To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - 3 szt Giulian(t)y by se7en

se7en - 08-06-2016, 22:58



sie dzieje :) 8)
potwierdza sie brak przeszłosci powypadkowej :D

se7en - 22-06-2016, 20:49

nudziło mi sie................


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:



8) 8) 8) 8) 8) 8)

fajne partsy ma:
tempomat, grzane foteliki, nawiew na jajka :lol:

i teraz pytanie do znawców, tempomat sie włacza (swiatełko) ale nic sie niedzieje, nie chce ustawic predkosci, co mogło sie zepsuc? styczki czysciutkie, wszystko powinno trybic no ale...


pewnie wiecie jak wyglada, także do wglądu

i co to za przepustnica? mocno rozni sie od innych ktore mam pod placem :shock:

jacek11 - 22-06-2016, 22:09

Chcesz mieć więcej Galantów,niż Maciek Coltów :?: :?: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
se7en - 22-06-2016, 22:29

a ile ma? i co moge wygrac jak bede mial wiecej :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Krzyzak - 23-06-2016, 08:21

Tempomat się włącza powyżej 50km/h jeśli dobrze pamiętam.
Przepustnica jest sprzed liftu - czyli lata 88-90, dodatkowo ma mikser od LPG.

PS. te liście na podszybiu - bleeee

jacek11 - 23-06-2016, 10:26

se7en napisał/a:
a ile ma? i co moge wygrac jak bede mial wiecej

Nie mam pojęcia ile ich ma,ale sporo :roll:

se7en - 23-06-2016, 14:47

Krzyzak napisał/a:

Tempomat się włącza powyżej 50km/h jeśli dobrze pamiętam.


testowalem przy 80 km/h nic nie reaguje, swieci sie dokladnie czerwona lampka na on, przekrecanie na resume nic nie pomoga

Krzyzak napisał/a:

Przepustnica jest sprzed liftu - czyli lata 88-90, dodatkowo ma mikser od LPG.

PS. te liście na podszybiu - bleeee


ah si. czyli nie podejdzie do mojego.

a liscie, spokojnie, auto stało rok i dojechalo na dzien dobry 250 km, na lysych oponach, mało oleju, zepsutej sondzie i zapowietrzonym sprzegle... :lol: cos by sie jeszcze znalazło, najpierw obadam jakie bledy i jak ten tempomat, potem moge rozbierac ...


jacek11 napisał/a:
se7en napisał/a:
a ile ma? i co moge wygrac jak bede mial wiecej

Nie mam pojęcia ile ich ma,ale sporo :roll:

to mam czas :mrgreen:

se7en - 26-06-2016, 18:26

nikt nie wie jak naprawic tempomat/co sie moglo popsuc?


na marginesie, duzo do zmiany jest przy swapie silnika na 16v? 8)
znudził mi sie juz 8v.... :P

areksz121 - 26-06-2016, 18:57

W młodszych trzeba podwójnie kliknąć manetką w dół na "SET/COAST". Podstawa, to zobaczyć jaki jest wyłącznik przy pedale hamulca, bo jeśli jest na 4 pin, to światła stopu mogą świecić bo jeden styk jest dobry, a drugi jest do tempomatu i innych udziwnień jak ABS TCL, a nawet automat. Przy pedale sprzęgła podobnie :wink:

Jeżeli tam jest wszystko ok, to trzeba sprawdzić czy pompka/silnik od napędu linki żyje.

Niezłe stadko, też bym tak zrobił jakbym miał miejsce na więcej Galantów :wink:

se7en - 26-06-2016, 19:21

areksz121 napisał/a:

Niezłe stadko, też bym tak zrobił jakbym miał miejsce na więcej Galantów


przeprowadzaj sie to Ci udostepnie placu :lol:

areksz121 napisał/a:
W młodszych trzeba podwójnie kliknąć manetką w dół na "SET/COAST". Podstawa, to zobaczyć jaki jest wyłącznik przy pedale hamulca, bo jeśli jest na 4 pin, to światła stopu mogą świecić bo jeden styk jest dobry, a drugi jest do tempomatu i innych udziwnień jak ABS TCL, a nawet automat. Przy pedale sprzęgła podobnie

Jeżeli tam jest wszystko ok, to trzeba sprawdzić czy pompka/silnik od napędu linki żyje.

klikalem, raz, podwojnie, przytrzymywalem i cisza :roll:

dzieki obadam, musze to sprawdzic przed rozebraniem
najbardziej sklaniam sie ku silnikowi w puszce pod maską, rozumie ze idzie go 'reanimowac/zregenerowac' ?

to auto troche stalo i nikt tego tempomatu nie uzywał przez dlugi czas nawet jak jezdziło

se7en - 02-07-2016, 12:30

wie ktos co moze byc przyczyna wariowania kontrolki oleju? olej gut, grzalem w ten upał dzisiaj 190, temp chłodzenia lewo prawo , no i jak skonczylem grzac to wlaczyla sie kontrolka oleju na postoju i czasem przy hamowaniu wariowała, zatrzymalem sie, olej full nic nie ubyło , ruszylem kabel i jak narazie cisza, moze byc czegos zwiastunem ?:>

przy okazji mały jubileusz.

genearlnie mam rok, ale mozna powiedziec ze od pol roku non stop jezdzi, wczesniej remonty, etc.

od zakupu zleciało wiec 26 tys i magiczna bariere przekracza, czekam na pol miliona za 2 lata :finga:


mkm - 03-07-2016, 12:59

Skoro już o ilości moich Miśków mowa - to teraz lipa - 4 Colty i SpaceStar w moim stadzie i 4 Colty i Lancer pod opieką w stajni.
Ale nigdy nie wiadomo, kiedy jakieś biedne Colcisko się nie pojawi na horyzoncie :mrgreen: 8)

se7en - 24-07-2016, 21:03

Cytat:

Skoro już o ilości moich Miśków mowa - to teraz lipa - 4 Colty i SpaceStar w moim stadzie i 4 Colty i Lancer pod opieką w stajni.
Ale nigdy nie wiadomo, kiedy jakieś biedne Colcisko się nie pojawi na horyzoncie

mam czas by Cie przegonic :lol:

http://allegro.pl/mitsubi...5683916925.html

Panie i panowie, bedzie pasowac? z nowszego modelu, zbliza mi sie wymiana, generalnie nie cieknie ale słabo chłodzi przy grzaniu 200 na autobanie z klimą, podejrzewam ze powoli sie zatyka, i czas na profilaktyczna wymiane z wyprzedzeniem nieprzyjemnych skutków. wiec? pasuje? bo mi wyglada niemal identyko.

areksz121 - 26-07-2016, 04:32

Rozrządy mamy po tej samej stronie, więc jest szansa. Dobrze byłoby sprawdzić jaki jest rozstaw między tymi kołkami montażowymi. Mogę zmierzyć w swoim. Trzeba się troszkę naszukac ale warto wziąć chłodnicę z grubszym rdzeniem. Ori miałem miedziano-mosiezna, choć nie we wszystkich modelach takie były. Do tego rdzeń około 35mm, a nową znalazłem z trudem coś chyba 26mm od automatu. Daje radę :wink:
se7en - 26-07-2016, 17:39

jakbys mogl, to pomierz, jesli to mozliwe - zdjeciami

i gdzie znajde tą grubsza? ja z automatu tez moge bez problemu kupic ale musialbym zatkac otwory do chłodnicy automatu? czy cos w tym stylu



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group