To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - o znaczkach i galantach :)

roch_27 - 18-09-2010, 23:32

pawliku napisał/a:
poza tym wszyscy wiemy najszybsze vr4 jest sylwka
czy najszybsze :wink: to musiałby to skonfrontować z innym VR-4 - dajmy na to Kochajj'a ;)
BTW: Pawliku daj sobie spokój ze zbyt ambitną aktywnością oraz "wiedzą" w temacie VR-4 - ostatnio Ciebie pełno w tematach o VR-4 - zdaję sobie sprawę z tego, że dużo się nasłuchasz Roberta - jednak jak widać nie ogarniasz tej kuwety na bieżąco ;) Więc zanim coś napiszesz zapytaj Roberta, którego pozdrawiam :) - on w odróżnieniu do Ciebie ma pojęcie :)
Czasami jak coś napiszesz co mam wrażenie że chcesz zabłysnąć lepiej niż chrząstka w salcesonie :p

pozdro

Trevor-Trevster - 19-09-2010, 00:27

Ma jednak jedno z najszybszych na Świecie; nie w Polsce :x . Ostatnia miarka na mojego była 5,25 do 4,70 sekundy na takich samych kablach i oponach tylko ile go to kosztuje? 5 tysi prawie wydrli z niego na tune-up-my-ride i co za 1 sekunde a kolo był tam 30 minut, fajna opcja :ANAL:
pawliku - 19-09-2010, 00:52

Cytat:
czy najszybsze to musiałby to skonfrontować z innym VR-4 - dajmy na to Kochajj'a
BTW: Pawliku daj sobie spokój ze zbyt ambitną aktywnością oraz "wiedzą" w temacie VR-4 - ostatnio Ciebie pełno w tematach o VR-4 - zdaję sobie sprawę z tego, że dużo się nasłuchasz Roberta - jednak jak widać nie ogarniasz tej kuwety na bieżąco Więc zanim coś napiszesz zapytaj Roberta, którego pozdrawiam - on w odróżnieniu do Ciebie ma pojęcie
Czasami jak coś napiszesz co mam wrażenie że chcesz zabłysnąć lepiej niż chrząstka w salcesonie
wiesz co wiele nauczyłem sie jak przekładałem swojego Vr-a :P dlatego słowo "ambitna" jest nie na miejscu :P Pozdrawiam :D
roch_27 - 19-09-2010, 01:01

Trevor-Trevster, nie twierdzę, że tak nie jest ale podaj/cie coś więcej na temat tego autka i użytkownika ;) wykresy mile widziane ;)
Cytat:
wiesz co wiele nauczyłem sie jak przekładałem swojego Vr-a :P dlatego słowo "ambitna" jest nie na miejscu :P Pozdrawiam :D
wiem, że pomagałeś coś niecoś Rafałowi - Pepi'emu :wink: A to nie znaczy że już jesteś "miszczem" :wink: :P A to czy maszVR4 , czy nie - to już nie ma znaczenia - patrz co napisałem powyżej ;) Pozdrowienia dla Roberta i Rafała przy okazji ;)
pawliku - 19-09-2010, 01:07

roch_27 napisał/a:
wiem, że pomagałeś coś niecoś Rafałowi - Pepi'emu
pomoc to co innego a przekładka samemu tto też co innego sam powiedz prawda? :P ;)
roch_27 napisał/a:
A to nie znaczy że już jesteś "miszczem"
a kto powiedział że sie za niego uważam ?
Cytat:
Więc zanim coś napiszesz zapytaj Roberta,
co do tego. Jak ci napisze że informacje o tym czym pisałem w tematach o VR-kach brałem od kogoś bardziej w temacie niż Robert którego również pozdrawiam :D to co ty na to ? tak wiec jak czegoś nie wiesz to po prostu nie pisz :)
Owczar - 19-09-2010, 01:08

Panowie, a ja myślę, że ta dyskusja to nie w tym wątku ;) Ja bym chętnie przeczytał jak się miewa VR-4 Rafała, bo to w końcu o nim temat, a obawiam się, że niedługo co niektórzy wyjmą miarki i zaczną sobie mierzyć :lol:
pawliku - 19-09-2010, 01:13

Owczar napisał/a:
Ja bym chętnie przeczytał jak się miewa VR-4 Rafała,
no przeciez wkleili zdjęcia :P widać że jezdzi i jest cały :P :D :D
Owczar - 19-09-2010, 01:18

A czy Rafał robił jakieś mody? Czy jeszcze seria? ;)
roch_27 - 19-09-2010, 01:38

OT
pawliku napisał/a:
pomoc to co innego a przekładka samemu to też co innego sam powiedz prawda? :P ;)
to masz po części rację ;) Jednak pamiętaj jakość wykonania się liczy ;) Czyli najważniejsze trzeba mieć wiedzę jak można najlepiej i najbezpieczniej zrobić konwersję z RHD na LHD;) gdyż VR4 ma śmigać prawie 180mph wiec nie ma co mówić o jakimś "drucie" ;) głównie dotyczy się to ściany grodziowej ;)
pawliku napisał/a:
a kto powiedział że sie za niego uważam ?
swoją aktywnością w tematach o vr-4 dajesz takie mniemanie ;)
pawliku napisał/a:
Cytat:
Więc zanim coś napiszesz zapytaj Roberta,
co do tego. Jak ci napisze że informacje o tym czym pisałem w tematach o VR-kach brałem od kogoś bardziej w temacie niż Robert którego również pozdrawiam :D to co ty na to ? tak wiec jak czegoś nie wiesz to po prostu nie pisz :)
w takim razie jak nie Robert to pochwal się kim "On" jest ;)
EOT

BTW: Rafał daj fotki VR-4 w całej okazałości :) eg. zdjęcia pod maską (po przekładce), hamownię, środek, itd.
Bo te z Madź (z całą powagą i szacunkiem dla Niej - która jest ładną kobietą :) ) nie oddają efektu ;) - gdyż jak widać fotograf był bardziej skupiony na ...... Madź ;)

pozdro

pepi - 25-10-2010, 21:53

Owczar napisał/a:
A czy Rafał robił jakieś mody? Czy jeszcze seria? ;)



Czy seria to w sumie nie wiem jak to nazwać - wszystko jest seryjne mechanicznie nic nie zostało zmienione seryjne bebechy itd.
Po 6 miesiącach walki z ECU udało się rozwalić cały komp. – jest już mapowane wszystko
Z ciekawostek jakie udało się z niego wyciągnąć to
Wrzuciłem sobie - Alternatywne 4 mapy -paliwa, zapłonu, wastre gate duty .: stock, eco, max moment +42 Nm, przy 102%spalania, max moc + 37 koni przy 110% spalania
-Potencjometr do interpolacji 2 wybranych poprzednio map lub standardowej mapy max moment obrotowy
-okazuje się ze jest seryjnie auta z Sahara setup (2 wiatrak) odpala się jak stockowy nie daje rady łącznie z obsługa IC Sprayera
-Wallet mode – jak w evo czyli oddaj samochod bezpiecznie w dowolne rece (obcina doładowanie i prędkość max)
-hardwareowe bufory chłodzenia oleju skrzyni i silnika
-Przywrócony stockowy niewykorzystany w VR4 IC sprayer (@155load przy wysokim TPS) oraz manual mode
-Przywrócony stockowy Tempomat z funkcja "cruise like i do"
-Przywrócony stockowy immobiliser i dodany demobiliser z końcówka GPRS i GSM
-Acamus z robertem zmienili mapy zapłonu i wtrysku dla sytuacyjnego nagrzewania samochodu, opóźnień w zapłonie .
-Przekodowane minimalne liczba oktanowa i algorytm do odpalenia WGD w mapie stock do pominięcia doładowania w sprzyjających warunkach opartego tylko nas podstawie sprzętowej dynamiki turbin i układu indukcji
Tyle na razie jeśli chodzi o ecu - na razie wszystko w faze testow ale na 4 autach po przejechaniu 15 tys nic się nie dzieje
A i wywaliłem ori mmcs i wymieniłem sobie drążki kierownicze
na razie żadnych zmian nie przewiduje bo nie bardzo ma sens wiec zostaje tak jak teraz wszystko

pozdrawiam

firtiris - 23-11-2010, 17:45

kuzi napisał/a:
Nowe zdjęcia z Legnumem.



mala rada od "fotografa"
gdy tylko patrzymy na auto ;) to koła lepiej skrecić tak by było felge widać a nie gume


pozdrawiam

nabassu - 23-11-2010, 19:01

Aha, czyli nic nie zrobiłeś tylko chwalisz się jakimiś glupotami :D
pawliku - 30-11-2010, 23:32

Cytat:
Aha, czyli nic nie zrobiłeś tylko chwalisz się jakimiś glupotami
to nie takie głupoty jak ci się wydaje :arrow: http://ozvr4.com/forums/s...-EM-mod-release
Owczar - 30-11-2010, 23:36

pawliku, to była ironia :roll:

Ciekawe mody tego ECU. Czemu wywaliłeś MMCS-a?

pawliku - 30-11-2010, 23:51

Cytat:
pawliku, to była ironia
:lol: :lol:


Owczar napisał/a:
Czemu wywaliłeś MMCS-a?
bo był głupi!? hehe :biggrin: :biggrin: :biggrin:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group