[97-04]Galant EAxA/W - [FAQ] Rozrząd i serwis w Galancie EAxx 
						
												 swinks_UK - 29-06-2008, 22:11
 
  	  | Zhan napisał/a: | 	 		  | a czy z paskami klinowymi trzeba jeszcze cos wymieniac czy tylko same paski? | 	  
 
Na full to powinieneś jeszcze rolki prowadzące, ale niekoniecznie. Jak wybite rolki to i tak dają znać piszczeniem pasków. Rolki możesz zdjąć o obejrzeć ich stan.
												 Zhan - 29-06-2008, 22:22
  a czy w razie czego te rolki mozna wymienic pozniej osobno czy to za duzo roboty i lepiej zrobic to przy okazji rozrzadu?
 
te paski sa dwa, tak?
												 swinks_UK - 30-06-2008, 08:17
  Można później, wtedy znowu do wymiany paski klinowe, ale one chyba nie są tak drogie...
												 Zhan - 30-06-2008, 16:54
 
  	  | czekoladka_1981 napisał/a: | 	 		  
 
Kontakt  do Japaneze 602 224 584
 
 | 	  
 
 
niestety przez caly dzisiejszy dzien nikt nie odbieral tego numeru  
												 Bartek - 30-06-2008, 17:13
 
  	  | Zhan napisał/a: | 	 		   	  | czekoladka_1981 napisał/a: | 	 		  
 
Kontakt  do Japaneze 602 224 584
 
 | 	  
 
 
niestety przez caly dzisiejszy dzien nikt nie odbieral tego numeru    | 	  
 
 
bo jedynym skutecznym numerem jest tel. do sklepu: 042 215 44 02
												 Zhan - 30-06-2008, 17:53
  no dobra, to jeszcze jedno... czy jest gdzies na forum instrukcja wymiany rozrzadu w 6A13 po polsku? bo znalezlem ale po angielsku a moj techniczny angielski jest na niskim poziomie  
												 tomekrvf - 03-07-2008, 19:01
 
  	  | Zhan napisał/a: | 	 		  | bo znalezlem ale po angielsku a moj techniczny angielski jest na niskim poziomie  | 	  
 
Przecież są obrazki które wszystko ładnie pokazują
												 Zhan - 03-07-2008, 19:13
  ale nie wiem czy mojemu mechanikowi obrazki wystarcza...
 
pozatym mysle, ze moznaby przygotowac takiego pdfa z instrukcja wymiany po polsku i wrzucic do downloadu, na pewno komus sie przyda... jesli ktos przygotuje tlumaczenie to ja moge zrobic reszte
												 5eba - 06-07-2008, 19:06
  Czesc wszystkim,wlasnie dzis zaocznie stalem sie wlascielem Galanta 2,5 99 od pierwszego wlasiciela z niemcowni - kupil mi go sasiad ktory tam pracuje. Do wymiany ma rozrzad bo ma 115tys przejechane na oryginale. Na allegro znalazlem takie cos:
 
http://www.allegro.pl/ite...v_oryginal.html - co myslicie??
												 Zhan - 06-07-2008, 19:09
  jesli jestes pewny przebiegu to napinacz mozesz zostawic, zaleca sie wymieniac go co dwie wymiany paska rozrzadu wiec do 200 tys spokojnie dociagnie... a to najwiekszy koszt z tego wszystkiego
												 5eba - 06-07-2008, 22:46
  No przebiegu jestem pewny. Wiec pasek i 2 rolki wystarcza ??
												 Zhan - 06-07-2008, 22:53
  tak, oczywiscie stan pompy wody i napinacza trzeba zweryfikowac przy wymianie paska ale nie ma sensu nastawiac sie od razu na wymiane... dodalbym jeszcze uszczelniacze bo to groszowe sprawy a jak za 50 tys km zaczna puszczac olej to bedzie klopot
												 5eba - 06-07-2008, 23:32
  Co za uszczelniacze?? Za pol roku to bede pewnie wiedzial wszystko o galancie ale dzis jestem zielony    Na wale i walkach rozrzadu??
												 strud - 12-08-2008, 11:34
  Temat trochę stary, ale się podepnę co by nie tworzyć nowego - gdzie najlepiej kupić części do kompletnej wymiany rozrządu (tj z napinaczem, pompą itp)? Z Japaneze bywa różnie z tego co wyczytałem..
												 czekoladka_1981 - 12-08-2008, 14:01
 
  	  | strud napisał/a: | 	 		  |  gdzie najlepiej kupić części do kompletnej wymiany rozrządu (tj z napinaczem, pompą itp)? Z Japaneze bywa różnie  | 	  
 
Możesz tu:
 
http://www.all-parts.pl/
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |