Nasze Miśki - dj danio i VR4 2,5V6TT
danino88 - 29-02-2012, 17:11
Cytat: | Myślę, że to bez sensu, bo w pętli otwartej przy maks bucie podejrzewam, że już od 2,5k będzie ssało całą rurą. |
Wątpię będę musiał podjechać do dobrego gazownika żeby mi to wystroił i wtedy wszystko się okaże co i jak
Cytat: | S-ki pracują na wysokim ciśnieniu i po cut offie będą miały olbrzymie przyrosty. Potem po dodaniu gazu może zaczkać. Problem zmniejszy włączenie opróżniania gazu, ale polecałbym reduktory na niższym ciśnieniu. |
Też tak słyszałem ale wiem z kilku źródeł że to jedne z lepszych reduktorów i powinny dać się ustawić
Cytat: | Do tego koniecznie 2 filtry fazy lotnej z małym oporem, najlepiej FL02 |
2 filtry będą tylko zapewne najlepsze brc
Owczar - 29-02-2012, 17:20
danino88 napisał/a: | 2 filtry będą tylko zapewne najlepsze brc |
No przecież napisałem
http://nagaz24.pl/filtr-f...,1619,p,pl.html
danino88 napisał/a: | Też tak słyszałem ale wiem z kilku źródeł że to jedne z lepszych reduktorów i powinny dać się ustawić |
Niezaprzeczalnie są dobre, ale do tego autka bym wrzucił 2xIG1 Ski bardziej do NA.
Tomek - 29-02-2012, 17:26
Owczar, możesz napisać coś więcej o tych filtrach puszkowych??
nie masz może jakiś rysunek jak ta podstawa wygląda w środku?
bo drogie to nie jest
jeździsz na takim?
swinks_UK - 29-02-2012, 17:49
rosomak1983 napisał/a: |
A moze w nadkolu jak to jest w E88A ??? |
Ross, właśnie piszę, że kolega sobie jedno miejsce zagracił na reduktory i inne dziadostwo, a po drugiej stronie jest już wypchane zbiornikiem spryskiwacza i przeciwmgielnym. Poza tymi lokalizacjami w nadkolach za mało miejsca na rozsądnych wymiarów chłodnice.
IMO, jedynie z przodu. Bedzie tańsza opcja bo chłodnice z Pajero są tanie
kochajj - 29-02-2012, 18:25
a tak nawiasem mówiąc to do skrzyni automatycznej tez polecam chłodnice... olej również potrafi się przysmażyć ... mam taką na zbyciu
rosomak1983 - 29-02-2012, 18:28
kochajj napisał/a: | a tak nawiasem mówiąc to do skrzyni automatycznej tez polecam chłodnice... olej również potrafi się przysmażyć ... mam taką na zbyciu |
to nie ma w serii na dole wodnej ??? (takiej rury)
swinks_UK napisał/a: | rosomak1983 napisał/a:
A moze w nadkolu jak to jest w E88A ???
Ross, właśnie piszę, że kolega sobie jedno miejsce zagracił na reduktory i inne dziadostwo |
reduktory w nadkolu ???
kochajj - 29-02-2012, 18:35
rosomak1983 napisał/a: | kochajj napisał/a: | a tak nawiasem mówiąc to do skrzyni automatycznej tez polecam chłodnice... olej również potrafi się przysmażyć ... mam taką na zbyciu |
to nie ma w serii na dole wodnej ??? (takiej rury)
|
jest, ale słabo działa
swinks_UK - 29-02-2012, 21:11
kochajj napisał/a: | rosomak1983 napisał/a: | kochajj napisał/a: | a tak nawiasem mówiąc to do skrzyni automatycznej tez polecam chłodnice... olej również potrafi się przysmażyć ... mam taką na zbyciu |
to nie ma w serii na dole wodnej ??? (takiej rury)
|
jest, ale słabo działa |
Ja bym nazwał ją raczej podgrzewaczem,a nie chłodnicą
Fakt, jak chce sie jeździć szybko w a/t to w Legnum osobna chłodnica do tiptronica jest niezbędna. Albo konwersja na manuala
Xsystoff - 29-02-2012, 21:38
Mam wrazenie, ze ten model jest poprostu niedorobiony
kochajj - 29-02-2012, 21:46
Xsystoff napisał/a: | Mam wrazenie, ze ten model jest poprostu niedorobiony |
To masz złe wrażenie...
Po prostu zbyt wielu userów myli to auto z evo... a na dodatek wstawia mu gaz... zmienia programy i używa procedur startowych w automacie, który do tego przystosowany nie jest...
Xsystoff - 29-02-2012, 22:07
kochajj napisał/a: |
Po prostu zbyt wielu userów myli to auto z evo... a na dodatek wstawia mu gaz... zmienia programy i używa procedur startowych w automacie, który do tego przystosowany nie jest... |
Zgadzam sie w 100%, ale jednak niemontowanie chlodnic oleju silnika i skrzyni w takim samochodzie... bardzo dziwna oszczednosc, praktycznie niespotykana u innych producentow.
kochajj - 29-02-2012, 22:10
hmm... amatorzy tego silnika nie projektowali... widocznie nie były potrzebne... jest wiele vr4 z przebiegiem powyzej 200kkm... i zyją... po prostu to nie jest auto do upalania... oczywiście może nim być po kilku modyfikacjach
Owczar - 29-02-2012, 23:55
tomek84 napisał/a: | Owczar, możesz napisać coś więcej o tych filtrach puszkowych??
nie masz może jakiś rysunek jak ta podstawa wygląda w środku?
bo drogie to nie jest
jeździsz na takim? |
Niestety jeszcze nie mam, ale przy pierwszej wymianie chce założyć. Tak wygląda podstawa:
http://nagaz24.pl/filtr-f...,1613,p,pl.html
danino88 - 01-03-2012, 00:19
Cytat: | hmm... amatorzy tego silnika nie projektowali... widocznie nie były potrzebne... jest wiele vr4 z przebiegiem powyzej 200kkm... i zyją... po prostu to nie jest auto do upalania... oczywiście może nim być po kilku modyfikacjach |
święte słowa a wiadomo, w Polsce jest jak jest ale jeździć można a jeśli już wiemy co dokładnie jest bolączką vr4 trzeba temu zapobiec a koszty wcale nie są duże w porównaniu do całości
Tomek - 01-03-2012, 07:51
Owczar napisał/a: | http://nagaz24.pl/filtr-f...,1613,p,pl.html |
chodziło mi o to jak wygląda podstawa w środku, bo nie kumałem zasady działania
ale ok, już zrozumiałem jak to filtruje
dzięki, pozdro
|
|
|