To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - dj danio i VR4 2,5V6TT

danino88 - 29-02-2012, 17:11

Cytat:
Myślę, że to bez sensu, bo w pętli otwartej przy maks bucie podejrzewam, że już od 2,5k będzie ssało całą rurą.


Wątpię :) będę musiał podjechać do dobrego gazownika żeby mi to wystroił i wtedy wszystko się okaże co i jak :)

Cytat:
S-ki pracują na wysokim ciśnieniu i po cut offie będą miały olbrzymie przyrosty. Potem po dodaniu gazu może zaczkać. Problem zmniejszy włączenie opróżniania gazu, ale polecałbym reduktory na niższym ciśnieniu.


Też tak słyszałem ale wiem z kilku źródeł że to jedne z lepszych reduktorów i powinny dać się ustawić :)

Cytat:
Do tego koniecznie 2 filtry fazy lotnej z małym oporem, najlepiej FL02


2 filtry będą :) tylko zapewne najlepsze brc :)

Owczar - 29-02-2012, 17:20

danino88 napisał/a:
2 filtry będą :) tylko zapewne najlepsze brc :)


No przecież napisałem ;)
http://nagaz24.pl/filtr-f...,1619,p,pl.html

danino88 napisał/a:
Też tak słyszałem ale wiem z kilku źródeł że to jedne z lepszych reduktorów i powinny dać się ustawić :)


Niezaprzeczalnie są dobre, ale do tego autka bym wrzucił 2xIG1 :) Ski bardziej do NA.

Tomek - 29-02-2012, 17:26

Owczar, możesz napisać coś więcej o tych filtrach puszkowych??
nie masz może jakiś rysunek jak ta podstawa wygląda w środku?
bo drogie to nie jest
jeździsz na takim?

swinks_UK - 29-02-2012, 17:49

rosomak1983 napisał/a:

A moze w nadkolu jak to jest w E88A ??? :wink:

Ross, właśnie piszę, że kolega sobie jedno miejsce zagracił na reduktory i inne dziadostwo, a po drugiej stronie jest już wypchane zbiornikiem spryskiwacza i przeciwmgielnym. Poza tymi lokalizacjami w nadkolach za mało miejsca na rozsądnych wymiarów chłodnice.
IMO, jedynie z przodu. Bedzie tańsza opcja bo chłodnice z Pajero są tanie :mrgreen:

kochajj - 29-02-2012, 18:25

a tak nawiasem mówiąc to do skrzyni automatycznej tez polecam chłodnice... olej również potrafi się przysmażyć :) ... mam taką na zbyciu :lol: :D
rosomak1983 - 29-02-2012, 18:28

kochajj napisał/a:
a tak nawiasem mówiąc to do skrzyni automatycznej tez polecam chłodnice... olej również potrafi się przysmażyć :) ... mam taką na zbyciu :lol: :D

to nie ma w serii na dole wodnej ??? (takiej rury)

swinks_UK napisał/a:
rosomak1983 napisał/a:

A moze w nadkolu jak to jest w E88A ??? :wink:

Ross, właśnie piszę, że kolega sobie jedno miejsce zagracił na reduktory i inne dziadostwo

reduktory w nadkolu ??? :shock:

kochajj - 29-02-2012, 18:35

rosomak1983 napisał/a:
kochajj napisał/a:
a tak nawiasem mówiąc to do skrzyni automatycznej tez polecam chłodnice... olej również potrafi się przysmażyć :) ... mam taką na zbyciu :lol: :D

to nie ma w serii na dole wodnej ??? (takiej rury)


jest, ale słabo działa

swinks_UK - 29-02-2012, 21:11

kochajj napisał/a:
rosomak1983 napisał/a:
kochajj napisał/a:
a tak nawiasem mówiąc to do skrzyni automatycznej tez polecam chłodnice... olej również potrafi się przysmażyć :) ... mam taką na zbyciu :lol: :D

to nie ma w serii na dole wodnej ??? (takiej rury)


jest, ale słabo działa


Ja bym nazwał ją raczej podgrzewaczem,a nie chłodnicą :mrgreen:
Fakt, jak chce sie jeździć szybko w a/t to w Legnum osobna chłodnica do tiptronica jest niezbędna. Albo konwersja na manuala :mrgreen:

Xsystoff - 29-02-2012, 21:38

Mam wrazenie, ze ten model jest poprostu niedorobiony :?
kochajj - 29-02-2012, 21:46

Xsystoff napisał/a:
Mam wrazenie, ze ten model jest poprostu niedorobiony :?

To masz złe wrażenie...
Po prostu zbyt wielu userów myli to auto z evo... a na dodatek wstawia mu gaz... zmienia programy i używa procedur startowych w automacie, który do tego przystosowany nie jest... :twisted:

Xsystoff - 29-02-2012, 22:07

kochajj napisał/a:

Po prostu zbyt wielu userów myli to auto z evo... a na dodatek wstawia mu gaz... zmienia programy i używa procedur startowych w automacie, który do tego przystosowany nie jest... :twisted:

Zgadzam sie w 100%, ale jednak niemontowanie chlodnic oleju silnika i skrzyni w takim samochodzie... bardzo dziwna oszczednosc, praktycznie niespotykana u innych producentow.

kochajj - 29-02-2012, 22:10

hmm... amatorzy tego silnika nie projektowali... widocznie nie były potrzebne... jest wiele vr4 z przebiegiem powyzej 200kkm... i zyją... po prostu to nie jest auto do upalania... oczywiście może nim być po kilku modyfikacjach :)
Owczar - 29-02-2012, 23:55

tomek84 napisał/a:
Owczar, możesz napisać coś więcej o tych filtrach puszkowych??
nie masz może jakiś rysunek jak ta podstawa wygląda w środku?
bo drogie to nie jest
jeździsz na takim?


Niestety jeszcze nie mam, ale przy pierwszej wymianie chce założyć. Tak wygląda podstawa:
http://nagaz24.pl/filtr-f...,1613,p,pl.html

danino88 - 01-03-2012, 00:19

Cytat:
hmm... amatorzy tego silnika nie projektowali... widocznie nie były potrzebne... jest wiele vr4 z przebiegiem powyzej 200kkm... i zyją... po prostu to nie jest auto do upalania... oczywiście może nim być po kilku modyfikacjach :)


święte słowa :) a wiadomo, w Polsce jest jak jest ale jeździć można ;) a jeśli już wiemy co dokładnie jest bolączką vr4 trzeba temu zapobiec a koszty wcale nie są duże w porównaniu do całości :)

Tomek - 01-03-2012, 07:51

Owczar napisał/a:
http://nagaz24.pl/filtr-f...,1613,p,pl.html


chodziło mi o to jak wygląda podstawa w środku, bo nie kumałem zasady działania
ale ok, już zrozumiałem jak to filtruje

dzięki, pozdro



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group