To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Pompa wspomagania

parian - 28-01-2016, 15:33

W czasie jazdy? to chyba prędzej od drążków/końcówek drążka. Albo niedopompowanych opon ;) (taki objaw mam w cytrynie).
kurczaczek1989 - 05-02-2016, 09:28

Dziś wziąłem się za pompę rozlozylem ją i stwierdziłem że nie ma łożyska tylko są tuleje z wyzlobieniami do smarowania . Wyczyscilem kanaliki i zobaczymy czy przestanie szumiec. Luzow nie uswiadxzylem na tulejach .Galant 2.4 Gdi 106kw
polaff - 05-02-2016, 09:29

kurczaczek1989 napisał/a:
nie ma łożyska tylko są tuleje
a tuleje to co? łożysko ślizgowe!
MisiekK - 05-02-2016, 09:50

Riazek napisał/a:
parian napisał/a:
A jakieś szczegóły dla potomnych? w sensie co przerabiał i czy było to kosztowne?


Szczegóły dopiero jutro, bo nie rozmawiałem z nim dokładnie co i jak. Jeszcze wymieni mi przepływomierz i jutro postaram się dowiedzieć co dokładnie zrobił. Ale podejrzewam, że po prostu przełożył koło z mojej starej pompy do pompy od carismy 1.8 (nie znam rocznika) Pompa od carismy pasowała do mocowań, wężyków, ale nie pasował do niej pasek.


Jak możesz zapodaj co przerabiał i od jakiej Carismy - moja pompa chyba jednak nie pracuje prawidłowo. Znowu mam opory z pozycji zero. I szukam dokładnie takiej pompy do 2,5V6 '98.

kurczaczek1989 - 09-02-2016, 12:43

polaff napisał/a:
kurczaczek1989 napisał/a:
nie ma łożyska tylko są tuleje
a tuleje to co? łożysko ślizgowe!


ok to luzów nie wyczułem

major - 11-02-2016, 00:40

Czy pompa może paść z dnia na dzień ( ogólnie wspomaganie). Było wszystko dobrze żadnego szumienia itp., dobrze się kręciło kierownicą. Pewnego dnia rano odpala auto i nie ma wspomagania w ogóle ZERO. Dodam że było wtedy z -12 stopni myślałem, że zimny płyn i się rozgrzeje i będzie ok ale niestety po zrobieniu trasy 15 km nic się nie poprawiło.

Wczoraj odpaliłem gala żeby sprawdzić czy może faktycznie był coś przymarznięte ale niestety wspomagania nadal brak :?
Sprawdizłem:
pasek jest, nawet się kręci :biggrin: (nie piszczy)
płyn w zbiorniczku jest
pompa nie wydaje żadnych odgłosów

Czego szukać, jakieś zaworki mogą się przyciąć?

tresorex - 11-02-2016, 10:40

Sprawdź czy masz dobrze naciągnięty pasek. Może gdy pompa dostaje oporu to pasek zaczyna się ślizgać po rolce. Na postoju odpal auto i niech ktoś kręci kierownicą i będzie widać wszystko :)
perpanjan - 22-07-2016, 17:20

Witam
Mam ogromy problem ponieważ pompa wspomagania padła, da się jeździć jakoś ale po oddaniu do regenracjii powiedzieli że się nie podejmą regeneracji bo jest tak zatarta w środku :cry: i tu się pojawia problem z dostępnością częsci zamniennych, czytałem poprzednie posty o 3 rodzajach pomp w tej generacji galantów więc będę dokładny w pytaniu: czy ma ktoś namiary na pompę do galanta 98r. 2,5 v6
będę bardzo wdzięczny
Pozdrawiam

robertdg - 22-07-2016, 22:12

perpanjan napisał/a:
więc będę dokładny w pytaniu: czy ma ktoś namiary na pompę do galanta 98r. 2,5 v6
będę bardzo wdzięczny
Precyzyjnie określ podając jaki masz numer pompy
perpanjan - 22-07-2016, 22:17

Niestety aż tak precyzyjnie nie mogę określić mogę zrobić zdjęcia jak ona wygląda z dołu i z góry bo nie mogę sobie pozwolić żeby uziemić auto wykręcając pompę na dłużej, a pozbywanie się 100 zł za samo wykręcenie i wkręcenie pompy żeby sprawdzić numery mija się z celem.
Krzyzak - 23-07-2016, 21:33

perpanjan napisał/a:
100 zł za samo wykręcenie i wkręcenie pompy
kosmicznie drogo biorąc pod uwagę, że pompa trzyma się na 3 śrubach + 1 nakrętka do przewodu wysokiego ciśnienia i 1 opaska do przewodu powrotnego...
perpanjan - 23-07-2016, 21:43

to może jeszcze coś robiłem wtedy u mechanika że mi tak policzył już nie pamiętam, ale nie ma co zaśmiecać wątku czy zdjęcia założonej pompy od góry i od dołu będą w stanie wam określić jaka to pompa i jeśli tak to czy macie może na miary na jakiegoś galanta na części albo samą pompę?

[ Dodano: 15-08-2016, 18:06 ]
WItam jeszcze raz, pompę udało się kupić dobrą ale jest nowy problem, że po mieście wspomaganie działa dobrze ale po 70 km autosrady zdaje się jak by zacinać i przy małych obrotach silnika praktycznie nie działa wspomaganie, po 6 godzinnym odpoczynku samochodu znowu działało dobrze ale po powrocie autostradą sytuacja się powtórzyła, czy to pompa jest zepsuta czy może problem leży w maglownicy
albo jakieś inne teorie?
Pozdrawiam :)

robertdg - 15-08-2016, 18:44

Płukana byla maglownica przed wymianą pompy wspomagania :?:
perpanjan - 16-08-2016, 11:07

nie była niestety, czy można to nadrobić po wymianie? i czy to może powodować opisany problem?
vSiMoN - 16-10-2016, 18:48

https://youtu.be/1cg_Fr21Ess
Mam taki sam dźwięk u swojego gala lecz wspomaganie chodzi bardzo lekko. Wymienić pompę?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group