To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - reVOLV(O)er

robertdg - 02-03-2015, 20:28

rosomak1983 napisał/a:
a zawieszeniu pneumatycznym role MCpersona pełni poducha
W zawieszeniu pneumatycznym rolę spręzyny pełni poducha, zawsze osobno albo zintegrowanie występuje amortyzator który ma całkowicie inną charakterystyke pracy niż w tradycyjnym rozwiązaniu ze spręzyną, co do ciśnienia to zalezy do tego na jakiej wysokości chcesz utrzymać auto przy jakim obciązeniu, nie jest to takie pierdnięcie jakby się mogło wydawać.
Rafal_Szczecin - 08-03-2015, 12:24

w tzw międzyczasie wpadła kierownica r-design. była promocja,gość nie do końca wiedział co ma ( wiedział , że to inna,"sportowa",a jemu taka nie potrzebna :D ) , więc nie mogłem się oprzeć :)




dodatkowo pod koniec tygodnia wymiana dwumasy :(

robertdg - 08-03-2015, 12:39

Gdyby miała logo R-design, tak jak w nowszych to by wiadomo było po czym szukać :P
rosomak1983 - 08-03-2015, 21:15

Kierownica fajna (jak na volvo) ale panel srodkowy niezbyt ładny...
Rafal_Szczecin - 08-03-2015, 21:26

Rafal_Szczecin napisał/a:

Gdyby miała logo R-design, tak jak w nowszych to by wiadomo było po czym szukać :P

tak jak mówisz. ta kierownica wychodziła w dwóch wersjach, wcześniejsze nie miały loga, po którymś tam roku posiadały. gdyby ta miała logo, właściciel znalazłby ją np na allegro i wtedy kosztowałaby tyle co inne,a nie połowę ceny :)
rosomak1983 napisał/a:
panel srodkowy niezbyt ładny...

kwestia gustu i przyzwyczajenia ;)

Torp12 - 09-03-2015, 09:26

Rafal_Szczecin napisał/a:

dodatkowo pod koniec tygodnia wymiana dwumasy :(


Przy jakim przebiegu?

staszq2 - 09-03-2015, 20:10

Fajny ten Twój reVOLV(O)erowiec :D też takiego szukałem tylko z silnikiem T5 i kto wie czy gdybym nie znalazł Miśka to byłoby T5 :wink: powodzenia w modach i bezawaryjności zyczę :mrgreen:
ATW to mój Misiek przyjechał ze Szczecina może go gdzieś kiedyś widziałeś wczesniej...

Rafal_Szczecin - 13-03-2015, 13:05

Sprzęgło - LUK
Wysprzęglik - SACHS
Koło zamachowe : LUK
Śruby koła - LUK
Uszczelniacz teflonowy - Elring




robertdg - 13-03-2015, 18:29

Drugie zdjęcie całkiem spoko wygląda jakby ktoś na drabinie robił pod autem na podnośniku, przekomiczne :P
rosomak1983 - 13-03-2015, 22:31

btw fajnie przeszklony warsztacik. :)

Rafał chyba najdrozsze mozliwe naprawy ekspolatacyjne za Toba. Oby sie odwdzieczył.
hmm nie lepiej było sobie stare dobre mitsu sprawic ??? :P :P

Matejko - 14-03-2015, 08:27

ooo esu - udt na ten podnosnik jest ??
z ostrowa od bazantów
ale ci sie ladnie to to tam popsulo ten dwumas :mrgreen:

Rafal_Szczecin - 14-03-2015, 10:19

rosomak1983 napisał/a:

btw fajnie przeszklony warsztacik. :)

dzięki :)

w poczekalni na pierwszym pietrze również mamy wielką szybę ,przez która klienci mogą obserwować naprawy.

rosomak1983 napisał/a:


Rafał chyba najdrozsze mozliwe naprawy ekspolatacyjne za Toba. Oby sie odwdzieczył.


ojj tak. mocno pociągneło po kieszeni . zawsze tak mam,że jak są jakieś plany co do auta, to zostają one odsunięte przez inne nie spodziewane wydatki .

zostały jeszcze wtryski i pompa wc .

ale z tym się jeszcze wstrzymamy :D
rosomak1983 napisał/a:
hmm nie lepiej było sobie stare dobre mitsu sprawic ??? :P :P


nie mam znajomego blacharza ;)

Matejko napisał/a:

ooo esu - udt na ten podnosnik jest ??

nawet do grudnia 2015 8)

Matejko napisał/a:

ale ci sie ladnie to to tam popsulo ten dwumas :mrgreen:


najlepsze jest to,że w środę zrobiłem trasę 200km, przyjechałem wieczorem pod dom, zgasiłem.
z rana odpalam , a tam takie telepanie,że ledwo co idzie autem jechać
nagła śmierć :o



w dniu wczorajszym przy okazji zostalo zalozone rowniez gwintowane zawiszenie

tył jest już maksymalnie skręcony. dodatkowo wyrzucona jest podkładka regulująca, bo i tak było za wysoko :)

przód również skręcony maksymalnie w dół, z tym ,że zostawione zostały helpery, więc po ich usunięciu auto może pójść jeszcze ok 5cm w dół .


jedyna osoba w PL która ma gwint w S40 powiada,że tylną sprężynę trzeba skrócić o dwa zwoje

tak wyglada porownanie sprezyn na tyle



tak auto wygląda w tej chwili . wg mnie jest ok .



w przyszłym tygodniu mają dojść dystanse . 22mm na tył bo koło jest w negatywnie przez co troszkę schowane oraz 5mm na przód , więc będzie jeszcze lepiej. przepraszam za jakość zdjęć, lecz te robione deską do krojenia, w późniejszym czasie ogarnę foto normalnym aparatem .



aktualnie trwają poszukiwania relingów dachowych .

Fragu - 14-03-2015, 13:07

Wygląda super, ale matko jak Ty tym jeździsz po naszych drogach :shock: :lol:
mkm - 14-03-2015, 15:50

Na zdjęciach jest lans - reVOLV(O)er wygląda super - jak odczucia "z jazdy"?
Rafal_Szczecin - 14-03-2015, 20:13

Fragu napisał/a:
Wygląda super, ale matko jak Ty tym jeździsz po naszych drogach


podziękował, jakoś daję radę ;) , na chwilę obecną na tym zestawie zrobiłem może ze 30 km. zobaczymy jak będę śpiewał po zrobieniu 1000 czy 2000 km :P


mkm napisał/a:
reVOLV(O)er wygląda super


dziękuję

mkm napisał/a:
jak odczucia "z jazdy"?


"jazdy" hehe ;) . wbrew pozorom naprawdę nie ma tragedii. wiadomo, trzeba uważać i to bardzo, dodatkowo mam już dwie drogi którymi nie mogę jeździć, na pewno jeszcze parę przybędzie . myślę ,że będzie ok. w mieście nie przekraczam prędkości, wszelkie przejazdy tramwajowe oraz nierówności w jezdni pokonywane przy symbolicznej prędkości i jest wporządku, wszystkich wyprzedzających mnie na nierównościach spotykam na najbliższych światłach ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group