[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V
wlodek93 - 05-04-2014, 21:07
witam. Ja mam pytanie odnosnie instalacji lpg:) a mianowicie mam sekwencje z poprzedniego auta V6 komputer zenit na 6 cyl. 2 listwy po 3 wtryski matrix oraz parownik tomasteo (jak zle napisalem wybaczcie:D) i zbiornik pod samochod (tez okragly xD) i teraz pytanie czy podejdzie ta instalacja do mojego galanta 2.0 ? i jaki koszt byl by zalozenia i co ewentualnie bylo by dobre a co nalezalo by wymienic
plecho1 - 05-04-2014, 21:25
Normalnie używanej instalacji nie wolno ponownie montować. Ale jeśli już znajdziesz gaziarza, który się pod tym podpisze, to być może część gratów się nada. Jeśli ten reduktor to Alaska, to na.pewno będzie za mały do Galanta bo obsługuje silniki do max 90 koni.
wlodek93 - 06-04-2014, 10:57
nie bd za maly bo obslugiwal mi 180 konny samochod a ta instalacja ma przejechane niecale 10 tys km wiec jest prawie jak nowa
madź - 06-04-2014, 11:03
Facet mojej matki kupił Audi A4 2.4V6 163KM z instalacją LPG, gdzie reduktor był do max 120KM. Działać to działało..., ale...
plecho1 - 06-04-2014, 15:36
Jak wyżej, jakoś autem z taką mocą na takim reduktorze da się jeździć, ale aby było dobrze i bez szkody dla silnika, to albo musi być ustawione podpieranie się benzyną albo powinno się delikatnie wciskać gaz i najlepiej nie przekraczać 4 tys. obrotów na minutę.
Marcino - 07-04-2014, 00:05
Plecho co to za jazda z podpieraniem PB I bez wciskania gazu jak chce
plecho1 - 07-04-2014, 06:09
Napisałem to aby uświadomić, że taka jazda jest bez sensu.
Marcino - 07-04-2014, 08:38
plecho1 napisał/a: | Napisałem to aby uświadomić, że taka jazda jest bez sensu. |
A to tak, masz 100% racji.
Owczar - 07-04-2014, 15:33
---
plecho1 - 07-04-2014, 17:59
Jednak w Techu czasem bywa problem właśnie ze wkazaniem ilości gazu i to na czujniku halla i na zwykłym a po za tym to chyba nie ma się do czego przyczepić. Nawet w starszych wersjach jak u mnie w algorytmie Tech banalnie się ustawia a odchyłki korekt paliwowych jak na benzynie.
Owczar - 07-04-2014, 18:12
---
madź - 07-04-2014, 20:25
plecho1 napisał/a: | Jednak w Techu czasem bywa problem właśnie ze wkazaniem ilości gazu i to na czujniku halla i na zwykłym |
kilka tygodni temu wyszła jakaś poprawka i jest lepiej
arturj123 - 01-05-2014, 18:38
Czy ktoś potrafi wytłumaczyć, czemu po pewnej ilości km/czasie tak drastycznie "rozjeżdżają się" mapki?
Oczywiście wszystko ustawiane z instrukcją STAG-a, jazda ~30km na PB, ~50 km na LPG potem kontrola i niewielkie korekty po ok.200km i mapki niemal równe.
Dzisiaj po przejechaniu od momentu ustawienia mija 2-3 miesiące (z 2-3k km) i mapka wygląda tak:
Marcino - 02-05-2014, 00:30
Wpadają korekty na pb
plecho1 - 02-05-2014, 06:20
Ale w Stagu mapki po dłuższym czasie się rozjeżdżają i jest to normalne. Ważne, aby w momencie strojenia były jak najbardziej pokryte. Jak chcesz sprawdzić, czy wszystko jest ok, to możesz usunąć mapki i zebrać je ponownie nie ruszając mnożnika, zbierane mapki w tych samych warunkach pewnie znów się pokryją.
|
|
|