To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Galant EA '97 swap hamulców przód

Marcino - 14-03-2012, 08:38

Krzyzak napisał/a:
Marcino napisał/a:
Czyli przedliftowy zawór jest lepszy o ile jest sprawny?
nie bardzo - puszcza na tył za dużo... tarcze potrafią się kruszyć z przegrzania

Ja jezdze na Lukas od Japaneze z tyłu i nic takiego nie zauwazyłem. Przegląd samochód zawsze przechodził bez kłopotów.

malina_drizzt - 25-03-2012, 20:07

Kombinuję jak zwiększyć siłę hamowania na tyle.
Zaciski mam 2-tłoczkowe, galant z 99r, pisaliście, że korektor przy tych zaciskach puszcza mniej na tył stosunku powiedzmy 3:1.
Nie wiem czy dobrze myślę, ale jeśli zaciski poliftowe z jednym tłoczkiem są słabsze niż te z dwoma wstawienie ich bez zmiany korektora powinno zmniejszyć dysproporcję między przodem z tyłem.
Zmniejszy się powierzchnia tłoczka przedniego w stosunku do powierzchni tłoczka z tyłu.
Ogólna siła hamowania będzie mniejsza, ale odetchną tarcze przednie .:)

Pytanie do posiadaczy hamulców poliftowych 1-tłoczkowych. :)
Czy prowadnice w zaciskach są wymienne? i czy są dostępne?

deejay - 25-03-2012, 20:26

malina_drizzt napisał/a:
Pytanie do posiadaczy hamulców poliftowych 1-tłoczkowych.
Czy prowadnice w zaciskach są wymienne? i czy są dostępne?


Prowadnice sa całkiem inne niz w poprzedniej generacji zacisków .
Sama prowadnica jest bardzo podobna do zestawu z Volvo itp ( francuzy)

http://moto.allegro.pl/ho...2212193258.html

Anonymous - 25-03-2012, 20:47

malina_drizzt napisał/a:
Czy prowadnice w zaciskach są wymienne? i czy są dostępne?


prowadnice dostępne u japaneze kiedyś pytałem z ciekawości i cena koło 60 czy 80 zł już nie pamiętam musisz dowiedzieć się o aktualnę cenę :P

malina_drizzt - 26-03-2012, 00:14

Jeszcze pytanie czy rozdzielacz siły hamowania z anglika podejdzie do wersji europejskiej bez rzeźbienia?
KlakierVIP - 22-10-2012, 14:01

odgrzeje temat troche poniewaz mam niezla zagwostke :shock:

moj galant to koncowka roku 98 a patrzac na tarcze i zaciski stwierdzam ze zacisk mam 2tłoczkowy, czy mozliwa jest taka konfiguracja bo na forum nei moge sie doszukac...
wszedzie jest ze przedlift ma 1tloczkowe i mniejsze tarcze :roll:

Juiceman - 22-10-2012, 14:08

Jest możliwa taka konfiguracja chociażby sport Edition ;-) tarcze wtedy powinieneś mieć większe od 256mm :wink:
KlakierVIP - 22-10-2012, 14:27

tylko ze moj Gal jest zwykly ani sport ani avance...
Tomek - 22-10-2012, 14:36

KlakierVIP, wszystko jest OK
pod koniec 98 roku wszystkie gale szły z hamulcami 276 mm i dwoma tłoczkami, nie tylko sporty

KlakierVIP - 22-10-2012, 14:39

tomek84 napisał/a:
KlakierVIP, wszystko jest OK
pod koniec 98 roku wszystkie gale szły z hamulcami 276 mm i dwoma tłoczkami, nie tylko sporty


w takim razie to rewelacyjna wiadomosc :)
juz myslalem ze mam cos pokombinowane

tomek84 - dziekowac :mrgreen:

Krzyzak - 22-10-2012, 22:17

jakiś czas temu założyłem do E32 zaciski z EA sprzed liftu, bo poza przewodem hamulcowym, to całość pasuje p'n'p
i!!!! - hamowanie się poprawiło, ALE chyba pokrzywiłem tarcze, które na oryginalnych zaciskach z E32 (wizualnie różnią się tylko wejściem przewodu hamulcowego!) przejeździły 6 lat bez problemu
a teraz w ciągu jakiś 3000 km się pogięły, bo czuć bicie....
czyli jednak te zaciski muszą mieć jakąś wadę, bo nie wierzę w przypadek - tarcze mają jeszcze nominalną grubość 24 mm
a na dodatek klocki też wziąłem stare i zaciski zostały kompletnie zregenerowane - wymienione wszystko, co się da...

Jackall - 22-10-2012, 22:28

KlakierVIP napisał/a:
moj galant to koncowka roku 98 a patrzac na tarcze i zaciski stwierdzam ze zacisk mam 2tłoczkowy, czy mozliwa jest taka konfiguracja
Ja tak mam u siebie a też 98 rocznik (nie SE). W VIN dekoderze miałem jakąś wzmiankę o zmianie w hamulcach.
Krzyzak napisał/a:
jakiś czas temu założyłem do E32 zaciski z EA sprzed liftu
1 tłoczkowe?
Ogólnie mam dziwne wrażenie, że hamulce w EA są jakieś mocno nie udane :| W poprzednich samochodach (może poza Fiatem 125 bo one miały specyficzne hamulce :twisted: ) nigdy nie miałem problemów z biciem tarcz, nawet poniżej minimalnej grubości :x

WreX - 23-10-2012, 02:07

A ja mam avanca z 2002 i mam 1 tłoczki.. to normalne ?
Jackall - 23-10-2012, 02:09

WreX napisał/a:
A ja mam avanca z 2002 i mam 1 tłoczki.. to normalne ?
Tak :wink:
WreX - 23-10-2012, 02:12

A czy 2 tłoczkowe są lepsze od tych z ostatniego liftu, które mam ?

Bo jak dla mnie to ciągle słabo hamuje nie wspominając, że często mi się abs włącza... Płyn zagotowałem 2 razy i to bez jakiś ekstremalnych szaleńtstw..



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group