To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

arturj123 - 16-01-2014, 12:21

Marcino napisał/a:
Odpinałem ostatnio akumulator i wogule nie zastanawiałem się nad ponownym ukłądniem mapek. Wcale nie jeżdziłem na PB, jedynie na rozruch. Z ciekawości podłaczyłem się pod Staga i taka oto mapka mi się pokazała.


ECU Stag-a nie traci ustawień po odpięciu akumulatora.

Marcino - 16-01-2014, 13:16

Artur,
miewałem z tym kłppoty jak odpinałem aku, tak jakby się PB musiało uczyć i wtedy jak pojeżdziłem na PB dobrze chodził na LPG. Teraz nie ma to znaczenia.

alex87 - 16-01-2014, 13:17

fredfm, dziękuję za polecenie reduktora.

a hanny zielone czy niebieskie ?

fredfm - 16-01-2014, 13:39

Ja mam założone czerwone, ciśnienie na reduktorze ustawione na 1,24 i auto śmiga idealnie. Nie ma mowy o przełączaniu na PB czy spadkach ciśnienia. Możesz też założyć zielone, równie dobre rozwiązanie i co ważne będą pracowały na mniejszym ciśnieniu...
Fragu - 16-01-2014, 14:15

alex87, teraz często zakładają hany gold - czyli z mozliwoscia zakladania dyszy, bez dyszy odpowiadaja zielonym. Ja wlasnie tak mam u siebie i polecam :)
komarsnk - 16-01-2014, 15:24

fredfm napisał/a:
Cytat:
Czy może ktoś mi polecić sprawdzonego gazownika V6 w pasie: Katowice-Kraków

Ze swojej strony mogę Ci z czystym sumieniem polecić chłopaków z geg-gaz

Heheh potwierdza się ;)

Marcino - 17-01-2014, 12:49

Po wyłączeniu silnika i stacyji i po ponownym załączniu cisnienie spada mi z 1.05 do 0.7bar. Sprawdzałem pianką i na wężach dolotowych, filtrach, reduktorzre nie mogę znaleść nieszczelności. Wtryski raczej nie bo dobrze odpala....
Możliwe że moj reduktor II stopniowy przepuszcza pomiedzy sekcjami?

jedrek82 - 21-01-2014, 21:08
Temat postu: Re: LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V
czy ktos z was zainwestowal w uzywana instalacje gazowa?
mam okazje kupic prawie nowa (ma przejechane ok 30,000km) kompletna instalacje Prins do v6 (do 240KM) za dobra cene i sie zastanawiam czy warto i czy w ogole mozna taka instalacja legalnie jezdzic.

plecho1 - 21-01-2014, 21:36

Legalnie tego nie wbijesz w dowód. Legalna będzie nowa i montowana u gaziarza z odpowiednimi papierami.
jedrek82 - 21-01-2014, 22:31

Aha, ale czy w ogole warto zainwestowac 1300 zl w instalacje ktora ma przejechane 30,000km? Jest to instalacja Prins VSI do silnikow V6-do 240KM
Marcino - 21-01-2014, 23:58

W prinsa bym nie szedł.... ale jak chcesz..:)
W dowód ci wbiiją jak masz butle homologowaną i dostaniesz "fakturę" z zakładu montażu..:)

jedrek82 - 22-01-2014, 00:03

Marcino napisał/a:
W prinsa bym nie szedł.... ale jak chcesz..:)
W dowód ci wbiiją jak masz butle homologowaną i dostaniesz "fakturę" z zakładu montażu..:)


kurde,a ja sie napalilem bo podobno nowa instalacja Prins VSI to minimum 5000 zl i ze niby to najlepsza instalacja do duzych mocy:) ale ile w tym prawdy nie wiem i dlatego pisze tu ale jak juz mowisz tak to musze sie zastanowic:) za kompletna instalacje z nowa butla i nowymi przewodamy gosciu krzyczy sobie 1800 zl plus 1000 zl montaz.

Marcino - 22-01-2014, 01:00

Ktoś miał princa w galancie, i tak jak mowisz kosztuje sporo. Dopytaj się jak jest z serwisowaniem.
plecho1 - 22-01-2014, 08:10

Dodatkowo używanej butli chyba już nie zamontujesz ale butla bez wielozaworu to koszt około 250 - 300zł.
goofy_LLE - 22-01-2014, 11:36

Używaną butle można zamontować musi mieć tylko ważną homologację. Tak jest przynajmniej z instalacjami, które są już założone.

Montaż używanej instalacji nie jest opłacalny bo gazownik i tak będzie zakładał wszystkie przewody nowe. Za montaż policzy sobie słono jeśli w ogóle zgodzi się na to.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group