Nasze Miśki - Galant EA2A Tomii'ego
deejay - 07-03-2013, 22:56
Tomii napisał/a: | deejay napisał/a: Widzę ze manele od Mateusza , tzn. "Jmcarparts"
zgadza się ale nie wszystko |
Towar z dobrej ręki
t0m3k - 08-03-2013, 10:32
to ja chce wiedzieć jak ty to malujesz bo też przeprowadziłbym taki zabieg
sveno - 08-03-2013, 13:48
t0m3k, ja u siebie to malowałem:
a tu przednie:
Tomii - 08-03-2013, 16:20
deejay napisał/a: |
Towar z dobrej ręki |
i w rozsądnej cenie
t0m3k, tak jak sveno pokazał, będę malował Nobilesem Termal 500 czarny-mat te miejsca zaznaczone strzałką:
t0m3k - 08-03-2013, 23:12
ahm cos czuje ze przeprowadze taki zabieg przynajmniej na tylnych tarczach jak bede wymieniał xD
Tomii - 28-04-2013, 07:26
W ostatnim czasie:
- wymienione łożysko koła TL
- wymienione tarcze i klocki tył, wyregulowany ręczny - w końcu czuć że tył hamuje, Oyodo lekko piszczy przy słabym hamowaniu, przy okazji wymieniona uszczelka tłoczka TP, Autofren Seinsa wytrzymała rok
- wymieniona końcówka drążka lewa + geometria
- nowy filtr paliwa
- nowe przewody zapłonowe NGK
w najbliższym czasie do ogarnięcia:
- nowa uszczelka pod pokrywę zaworów ori
- wyczyszczenie krokowca - o ile jakimś cudem odkręcę śrubki go trzymające
- coroczne czyszczenie filtra powietrza
- kolejne poprawki tylnych nadkoli
- sprawdzenie poziomu czynnika klimy, odgrzybianie i w/z filtra kabinowego
kilka fotek po pierwszym grubszym wiosennym myju-myju
edit:
wydruk z geometrii, tył nie ruszany z wiadomych względów
AteC - 03-05-2013, 12:26
Tomii, masz fajne halogeny, to ori? U mnie są okrągłe, ale te twoje bardziej mi się widzą
sveno - 03-05-2013, 13:56
przedliftowy VR4
Tomii - 03-05-2013, 21:51
sveno napisał/a: | przedliftowy VR4 |
dokładnie
Tomii - 18-05-2013, 11:57
A powiedz AteC, sprężyny Eibach z przodu podchodzą P&P na tył, nie trzeba nic przerabiać ? bo zamierzam u siebie wykonać taki zabieg tylko nie mam butli LPG i myślę czy nie będzie za wysoko
sveno - 18-05-2013, 12:45
Tomii, nie będzie za wysoko, mam to samo u siebie, przednie Eibachy na tyle są bardzo twarde, różnica między pustym autem, a kompletnie załadowanym to max 2cm. Nie trzeba nic przerabiać.
Zastanów się dobrze dwa razy zanim to zrobisz, bo na tych Eibachach jest bardzo twardo.
Tak wygląda puste auto:
prawie puste, bo w đrodku 1-4 butli LPG, i 1/4 baku.
Tomii - 18-05-2013, 12:54
sveno napisał/a: |
Zastanów się dobrze dwa razy zanim to zrobisz, bo na tych Eibachach jest bardzo twardo.
|
to może nowe dać na przód a te stare "zmęczone" z przodu na tył ? muszę coś zrobić, bo przy pełnym załadunku koło wchodzi mocno w nadkole
Tomek - 18-05-2013, 12:57
Tomii napisał/a: |
to może nowe dać na przód a te stare "zmęczone" z przodu na tył ? muszę coś zrobić, bo przy pełnym załadunku koło wchodzi mocno w nadkole |
a może po prostu nowe dedykowane na tył??
kombinacje rzadko wychodzą na zdrowie
jechałem ze sveno i potwierdzam - jest twardo
Tomii - 18-05-2013, 13:05
tomek84 napisał/a: |
a może po prostu nowe dedykowane na tył??
|
no tak, tylko że dedykowane Eibach też siądą niewiele mniej. Naprawdę jest aż tak twardo, za twado ? czy po prostu bardziej "sztywno".
Moderatorze, można przenieść do tematu ""sportowe" zawieszenie Eibach"
mkm - 18-05-2013, 15:04
Tomii, przeniosłem do Ciebie, bo w "sportowym zawieszeniu" chyba już o tym było
|
|
|