Nasze Miśki - Elegance by Deejay
robertdg - 08-02-2014, 18:56
http://www.youtube.com/wa...bO6-kGUlcE&hd=1
mkm - 08-02-2014, 19:04
Test monety jest stary jak świat.
Wpiszcie sobie "coin V6" lub V8 lub co tam chcecie w YT i znajdziecie monety chyba na silnikach wszystkich marek.
I tak najważniejsze jest to, żeby silnik równo pracował, a równą pracę najprościej zobrazować monetą lub szklanką wody
Krzyzak - 12-02-2014, 13:31
deejay napisał/a: | Nagranie jest na LPG | a to wiele tłumaczy - LPG spala się mniej wybuchowo, ergo silnik pracuje aksamitniej i ciszej
to normalne
deejay - 13-02-2014, 21:21
12 lat minęło .... i mamy pierwszą rudą . Ale po kolei , po ostatnim umyciu i pucowaniu auta moim oczom ukazały sie minimalne bąbelki na rantach tylnych nadkoli , dokładnie trzy miejsca . Więc długo nie zwlekałem i dzisiaj wjazd w firmie na lakiernię i czas na oględziny. Lakiernik po wstępnym oczyszczeniu nadkola otworzył "mrowisko" . Ładnie tam sie "działo" już od dłuższego czasu , ale po oczyszczeniu i wypiaskowaniu piaskarką , jest ok , tzn. nie ma wżerów i dziur to najważniejsze , więc w porę i dosyć szybko zareagowałem, a nic nie było widać
Na oczyszczoną powierzchnię poszedł specjalny podkład antykorozyjny izolujący i niedopuszczający wilgoci , jutro idzie guma na rant i następnie lakier .
Kilka fotek .
 
custom - 13-02-2014, 22:30
no to galant - kaput
kiedy zmieniasz ?
booohal - 13-02-2014, 22:30
Widziałem to jak byłem u Ciebie na rozrządzie ale nie miałem czelności wytykać Tym bardzej patrząc na swojego...
Coś tam chyba jeszcze dziwnego masz na tylnych lewych drzwiach (pęknięcie?)
Hugo - 13-02-2014, 22:46
deejay napisał/a: | Ładnie tam sie "działo" już od dłuższego czasu | A byś widział co się dzieje na styku nadkola wewnętrznego z poszyciem błotnika...Ale to obecnie na 99,9% w każdym EA, tylko nie w każdym wyszło już na zewnątrz
Żeby nie było, 2 tygodnie temu umyłem Gala i zobaczyłem na prawym nadkolu na dole przy drzwiach jakiś wzgórek o srednicy ok. 0,5 cm
Krzyzak - 14-02-2014, 08:39
a jak pod fartuchami za tylnymi kołami? - bo tam zaczyna się jeszcze szybciej niż w nadkolach
te gumki spustowe od wody (od wewnętrznej strony) są ciut za wysoko i zawsze jakaś tam woda się zgromadzi
gawron - 14-02-2014, 13:29
Hugo napisał/a: | deejay napisał/a: | Ładnie tam sie "działo" już od dłuższego czasu | A byś widział co się dzieje na styku nadkola wewnętrznego z poszyciem błotnika...Ale to obecnie na 99,9% w każdym EA, tylko nie w każdym wyszło już na zewnątrz
Żeby nie było, 2 tygodnie temu umyłem Gala i zobaczyłem na prawym nadkolu na dole przy drzwiach jakiś wzgórek o srednicy ok. 0,5 cm |
Gdyby jakiś inteligentny skośnooki nie włożył tam gąbki to było by ok
gawron - 14-02-2014, 13:32
deejay napisał/a: | , jutro idzie guma na rant i następnie lakier . |
Też planowałem takową gume zapodać a gdzie ją kupić?? Kupiłeś już?
Tomek - 14-02-2014, 13:33
na rdzę jest jeden sposób, taka naklejka:
krzychuzzz - 14-02-2014, 13:51
Tiaa... i rudego z imprezy nigdy nie wygonisz
http://www.youtube.com/watch?v=2u4vQ51JSM8
deejay - 14-02-2014, 14:08
gawron napisał/a: | deejay napisał/a: | , jutro idzie guma na rant i następnie lakier . |
Też planowałem takową gume zapodać a gdzie ją kupić?? Kupiłeś już? |
To specjalna masa natryskowa , taka jaką daja w fabryce np. na podwozie VW .
gawron - 14-02-2014, 15:51
a to tak ale myślę o czymś innym widziałem u gościa takie nakładki gumowe na cały rant nakładasz oczywiście po zabezpieczeniu i woda nie dochodzi. Ja osobiście będę po wstawieniu reperaturki zabezpieczał od wewnątrz na zewnątrz a potem zaklepuje rant na równo i smaruje masą która zasycha na kamien i po temacie.
Jogurt - 14-02-2014, 16:16
gawron, też mam plan po reperaturkach zaklepać rant. Na nadkolach zaczęła mi wychodzić ruda i nawet tego nie ruszam. Walka z wiatrakami, i tak rudy siedzi między nadkolem a błotnikiem.
|
|
|