To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant EA2A Tomii'ego

deejay - 07-03-2013, 22:56

Tomii napisał/a:
deejay napisał/a: Widzę ze manele od Mateusza , tzn. "Jmcarparts"



zgadza się ale nie wszystko


Towar z dobrej ręki :wink:

t0m3k - 08-03-2013, 10:32

to ja chce wiedzieć jak ty to malujesz :D bo też przeprowadziłbym taki zabieg :)
sveno - 08-03-2013, 13:48

t0m3k, ja u siebie to malowałem:

a tu przednie:

Tomii - 08-03-2013, 16:20

deejay napisał/a:

Towar z dobrej ręki :wink:


i w rozsądnej cenie :)

t0m3k, tak jak sveno pokazał, będę malował Nobilesem Termal 500 czarny-mat te miejsca zaznaczone strzałką:


t0m3k - 08-03-2013, 23:12

ahm :) cos czuje ze przeprowadze taki zabieg :D przynajmniej na tylnych tarczach jak bede wymieniał xD
Tomii - 28-04-2013, 07:26

W ostatnim czasie:
- wymienione łożysko koła TL
- wymienione tarcze i klocki tył, wyregulowany ręczny - w końcu czuć że tył hamuje, Oyodo lekko piszczy przy słabym hamowaniu, przy okazji wymieniona uszczelka tłoczka TP, Autofren Seinsa wytrzymała rok :(
- wymieniona końcówka drążka lewa + geometria
- nowy filtr paliwa
- nowe przewody zapłonowe NGK

w najbliższym czasie do ogarnięcia:
- nowa uszczelka pod pokrywę zaworów ori
- wyczyszczenie krokowca - o ile jakimś cudem odkręcę śrubki go trzymające
- coroczne czyszczenie filtra powietrza
- kolejne poprawki tylnych nadkoli
- sprawdzenie poziomu czynnika klimy, odgrzybianie i w/z filtra kabinowego

kilka fotek po pierwszym grubszym wiosennym myju-myju :)









edit:
wydruk z geometrii, tył nie ruszany z wiadomych względów ;)


AteC - 03-05-2013, 12:26

Tomii, masz fajne halogeny, to ori? U mnie są okrągłe, ale te twoje bardziej mi się widzą :)
sveno - 03-05-2013, 13:56

AteC napisał/a:
to ori?
przedliftowy VR4
Tomii - 03-05-2013, 21:51

sveno napisał/a:
AteC napisał/a:
to ori?
przedliftowy VR4


dokładnie ;)

Tomii - 18-05-2013, 11:57

A powiedz AteC, sprężyny Eibach z przodu podchodzą P&P na tył, nie trzeba nic przerabiać ? bo zamierzam u siebie wykonać taki zabieg tylko nie mam butli LPG i myślę czy nie będzie za wysoko
sveno - 18-05-2013, 12:45

Tomii, nie będzie za wysoko, mam to samo u siebie, przednie Eibachy na tyle są bardzo twarde, różnica między pustym autem, a kompletnie załadowanym to max 2cm. Nie trzeba nic przerabiać.
Zastanów się dobrze dwa razy zanim to zrobisz, bo na tych Eibachach jest bardzo twardo.

Tak wygląda puste auto:

prawie puste, bo w đrodku 1-4 butli LPG, i 1/4 baku.

Tomii - 18-05-2013, 12:54

sveno napisał/a:

Zastanów się dobrze dwa razy zanim to zrobisz, bo na tych Eibachach jest bardzo twardo.



to może nowe dać na przód a te stare "zmęczone" z przodu na tył ? muszę coś zrobić, bo przy pełnym załadunku koło wchodzi mocno w nadkole

Tomek - 18-05-2013, 12:57

Tomii napisał/a:

to może nowe dać na przód a te stare "zmęczone" z przodu na tył ? muszę coś zrobić, bo przy pełnym załadunku koło wchodzi mocno w nadkole


a może po prostu nowe dedykowane na tył??
kombinacje rzadko wychodzą na zdrowie
jechałem ze sveno i potwierdzam - jest twardo

Tomii - 18-05-2013, 13:05

tomek84 napisał/a:


a może po prostu nowe dedykowane na tył??


no tak, tylko że dedykowane Eibach też siądą niewiele mniej. Naprawdę jest aż tak twardo, za twado ? czy po prostu bardziej "sztywno".




Moderatorze, można przenieść do tematu ""sportowe" zawieszenie Eibach"

mkm - 18-05-2013, 15:04

Tomii, przeniosłem do Ciebie, bo w "sportowym zawieszeniu" chyba już o tym było :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group