To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Reaktywacja Galanta - Wszyc

Wszyc - 28-05-2010, 20:01

obawiam się że przy moim stanie rzeczy zapcha się w 2h jazdy :P zrobię sobie oil cach tank jak silnik wyremontuje lub wymienię :P
wilk88 - 28-05-2010, 20:54

Zależy z czego zrobisz ;) Ja robię z filtru do hydroforu 7 :D Tam to prawie z "liter" wejdzie :P
Wszyc - 28-05-2010, 23:05

heh szalony :D powodzenia w projekcie :)
Wszyc - 07-06-2010, 22:23

Jupi zero wycieków oleju Misiek nie bierze już oleju tyle :P wolna odma pomogła wcześniej ciśnienie wywalało olej przez korek i uszczelnienia silnika teraz tylko mgiełka olejowa wydostaje si z odmy zużycie oleju spadło drastycznie jak wcześniej na 500km brał litr oleju tak teraz po przejechaniu już 500km ubył ledwo milimetr ma bagnecie :P ufff ale kopci z tej odmy nie miłosiernie :P

Ta odma + dziury w wydechu i z auta kopci wszędzie prócz z rury wydechowej :D :D :D

idas - 07-06-2010, 22:31

Wszyc napisał/a:
na 500km brał litr oleju

:roll: a jaki olej tam wlewasz? bo chyba nic powyżej mineralnego się nie opłaca przy takim braniu:)
Wszyc napisał/a:
+ dziury w wydechu

Nie wiem jak Twój diesel, ale jak moja corolla miała dziury w tłumiku to po prostu masakra się działa:] traktor to mało, chodziło to niczym czołg:D

Wszyc - 07-06-2010, 23:19

idas napisał/a:
:roll: a jaki olej tam wlewasz? bo chyba nic powyżej mineralnego się nie opłaca przy takim braniu:)

heh co pod ręką było wlewałem półsyntetyk lub mineralny ale teraz już tyle nie bierze tego oleju :P może by brał jeszcze mniej tego oleju gdybym nie upalał go pod czerwoną kreskę na obrotomierzu :P

idas napisał/a:
Nie wiem jak Twój diesel, ale jak moja corolla miała dziury w tłumiku to po prostu masakra się działa:] traktor to mało, chodziło to niczym czołg:D

mój za to jest grubo poniżej norm hałasu :P gdyby hałas był nie znośny albo łamał przepisy to już bym dawno to zrobił

Wszyc - 08-06-2010, 05:52

Padł mi już dawno czujnik temperatury :P zastanawiam się czy go zastąpić czujnikiem temperatury chłodziwa w raz z wskaźnikiem od np. autogauge który jest bardziej precyzyjny niż oryginał w aucie czy czujnikiem temperatury oleju w raz z wskaźnikiem co prawda bardziej przydatna byłaby temperatura oleju ale zastanawiam się gdzie ja się z czujnikiem wtedy wepnę :P
Lato się zbliża mam trochę customowe chłodzenie i tak przydało by się jakiekolwiek pojęcie o tym co się tam dzieje pod czas jazdy pod maską

Wszyc - 12-06-2010, 12:35

Wczoraj stukło równo 220tyś km :D
Wszyc - 12-06-2010, 18:10

Mam walnięty czujnik temperatury tak sobie myślę że może zamiast nowego dołożyć trochę kasy i kupić cały nowy zegar temperatury chłodziwa od np. autogauge z dokładną podziałką bo ten łysy fabryczny wskaźnik mało mi mówi :P zamontował bym go w miejscu fabrycznego tylko pytanie czy sam czujnik podpasuje do głowicy czy to uniwersalna sprawa czy nie da rady :P ?
jacek11 - 13-06-2010, 10:16

skala może nie podpasować :roll:
Wszyc - 13-06-2010, 18:21

czujnik i zegar od autogague jest w komplecie razem pasują ze sobą i wskaznia są dobre a wyskalowany jest grubo ponad możliwości nagrzania się miśka wiec by pasował tylko bym musiał na nim ustawić alarm o wysokiej temperaturze odpowiednio do swojego miśka :P
Tylko czy sam nowy czujnik przypasuje do gniazda w głowicy po starym czujniku fabrycznym :P

jacek11 - 13-06-2010, 19:47

Wszyc napisał/a:
Tylko czy sam nowy czujnik przypasuje do gniazda w głowicy po starym czujniku fabrycznym :P

Przelotkę trzeba wytoczyć :)

fj_mike - 13-06-2010, 21:09

Wszyc, daj mi dokładne wymiary to mogę taką tobie dorobić.
Maks do końca czerwca podaj mi wymiary, to ci dorobię i przywiozę ze sobą ok. 8 lipca.
Mogę zrobić ze stopu brązu.

Wszyc - 13-06-2010, 21:39

To jeżeli zdecyduję się to Ci dam znać dzięki Ci wielkie :P muszę się dowiedzieć więcej o czujce z zestawu który planuje kupić :P
Wszyc - 17-06-2010, 13:18

Jeżeli dorwę prace dorywczą na październik, listopad i grudzień to dieselek będzie prawdopodobnie reaktywowany na zimę do stanu igła wymiana pierścieni uszczelnień silnika jeżeli cylindry będą całą to zaleje się pełny syntetyk bo nowe pierścienie będą w końcu sprawdzi się ogólnie stan silnika w środku oraz się go od świeży bo jest cały brudny od obecnych wycieków z powodu przedmuchów potem malowanie i wtedy autko będzie jeździło spokojnie i czekało na swap silnika oraz reaktywując ten silnik będzie szansa go opchnąć za sensowne pieniądze bo obecnie z tego co mam pod maską poszła by co najwyżej tylko głowica :P

Ale to na razie gdybania zobaczymy czy będzie praca :P

fj_mike postaram się w następnym tygodniu na początku dać Ci info co do czujnika :P tylko Ty mi powiedz z kąd mam wiedzieć jaki u mnie w starym czujniku jest gwint?? :P ja Ci mogę podać wszystkie wymiary nawet fotkę dać bo ja się nie znam akurat na rodzajach gwintu :P a nowego czujnika będę znał gwint :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group