Nasze Miśki - Lancer Evo IV 
						
												 Seiji - 08-07-2014, 13:00
  akumulator odpięty ma napięcie 12.45V
 
 
konkretny pobór prądu stwarza u mnie 14-sto barowa pompa do AYC
												 rosomak1983 - 08-07-2014, 13:06
 
  	  | krzychu napisał/a: | 	 		  |  Znaczy tak się mi wydaje | 	  
 
no to własnie.    Jak nie wierzysz to sobie zmierz.      tak jak normalnie swiatła, i wszystko co tam obsługuje silnik benzynowy wielowtrysk. 
 
 
 	  | krzychu napisał/a: | 	 		  | Mnie to wygląda na zwartą celę i po ładowaniu i odczekaniu będzie poniżej 11V = trup | 	  
 
taki trup nie odpali auta a ten wynika ze odpala. Zreszta jak byk widac ze altek jest walniety tj regualtor tj diody. Ładowanie nigdy tak nie powinno latac.
												 Seiji - 08-07-2014, 13:20
  tu link do loga z evoscanu, jeszcze nie nauczył się wolnych obrotów i do tego na tym 'ładowaniu' na wolnych chodzi nie równo
												 krzychu - 08-07-2014, 13:29
 
  	  | Seiji napisał/a: | 	 		  akumulator odpięty ma napięcie 12.45V
 
 | 	  
 
 
Pomiar po zgaszeniu czy po dłuższych "odstaniu"? 
 
 
 	  | Seiji napisał/a: | 	 		  | konkretny pobór prądu stwarza u mnie 14-sto barowa pompa do AYC | 	  
 
 
A no to sporo by wyjaśniało     Nie pomyślałem o tym, ale ten spadek i tak jakoś za duży się mi wydaje....
 
 
 	  | rosomak1983 napisał/a: | 	 		  
 
taki trup nie odpali auta | 	  
 
 
Podobno niektóre da się odpalić (zależnie od charakterystyki rozrusznika).
 
 
 	  | rosomak1983 napisał/a: | 	 		   tak jak normalnie swiatła, i wszystko co tam obsługuje silnik benzynowy wielowtrysk. 
 
 | 	  
 
 
U mnie na włączonych wszystkich światłach (mijania + halogeny + przeciwmgielna), radio nie spada poniżej 12,5V.... Znaczy po zgaszeniu to nawet z 13,5V dość długo wraca do 12,6-12,7V na takim obciążeniu.... Mierzyłem jak robiłem automatyczny włącznik świateł. Nie wiem co Ty mierzyłeś, niestety odpinać kabla od alternatora nie mam zamiaru.
												 rosomak1983 - 08-07-2014, 16:09
 
  	  | krzychu napisał/a: | 	 		  
 
 
 	  | rosomak1983 napisał/a: | 	 		   tak jak normalnie swiatła, i wszystko co tam obsługuje silnik benzynowy wielowtrysk. 
 
 | 	  
 
 
U mnie na włączonych wszystkich światłach (mijania + halogeny + przeciwmgielna), radio nie spada poniżej 12,5V.... Znaczy po zgaszeniu to nawet z 13,5V dość długo wraca do 12,6-12,7V na takim obciążeniu.... Mierzyłem jak robiłem automatyczny włącznik świateł. Nie wiem co Ty mierzyłeś, niestety odpinać kabla od alternatora nie mam zamiaru. | 	  
 
 
Co za brednie, przeciez ja mówie o działajacym całym układzie zapłonowym i paliwowym zracym sporo pradu. Zmierz w takim razie napiecie aku przy zapalaniu auta zobaczysz jak chwilowo spadnie napiecie na aku labo odepnij sobie w skrzynce kabel od alternatora.
 
 
 
Seji a na wolych jak masz 11,2 to sie nie dziw ze bedzie falowac i swirowac elektryka, po prostu za niski prad.
												 Candles - 09-07-2014, 04:12
  Tak oglądałem pierwsze posty i od razu mi się spodobało: pierwsza decyzja i od razu mądra: naklejki off. Dobrze, że je zdjąłeś bo trochę szpeciły ten samochód, teraz z tego co widzę jest piękny    Zazdroszczę.
												 Seiji - 14-08-2014, 21:25
 
  
 
 
  
												 rosomak1983 - 14-08-2014, 21:59
  Jest potwór , 4-ka chyba najładniejsze evo.
												 Wszyc - 14-08-2014, 22:41
  Jaaaaa..... nie wierze wręcz    wygrałeś    epic    
 
 
btw. też czekasz na kinówki?  
												 Seiji - 14-08-2014, 22:52
 
  	  | Wszyc napisał/a: | 	 		  btw. też czekasz na kinówki?    | 	  
 
 
oczywiście że tak, jedyna rzecz która mi się w zapowiedziach nie podoba to inne głosy bohaterów   
												 sveno - 15-08-2014, 11:35
  eee ale o so chośi?
												 Wszyc - 15-08-2014, 12:41
  https://www.youtube.com/watch?v=OVhnRHLJcRo
 
 
Initial D   
												 londolut - 16-08-2014, 10:25
  Mega  
												 Kylu - 16-08-2014, 10:43
  Świetna robota, dla mnie mega!  
												 eremita - 16-08-2014, 12:14
  Lubie To!!!
 
Szacun za dążenie do oryginału          
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |