To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Jak wino...

robertdg - 18-07-2016, 20:47

Osobiście montowałem te http://motoneo.pl/szcz/30...89/139/1998.php

Jakośc jednakowa jak w oryginale, tylko inne obejmy ;-)

Hugo - 18-07-2016, 21:05

Niestety nie mam pudełka, bo koleś zabrał. To był produkt GKN/Loebro i chyba nic lepszego nie znajdziesz. To dobra firma, nie wytrzyma tyle co oryginał, ale z trochę polata :wink:
sveno - 24-07-2016, 17:28

Manszete zamówiłem w salonie Mitsu, (79CHF za zestaw, jakby kogoś to interesowało)

Pojawił się inny problem, pierścień blokujący półoś w przegubie pękł. Może mi ktoś powiedzieć jaki numer ma ta część ?

sveno - 27-07-2016, 12:41

Dzieki wielkie mkm

jerst tylko jeszcze jeden problem, na schemacie nie ma tego pierścienia:


Półoś jest tu jednym elementem z przegubem zewnętrznym.

Pytanie czy pierścień zabezpieczający przegub wwewnętrzny w skrzyni (część 32194B) będzie taki sam jak ten trzymający półoś w przegubie zewnętrznym?

wyderka - 27-07-2016, 18:31

Nie!!

Przy przegubie zewnętrznym jest pierścień sprężynowy może z jakiegoś VW by coś dobrał?

Hugo - 27-07-2016, 20:24

wyderka napisał/a:
Przy przegubie zewnętrznym jest pierścień sprężynowy
Przy wewnętrznym też. Niestety nie będą pasować zamiennie, bo wałki przegubów wewnętrznych do skrzyni miały 25 lub 27 zębów, a od strony przegubu zewnętrznego w całym okresie produkcji 24 zęby, z tego co pamiętam.
wyderka - 27-07-2016, 21:01

aa no fakt Hugo, ale chodziło mi o ten który pokazał sveno
robertdg - 27-07-2016, 21:45

Niestety pierscien można dopasowac tylko z japońskiej fury, drut sprezynowy jest bardzo cienki, europejczyki mają o conajmniej 0,6mm grubsze pierscienie i nie bedzie to pasować, najprosciej poszukac z nissana, hondy, mazdy, o dziwo łatwiej dostac niż do Miśka, chociaż prawda jest taka, że te pierscienie wystepuja głownie w zestawach naprawczych przegubu i ciezko znalezc sklep co bedzie miał takie zabezpieczenia
deejay - 27-07-2016, 22:10

sveno napisał/a:
jerst tylko jeszcze jeden problem, na schemacie nie ma tego pierścienia:


Zostaje ci zakup osłony przegubu w kpl z nowym pierścieniem .

Marcino - 28-07-2016, 09:14

musi się udać coś dopasować, nie ma opcji... to tylko pierścień czyli kawałek drutu...
deejay - 28-07-2016, 14:03

Marcino napisał/a:
musi się udać coś dopasować, nie ma opcji... to tylko pierścień czyli kawałek drutu...


Nie ma co kombinować , bo jak półoś "wyjedzie" ze SB to nawet nie wiesz kiedy zaczniesz gubić olej , a do zatarcia przekładni dużo nie brakuje .

sveno - 28-07-2016, 22:10

deejay napisał/a:
bo jak półoś "wyjedzie" ze SB
chodzi o pierścień blokujący półoś w przegubie zewnętrznym, więc nie ma obaw, że wyjedzie ze skrzyni.
Tak czy inaczej auto zrobione ale...

Pierścień kupiłem w ASO we Frauenfeld, mieli na miejcu i kosztował całe 5CHF, był troszkę grubszy ale półoś weszła z ładnym klikiem.
Problem pojawił się z dużą obejmą manszety: była za mała :shock: jak oryginalna część Mitsu może nie pasować?
Nie ma czasu na wymiany, bo w sobotę auto jedzie do Polski. Tymczasowo zrobiliśmy druciarstwo: spieliśmy na 2 trytytki. Zaznaczę, że sama manszeta była idealnie spasowana, weszła w rowki i siedziała bardzo ciasno bez opaski. Na dojazd do Polski musi wystarczyć, tam musi i tak iść na serwis, do wymiany gumki obydwu dolnych wahaczy (na prostym jest sparciała, a na bananie brat nie trafił młotkiem w zwrotnicę i ją rozwalił) prawdopodobnie prosty pójdzie do wymiany no i opaska manszety.

Podsumowując:
koszty: jak narazie 84CHF czyli jakieś 340zł, plus po 4h pracy dwóch osób, plus w {Polsce dojdzie jakieś 300-500zł.
kupa nerwów
"radość" że stało to się przy prędkościach parkingowych i że nawet błotnik nie ucierpiał.

Za wszystko podziękować trzeba "mechanikowi" który wymieniał łożysko. Podobno to nie pierwsza jego taka wtopa, bo już 2 razy po wymianie opon nie dokręcił śrub. Cały czas ma szczęście, ze nikogo jeszcze nie zabił.

Z dugiej strony winny jest też mój brat, bo nie wierzę w to, że poluzowana nakrętka nie dawała o sobie znać. Ona musiała się długo odkręcać i ten sworzeń musiał stukać, a nawet walić a on nic nie słyszał.

Rekińczyk jeździ i to jak. Między nim a Brzydalem jest przepaść: w prowadzeniu, przyspieszeniu, wyglądzie. Kierownica Momo wymiata...

sveno - 15-08-2016, 21:22

Panowie gdzie dostanę gumkę na sworzeń banana? Podobno coś z Hiundaia pasuje?
robertdg - 15-08-2016, 21:33

Salon hyundai 54517-22000


sveno - 16-08-2016, 12:41

Pomógł po raz 1188-my.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group