[02-06]Lancer CS0 - Rozmowy na temat opon i felg
mrcng - 19-10-2015, 21:00
Bizi78, no takie jak Twoje te felgi i widze ze u Ciebie dekiel jest na równi z felgą nie wystaje. czyli cały się schował.
Bizi78 - 19-10-2015, 21:11
Schowany jest cały, tylko wewnątrz są jakieś zaczepy, które musiałem okleić taśmą bo dekielki wypadały.
Jak nie zapomnę to może jutro jakieś fotki strzelę i pomierzę .
[ Dodano: 20-10-2015, 13:26 ]
mrcng, tutaj masz wymiary moich dekli .
Tylko tak jak pisałem wcześniej musiałem dekle okleić taśmą bo się wysuwały z felg.
mrcng - 20-10-2015, 13:40
No to widze ze musze kupic 53 mm...bo 54 nie bede pilowac...lepiej tak jak Ty cos dolozyc i wcisnac. Dzieki za pomoc. Nietypowy rozmiar.
Bizi78 - 20-10-2015, 16:27
54mm powinny wejść, u mnie jest jeszcze delikatny luz.
Ja taśmą oklejałem tylko te wystające zaczepy aby lepiej się dekiel trzymał w feldze .
mrcng - 20-10-2015, 16:45
Bizi78, zamówilem juz 53mm. Zdam relacje czy pasują. Bo mają metalowe blaszki ktore mozna delikatnie wygiac na boki. Powinno się trzymac.
[ Dodano: 23-10-2015, 19:15 ]
mogłem wziąć jednak ten milimetr większy rozmiar bo faktycznie luźno jest
japer - 23-11-2015, 21:03
Witajcie.
Przymierzam się do zakupu alusów i rozważam taką opcje jak tu :
Orientuje się jak dla modelu 1.6 taka ciut szersza fela bo 7''x15 dodatkowo z ET38 zamiast fabrycznego et46 na oponach 195/60 się zachowa, nie będzie obcierać?
luqash - 28-11-2015, 11:59
huli88 napisał/a: | Zbliża się zima i czas najwyższy wybrać felgi i opony na zimę do nowego nabytku jakim jest Lancer 2.0 Sport w kombi (2007 rok).
Chciałbym założyć opony 195/60/15.
Co sądzicie o poniższych felgach:
http://allegro.pl/4x-felg...5314489411.html
|
I jak te felgi? Sam planuję kupić taki sam rozmiar - 6,5j15 na zimę, myślę, że nie powinno być problemu. Z tą różnicą, że ET będzie 45. W sumie mogłoby być nawet niższe. Zalecane ET to 46, ale podobno dopuszczalne jest używanie innego ET, z tym, że różnica nie powinna być wyższa od 1% rozstawu kół. A dla lancera to jest 14,7 mm więc teoretycznie można brać nawet felgi z ET 32. Kwestia tylko tego, czy opona nie będzie obcierać o nadkole. Ciekaw jestem, czyktoś tutaj testował maksymalne rozmiary .
Co do opon to znalazłem taką tabelę rozmiarów (wraz z obszernym artykułem) link Z tego wynika, że zalecane opony do rozmiaru felg 6,5j15 to 205/55. Ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby założyć 195/60R15 prawda?
japer - 08-12-2015, 20:49
up: nikt nie jeździ z ET 38 lub mniejszym, pije do felg ze zdjęcia 2 posty wyżej.
luqash - 16-12-2015, 18:51
Orientuje się ktoś na ile trzeba napompować zimówki 195/60/r15? Gumy to Nokian WR D3.
I BTW jaką dojazdówkę kupić?
Bizi78 - 17-12-2015, 06:53
Info powinno być na wlepce, na słupku B strona kierowcy .
Ewentualnie dane z instrukcji obsługi lancera CS.
KissLock - 28-01-2016, 13:31
Cześć,
muszę kupić opony na lato i zastanawiam się, czy standard 195/50/16 czy 205/50/16.
Ma ktoś założone takie u siebie ??
Może dysponujecie zdjęciami lancera kombi na takich oponach ?
Będę wdzięczny
Przy okazji, macie jakieś zdanie na temat Falkenów 914 albo Bridgestonów Turanza T001 ??
b4rt3k91 - 29-01-2016, 08:56
Cześć,
Odnośnie zdjęć na oponach 195/50/R16 to tutaj: Lancer są akurat moje z zeszłego roku a co do Bridgestone Turanza T001 - mamy je w avensis T25 kombi już 3 rok, sprawują się świetnie moim zdaniem.
KissLock - 29-01-2016, 22:20
b4rt3k91 napisał/a: | Cześć,
Odnośnie zdjęć na oponach 195/50/R16 to tutaj: Lancer są akurat moje z zeszłego roku a co do Bridgestone Turanza T001 - mamy je w avensis T25 kombi już 3 rok, sprawują się świetnie moim zdaniem. |
Dzięki, zapomniałem ndmienić, że chodzi mi o zdjęcia 205/50/16
195/50/16 mam w tej chwili.
Słyszałem dobre opinie o T001, ale po głowie chodzą mi właśnie Falkeny ze 914.
japer - 20-02-2016, 18:04
podbijam, może jednak ktoś jeździł z felgami 7x15" o ET38 w 1.6 i zda relacje?
Radowan - 14-03-2016, 20:24
Ja na lato mam 195/50 R16 KUMHO KU31 a na zimę 185/60 R15 Nokian WR D3 (wcześniej Continental ContiWinterContact - w tym samym rozmiarze)
Opinie:
Lato: Kumho ładnie pracuje, nie ucieka, dobrze trzyma kierunek. Opona jest w miarę cicha. W porównaniu z wcześniejszymi Dunlop SP Sport 01 nie odczułem różnicy. Może na niedużą korzyść Kumho po wjechaniu w kałużę nie szarpie kierownicą, za to przyhamowanie jest jakby większe niż Dunlop. I wydaje mi się, że Dunlop jest ciut twardszy i trwalszy, ale to subiektywne odczucie.
Zima: Continentale (od lekkich dostawczych) jak po szynie. Twarde i ciężkie, ale prowadzenie bajka. Łatwo wchodziły w drift (ze względu na bieżnik). Po przedziurawieniu prawie jak runonflat (przy ciśnieniu 0,5bar trzymała kszałt i dopiero w zakrętach mocno myszkowała).
Nokian- lżejsze, cichsze, większy komfort ale troszkę miękkie. Ja pompuję do 250-260 kPa i jest OK. W drifcie nie chcą chodzić przez centralne żebro na bieżniku. Poza tym odprowadzenie wody i błota na bardzo ładnym poziomie. Ślizgają się dopiero na oblodzonej drodze (oczywiście przy rozsądnej jeździe)
Wszystkie opony testowane do prędkości 160km/h (zima) i 180km/h (lato). Dają radę przy dynamicznej jeździe (czasem w czerwonym polu). Hamowanie OK - nie zawiodły - a kilka razy uratowały d... i blacharkę.
Przy tych modelach co mam teraz najpewniej zostanę (może WR D3 zamienię na D4). Nie są drogie a równają z dużo droższymi jeśli chodzi o osiągi.
|
|
|