To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Misie w naszej rodzinie cz.2

Matejko - 23-02-2009, 22:19

rafal dajesz, coby ci postow nie polaczylo to masz swiezo i czysto :)
Rafal_Szczecin - 04-03-2009, 00:30

Mitsubishi Galant E33 [']




niestety po 2 latach, 7 miesiacach i 12 dniach auto zostalo sprzedane.
wszystko dlatego, ze jakis czas temu galancior mial wypadek ,dostal w kolo .
naprawa stala sie nie oplacalna, niestety nasza policja dziala tak a nie inaczej, i odszkodowanie nie zostalo wyplacone do dzis .

smutno :(

Rafal_Szczecin - 06-03-2009, 12:43

a tak wyglada V-ka po malej korekcie wizerunku ;)






londolut - 06-03-2009, 13:42

Ładnie się te lampy komponują :D
Rafal_Szczecin - 17-04-2009, 19:15

przebieg gala



a volvowina ma juz 10 tkm naklepane :D w poltorej miesiaca po odebraniu :D

roch_27 - 21-04-2009, 21:55

Rafal_Szczecin napisał/a:
a volvowina ma juz 10 tkm naklepane :D w poltorej miesiaca po odebraniu :D
masz się czym chwalić - Agi Lancer już ma nakręcone ponad 4200km w zaledwie 11 dni :P

ps. Właśnie dopiero co wróciliśmy ze Szwajcarii - dlatego taki przebieg :wink:

pozdro

Rafal_Szczecin - 28-04-2009, 20:38

wczoraj do rekina udalo sie zalozyc tarcze hamulcowe dedykowane do Galanta 2.0 GTi 4WS 4x4 (+ ABS) 11.88-10.92 bo niestety w ofercie sprzedawcy nie bylo tarczy dedykowanej do gala po lifcie, tak wiec po zapytaniu na forum , i sprawdzeniu wymiarow tarczy dedykowanej do gala gti okazalo sie ,ze teoretycznie tarcza jest dokladnie taka sama jak do gala ea po lifcie czyli 276mm.

tarcze przyszly, do tego klocuchy na przod jak i tyl ATE i jedziem z montazem, ktory poszedl baaaardzo sprawnie a oto efekt :

przd tarcza mikody nawiercana i nacinana + klockek ATE
natomiast tyl ori tarcza (ta byla jeszcze ok ) do tego klocek ATE .

plan na przyszlosc jest taki, co by pomierzyc wszystko i tylnia tarcze zamienic odpowiednikiem nacinanej i nawiercanej :D









Matejko - 28-04-2009, 21:03

Rafal_Szczecin napisał/a:
przd tarcza mikody nawiercana i nacinana


wiesz ze te tarcze nacinane nawiercane to tylko "wygladaja" ??

rosomak1983 - 28-04-2009, 21:07

Matejko napisał/a:
wiesz ze te tarcze nacinane nawiercane to tylko "wygladaja" ??

nie tylko, łatwiej pękaja i na nich gorzej hamuje auto... Czytałem o tarczach i z tego co wiem do zwykłej jazdy najlepsze sa zwykłe tarcze.
Ale fakt fajnie wygladaja i hamowac beda pewnie też dobrze. Ale wolałbym zwykłe.

Rafal_Szczecin - 28-04-2009, 23:20

Matejko napisał/a:
wiesz ze te tarcze nacinane nawiercane to tylko "wygladaja" ??

hmmm w CoJ0cie mam ten sam zestaw, i nie tylko wyglada
rosomak1983 napisał/a:
łatwiej pękaja i na nich gorzej hamuje auto... Czytałem o tarczach i z tego co wiem do zwykłej jazdy najlepsze sa zwykłe tarcze.
rosomak1983 napisał/a:
hamowac beda pewnie też dobrze

no to albo albo . pekaja, a to nowosc

ale pewno masz racje, przeczytales i wiesz lepiej.

zreszta to Ty powiedziales ze auto jest uzywane do zwyklej jazdy

ja taki sam zestaw mam w CoJ0cie od jakiegos czasu i jakos nie moge narzekac ze kiedykolwiek przegrzalem heble co mialo miejsce na serynych tarczach .

wichura1 - 29-04-2009, 00:10

Nawiercane, nacinane szybciej żrą klocki, ale za to szybciej oddają, ciepło przez co trudniej je przegrzać. Zimne tarcze=lepsze hamulce. Co do pękania, dzieje się to z tarczami no-name.
rosomak1983 - 29-04-2009, 00:18

Rafal_Szczecin, no chyba ze jeżdzisz tak ze sie przegrzewaja to owszem dobry wybór... Beda wtedy lepiej hamowały niz zwykłe
Nie twierdze ze hamuja żle. Ale te same tarcze nie nawiercane beda hamowac skuteczniej dopóki... sie nie zaczna grzać...
Ale tu zalezy od przeznaczenia auta :wink:
Rafal_Szczecin napisał/a:
pekaja, a to nowosc

tarcze nawiercane sa bardziej podatne na pekniecia jak i zuzycie.
Sa plusy i minusy.Niestety. Ale skoro ostro i czesto hamujesz to wybór jest optymalny.

Matejko - 29-04-2009, 08:50

Rafal_Szczecin napisał/a:
pekaja, a to nowosc


tak pekaja to zadna nowosc - skoro pelne tarcze pekaja to tym jest jeszcze latwiej

Rafal_Szczecin napisał/a:
ja taki sam zestaw mam w CoJ0cie od jakiegos czasu i jakos nie moge narzekac ze kiedykolwiek przegrzalem heble co mialo miejsce na serynych tarczach .


bo na starych miales stare zuzyte tarcze i klocki wiec nie dziwota ze sie latwo grzaly

jakby co to ponizej odpowiedz od mikody ws. nacinanych tarcz:
Tarcze są standardowe, nawiercane i/lub nacinane, nie są przeznaczone do
jazdy sportowej (jest to tylko tuning, poprawiający hamulce przy normalnej
eksploatacji). Każde nacięcie (karb) w oczywisty sposób osłabia strukturę
materiału, jednak produkując tarcze nacinane od kilku lat nie spotkaliśmy
się z pękaniem tych tarcz (oczywiście zaznaczamy, że nie są to tarcze
wyczynowe!).
Z poważaniem

Anonymous - 29-04-2009, 11:02

hmm powiem szczerze spróbujcie mikody potem wypowiadajcie sie o ich produktach.

tarcze naprawdę świetne, miałem w E33, Rafi ma w cojocie, Daniel ma w Galu, a cała masa znajomych ma w innych autach poczynając od hondy prelude do jakiś tam vectry 3 litrowej, nikomu tarcze te nie pękły a nawet nie zamierzają, natomiast każdy jeden w tym ja chwali sobie tego producenta i to w jaki sposób odprowadzają ciepło. Producent Mikoda nie może napisać że są to tarcze sportowe bo zaraz ludziska chcieliby używać ich do jazdy w sporcie, (gdzie powinno używać sie produktów ceramicznych) natomiast ostra jazda w mieście to zupełnie co innego.

rosomak1983 - 29-04-2009, 11:10

Derpin, a próbowaliście mikodów nienawiercanych?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group