To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Olej

wicek - 05-05-2014, 19:29

wecha napisał/a:
dużo najechałeś km na tym oleju już ?

Około 5k. Pewnie nie ucichną od oleju( ale ja tez miałem taka nadzieje), z tym że mi klekoczą tylko na zimnym silniku z 15 sekund ;)

wecha - 05-05-2014, 19:48

to tak faktycznie po jakim mogą ucichnąć, bo już teraz to jestem głupi :D
madź - 05-05-2014, 19:52

wecha napisał/a:
to tak faktycznie po jakim mogą ucichnąć, bo już teraz to jestem głupi :D

płukanka i jakiś pełny syntetyk (np. Liqui Moly Synthoil 5w40),
jeżeli nie ucichną to do wymiany...

Marcino - 05-05-2014, 22:12

U mnie cichną nawet na mobilu i innych nowych olejach 5W40 lub teraz ESP 5W30.

Ale jak mu tylko na zimnym klepią i ilej nowy to nic nie pomoże, Ja bym jezdził i sobie tyłka nie zawracał cyknięciem rano.

Tomek - 05-05-2014, 22:23

Torp12 napisał/a:
Na millersie popychacze napewno nie ucichna


No popatrz, a u mnie w sedanie ucichly na millersie

Torp12 - 05-05-2014, 23:18

tomek84 napisał/a:
Torp12 napisał/a:
Na millersie popychacze napewno nie ucichna


No popatrz, a u mnie w sedanie ucichly na millersie


Widać reguły tu nie znajdziesz .

wicek - 06-05-2014, 08:04

Marcino napisał/a:
Ja bym jezdził i sobie tyłka nie zawracał cyknięciem rano.

Otóż to, jakoś mi to nie przeszkadza :)

artufcb - 09-05-2014, 10:35

kiedy zaświeca się żółta kontrolka od niskiego stanu oleju? Mam poniżej tego dolnego wcięcia, jutro szykuję wymianę, bo już i tak ponad 10k przejechałem na nim. Rozumiem, że dolne wcięcie na bagnecie to minimum?

[ Dodano: 09-05-2014, 10:52 ]
mam w tym momencie olej Valvoline coś tam 10w40 (ten czerwony) i silnik pracuje ok, nie ma żadnych wycieków, nic nie stuka, klepie itd. Mogę zalać 5w40? Co może po takiej wymianie być nie tak? Rozumiem, że on jest rzadszy i mogą pojawić się wycieki, ale w zamian silnik będzie miał "lżej", tak?

wecha - 10-05-2014, 09:10

a co sądzicie o oleju Liqui Moly 5w-40 Top Tec 4100 ?
bialyjayz - 10-05-2014, 09:42

artufcb napisał/a:
że on jest rzadszy i mogą pojawić się wycieki, ale w zamian silnik będzie miał "lżej", tak?

tak
artufcb napisał/a:
mam w tym momencie olej Valvoline coś tam 10w40 (ten czerwony) i silnik pracuje ok, nie ma żadnych wycieków, nic nie stuka, klepie itd. Mogę zalać 5w40?

możesz jeśli oczywiście niema żadnych wycieków, ten Valvo to rozumiem półsyntetyk był?

krzychuzzz - 10-05-2014, 09:44

wecha napisał/a:
a co sądzicie o oleju Liqui Moly 5w-40 Top Tec 4100 ?


Ne miałem osobiście z tym olejem do czynienia bo zawsze leje pełny syntetyk Liqui Moly ale ogólnie firma godna polecenia. Na + przemawia to że te oleje nie są rozlewanie w Polsce.
Jako ciekawostkę podam przykład mojego kolegi który niedawno robił generalny remont w swoim Porsche 944 S2 ( Auto z przebiegiem 300 tyś z czego 100 tyś przelatane na Liqui pełnym syntetyku. Auto używane tylko do sportu katowane niemilosiernie)
Jego mechanik który sceptycznie był nastawiony do Liqui po rozebraniu silnika powiedział że jeszcze nigdy w życiu nie widział tak czystego silnika w środku!!! I od tej pory wszystkim swoim klientom poleca ten olej :D
Ja nawet ostatnio do żony C4 1.6 zalałem Liqui bo na tym nie powinno się oszczędzać :)

Koniec elaboratu, pozdrawiam :wink:

wecha - 10-05-2014, 12:04

no ja mam konkretny zgryz z wymianą oleju, bo kupiłem Gala to jest zalany Mobilem 15w40 (pisałem o tym już szybciej), w/g karteczki przejechał na nim 2kk km, jak rozmawiałem z poprzednim właścicielem to dawał gwarancję że jeździł cały czas na półsyntetyku i teraz też miał być taki sam wlany, jednak okazało się inaczej, więc muszę zrobić płukankę silnika (zakupiłem Liqui Moly Engine Flush) i chciałem wlać właśnie olej o którym pisałem wyżej, jednak mam totalnego stracha wlewać bezpośrednio 5w40 po tym mineralnym i chyba wleję pierw Valvolina Max Life 10w40 i zobaczę czy nie będzie jakiś niepokojących wycieków itp i ewentualnie przy następnej wymianie wleje tego LM 5w40, dodam że jak go kupowałem to nie słychać było hydropopychaczy, a jak przejechałem 300 km to zaczeły "dzwonić" i stawiam na to że jest to wina oleju, choć mogę się grubo mylić :)
komarsnk - 10-05-2014, 14:57

wecha, wylej tego syfa jak najszybciej i lej liquy moly - im szybciej tak się stanie tym lepiej dla silnika.
wecha - 10-05-2014, 17:47

komarsnk napisał/a:
wecha, wylej tego syfa jak najszybciej i lej liquy moly - im szybciej tak się stanie tym lepiej dla silnika.


czyli mówisz żeby od razu lać 5w40 ?

komarsnk - 10-05-2014, 21:43

Nalej albo Valvoline Maxlife albo Mobila ESP formula albo najlepiej Liquy Moly Synthoil High-Tech - wszystkie opisane w tym wątku.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group