, ale trzymając go w ryzach też dało się dobrze jechać
[ Dodano: 19-11-2013, 22:53 ]
madox napisał/a: | -wada poważna,brak mocniejszej wersji diesla,choć 180KM | to akurat jego zaleta sprzęgło podobnie jak w innych japończykach padałoby po pół roku mocny japoński diesel + czterołap = kłopoty Nawet Subaru obniżyło moc diesla
borsak1 - 20-11-2013, 08:10
madox napisał/a: | Takie męskie auto | toś ku....... pojechał po bandzie OIII męski to chyba jesteś mocno metreoseksualny i nosisz jakieś rórki albo coś . O matko aż idę zapalić bo sie uśmieje. Bardziej babskiego SUV-a w życiu nie widziałem, ponoć dzieci mówią prawdę bo nie umieją kłamać, moja córka jak zobaczyła OIII to powiedziała że jest paskudny !!!. Męski samochód mój BOSE !!! a może Ty musisz się dowartościować ale to lepiej coś innego kup bo w kompleksy wpadniesz.
madox - 20-11-2013, 08:40
Ja już nie wiem jak opisać zalety O3 ,to też mają pretensje.No ja pier... ups bym zapomniał paragrafu forum,że przekleństwo nawet wykropkowane ,też jest przestępstwem
Co mam napisać,że brzydki?Napisałem ,że cx5 i kuga babskie a O3 klasyczny męski - nic lepszego nie przyszło mi do głowy Mam nadzieję ,że nie dostanę za to bana
elektri - 20-11-2013, 08:42
Na temat Waszych gustów i uprzedzeń nie będę się wypowiadał.....
Zapytam o pierwsze wrażenia na temat zabezpieczania lakieru przedłużania gwarancji i dokupienia metalowej osłony komory silnika.
Co do tego ostatniego, mam ból głowy...
O III wyposażony jest tylko w plastik
Moją Octavię w coś takiego doposażyłem i choć nie kojarzę, żeby coś "przyjęła na klatę", to psychicznie wielokrotnie podniosła mi morale
Pozostałe dwie kwestie widzę raczej w negatywnych kolorach...
W kwestii ochrony lakieru prosił bym o odpowiedź raczej osoby mające O III, bądź z nim styczność, a nie przemyślenia wynikające z jazdy próbnej CX5
mitsu00 - 20-11-2013, 10:16
elektri napisał/a: | Na temat Waszych gustów i uprzedzeń nie będę się wypowiadał.....
Zapytam o pierwsze wrażenia na temat zabezpieczania lakieru przedłużania gwarancji i dokupienia metalowej osłony komory silnika.
Co do tego ostatniego, mam ból głowy...
O III wyposażony jest tylko w plastik
Moją Octavię w coś takiego doposażyłem i choć nie kojarzę, żeby coś "przyjęła na klatę", to psychicznie wielokrotnie podniosła mi morale
Pozostałe dwie kwestie widzę raczej w negatywnych kolorach...
W kwestii ochrony lakieru prosił bym o odpowiedź raczej osoby mające O III, bądź z nim styczność, a nie przemyślenia wynikające z jazdy próbnej CX5 |
Jesli chodzi ci o nadzieje ze zabezpieczenie/konserwacja lakieru uchroni lakier lub obnizy jego podatnosc na zarysowania - to NIE. Nic cie od tego nie uchroni, zwlaszcza ze obecne lakiery w japonczykach sa Bardzo, ale to Bardzo podatne na zarysowania.
|
|
|