[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V
Tomek - 19-06-2014, 08:23
Cytat: |
co ile wymieniacie filtr fazy ciekłej w warsztacie mówią że co 30 tyś a teraz czytam że polecają co 10 tys ? |
BRC wymienia co 30 tyś
tak wymieniałem w sedanie i po wyjęciu tego filtra był zaskakująco czysty, a tankowałem na przeróżnych stacjach,
Bury - 19-06-2014, 09:07
Lepiej jest wymienić częściej dla świętego spokoju.
Ja na niepolskim gazie przejeździłem już ok 60 tys km na tym filtrze i jest OK,ale widziałem filtry po 30tys km zabite na amen.Wszystko zależy od tego co tankujemy,a tego tak naprawdę nie wiemy w momencie tankowania.
Tomek - 19-06-2014, 09:17
Koszt takiego filtra jest tak niski, że można by sobie co tydzień wymieniać
Marcino - 19-06-2014, 09:23
Generalnie miałem czysty filtr fazy ciekłej, aje jednego razu miałem pełno takiego ciemnego piachu i jakby czarnych opiłek. Ja bym tam wymianiał razem z olejem i resztą fitrów.
plecho1 - 19-06-2014, 09:59
Ten pył pochodzi z pomp do lpg i jest to grafit.
marcinzam - 19-06-2014, 12:37
czyli najlepiej co 10 tyś wymienić ,koszt mały i sama wymiana prosta
raddex - 20-06-2014, 20:54
Marcino napisał/a: |
No to serokości i zero problemów zyczę. Skoro nic nie piszesz to znaczy że wszytko jest ok:) |
Chciałem żeby było ok i jest ok. No i nie widzę żadnej różnicy jeżdżąc na PB czy LPG.
Co mam założone, to nie mam zielonego pojęcia, w papierach napisane jest, że zbiornik Bormech 55L, wtryski Baracudy, jednostka sterująca Optima czy coś takiego.
Najważniejsze jest to, że do tankowałem butlę do pełna i za 32 litry zapłaciłem 75 zł. Już nie pamiętam kiedy mniej niż 100 zł zapłaciłem na stacji.
plecho1 - 21-06-2014, 07:00
Podzespoły jak najbardziej OK a w połączeniu z dobrym gazownikiem na pewno auto będzie śmigalo bezproblemowo i ekonomicznie. Jeżdżę na gazie od roku 2000 i jeśli w cenach paliw nic się nie pozmienia, to na pewno z LPG nie zrezygnuję.
czapelka - 29-06-2014, 11:09
Witam!
Chciałem przerobić swoją instalkę, bo poprzedni właściciel założył VALTEKI. Z wymianą reduktora sobie poradziłem, dotarłem do wtrysków i tutaj natrafiłem na problem. Hanki zielone mają wyjście króćca na 6mm a od Valteców odprowadzone są wężyki 5mm?(za cholere nie mogłem naciągnąć wężyka na hane. W związku z tym odpuściłem.
Koledzy co powinienem wymienić? Jeśli wężyki to podejrzewam iż nie nasunę 6mm na króćce w kolektorze, więc te króćce też należy wymienić ? Rozumiem iż jeśli tak to zwykły zjadacz chleba jakim jestem pewnie sobie z tym nie poradzi?
plecho1 - 29-06-2014, 11:29
Posmaruj te wężyki i króćce smarem silikonowym tego typu http://allegro.pl/olej-sm...348026570.html, kupisz coś takiego na stacji paliw. Ewentualnie wymień wężyki na nowe o średnicy 5mm, oczywiście przy składaniu na nowych wężykach także warto posmarować. Grubsze wężyki nie są zbyt dobre, najlepiej aby wężyki miały średnicę odrobinę większą niż średnica dysz we wtryskach.
czapelka - 29-06-2014, 11:59
Tak tak, tylko u mnie są aktualnie własnie wężyki 5 mm, a hana ma prawdopodobnie wyjście na 6mm i za cholere nie mogłem ich wcisnąć.
Czy jeśli zamontowałbym redukcję tego typu:
http://sklep.artom.com.pl...3035,3028).aspx
To hanka nie straciłaby na wydajności i wszystko byłoby ok ?
Spróbuję jeszcze na ten smar spróbować wcisnąć
plecho1 - 29-06-2014, 16:57
Ja też mam wężyki 5mm a króćce w Dragonach 6mm i ze smarem silikonowym nie było problemu. A dodatkowe połączenia to dodatkowe potencjalne miejsca nieszczelności.
Marcino - 30-06-2014, 09:08
plecho1 napisał/a: | Grubsze wężyki nie są zbyt dobre, najlepiej aby wężyki miały średnicę odrobinę większą niż średnica dysz we wtryskach. |
A co jest nie tak jak są grubsze
plecho1 - 30-06-2014, 11:02
Będzie wtedy podobnie jakby były cieńsze a dłuższe.
Marcino - 30-06-2014, 14:12
Mam 6mm ale cięzko je zaciskać bo takie sztywne, chyba zmienie na 5mm, i spróbuje je wcisnąc ma magic jety, ze smarem silokonowym powinno się udać.
|
|
|